مرکز عرضه و فروش حوله بصورت عمده و تک در اصفهان

حوله های دست و صورت یکی از پر مصرف ترین محصولات در زمینه حوله میباشد. این حوله ها در رنگها و کیفیت های متفاوتی تولید میگردد. حوله های دست و صورت در طرح های مختلف ورزشی، خانگی و حوله دستی آشپزخانه تولید میگردد که هر کدام از طرح های ویژه ای برخوردار است. حوله های دستی یکی از بهترین وسایل برای تبلیغات میباشد چون هر فرد روزانه چندین بار از این حوله ها استفاده میکند برای اطلاع بیشتر از حوله های تبلیغاتی به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید.

تولید انواع حوله دست و صورت در رنگ های مختلف

حوله های دست و صورت در دوازده رنگ مختلف و در رنگ های تیره و روشن تولید میگردد. رنگهای روشن مناسب برای سلیقه خانمها میباشد و رنگهای تیره مناسب برای سلیقه ی آقایان میباشد.

برای رنگرزی این حوله ها از رنگ های ری اکتیو استفاده میشود که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگش از بین نمیرود. برای رنگرزی این حوله ها از دستگاه های به روز استفاده شده است.

مشتریان محترم میتوانند به صورت کاملا سفارشی رنگ محصول را انتخاب مینمایند. برای سفارش رنگ این محصول با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

خرید انواع حوله مسافرتی بصورت عمده و تک

 

 

قیمت حوله های دست و صورت

برای اطلاع از قیمت محصول میبایست در ابتدا به چند مورد توجه داشته باشیم. اولین مورد که در قیمت این محصول موثر میباشد نخ استفاده شده در این حوله ها میباشد. برای بافت این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است که از جذب آب بالایی برخوردار است و از لطافت قابل قبولی نیز برخوردار است.

مورد دیگری که در قیمت محصول موثر میباشد رنگ این محصول میباشد در این محصول از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که یکی از مرغوب ترین رنگهای موجود در بازار است که از کیفیت بالایی یزخودار است.

عامل دیگری که در قیمت محصول موثر میباشد خرید عمده این محصول میباشد. زمانی که شما خرید خود را به صورت عمده ثبت مینمایید قیمت تمام شده ی محصول به شدت کاهش میابد.

سایز بندی حوله های دست و صورت

سایزبندی این حوله ها صورت سایزبندی استاندارد میباشد. این محصول در اندازه های 30*30، 60*30، 30*80 نولید میشود. خریداران گرامی میتوانند خرید خود را به صورت سفارشی ثبت نمایند و سایر بندی حوله را به صورت دلخواه انتخاب نمایند البته این امر فقط در خرید های عمده صورت میگیرد.

در هنگام بافت این حوله ها به صورت قدی سایز مورد نظر را در حوله جدا میکنند و پس از رنگرزی و تکمیل حوله ها آنها را برش میزنند.

سایز بندی این حوله ها به گونه ای انتخاب شده است که برای تمامی سنین قابل استفاده باشد. برخی از سایز بندی این حوله ها نیز به حوله های استخری معروف میباشد اندازه بزرگتری نسبت به حوله های دستی دارد.

بسته بندی و ارسال حوله های دست و صورت

مجموعه امینی قادر به ارسال محصولات خود به سرتاسر کشور عزیزمان و ارسال به سرتاسر جهان میباشد. همکاران ما برای ارسال محصول تمهیداتی اندیشیده اند که محصول در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ آسیب دیدگی به دست مشتریان محترم برسد.

بسته بندی این محصول نیز به گونه ای طراحی شده است که میتوان این محصول را به تعداد بسیار زیاد ارسال کرد. این بسته بندی ها شامل دوازده عدد حوله دستی در شش رنگ میباشد که در هر جین از رنگ های مختلف استفاده شده است.

برای ثبت سفارش محصول میتوانید در ابتدا به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و پس از بازدید از محصولات و انتخاب کالای مورد نظرتان و مطالعه مقاله مربوط به هر محصول با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید همکاران ما شما را برای خریدی مطئن راهمنایی خواهند کرد.