حوله های حمامی در رنگها و طرح های مختلفی تولید میگردد که این تنوع طرح و رنگ باعث میشود این محصول را هر فردر با هر سلیقه ای بتواند انتخاب و استفاده نماید. این محصول از مواد اولیه مرغوب مانند نخ پنبه و رنگ ری اکتیو تولید میگردد که باعث دوام این محصول میگردد در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. حوله های حمامی در بسته بندی های کاملا بهداشتی بسته بندی میشود.

تولید کننده حوله های حمامی

اصفهان یکی از قطب های تولید حوله در کشورمان میباشد. تولیدی های زیادی این حوله ها را در این شهر تولید میکنند. برای تولید این حوله از مواد مرغوب مانند نخ پنبه که در عین استحکام از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است.

رنگرزی این محصول با رنگ های ری اکتیو انجام میگردد که این رنگ ها بسیار ثبات بالایی دارند و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگ این محصول از بین نمیرود. این حوله ها در دوازده رنگ مختلف تولید میگردد که هر سن و سلیقه ای میتواند از این محصول استفاده کند.

برای بسته بندی این محصول از بسته بندی های پلاستیکی محکم استفاده شده است که تا زمان رسیدن محصول به دست مشتری از محصول محافظت مینماید. این بسته بندی ها به گونه ای طراحی شده است که میتوان این محصول را در تعداد بسیار زیادی به شهر های دیگر منتقل نمود.

تاثیر قیمت در طراحی و رنگبندی محصول

برای طراحی این محصول از دستگاه های بافندگی به روز استفاده میشود. طرح از قبل تهیه شده را به دستگاه وارد میکنند و دستگاه نیز طبق طرح شروع به بافت حوله میکند.

برای بافت حوله توسط دستگاه بافندگی از دو روشش استفاده میشود. در روش اول در ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس به قسمت بافندگی منتقل میکنند. نخ های رنگ شده طبق نقشه بافته میشود و این حوله دارای چند رنگ مختلف میباشد. در روش دوم در ابتدا حوله ها را با دستگاه میبافند و سپس به قسمت رنگرزی انتقال میدهند در این روش حوله ها فقط دارای یک رنگ میباشند.

برای تولید حوله با طرح تبلیغاتی بهتر است از حوله های حمامی استفاده شود. چون طول و عرض این محصول بزرگ میباشد و طرح ایجاد شده روی این محصول بسیار شفاف و خوانا میباشد.

در طرح های شلوغ و درای چند رنگ قیمت محصول بالا میباشد. در حوله هایی که از رنگ های تیره برای رنگرزی آنها استفاده شده است نیز معمولا قیمت تمام شده بالاتر از رنگ های روشن میباشد.

مرکز عرضه و فروش حوله بصورت عمده و تک در اصفهان

قیمت حوله های حمامی

برای اطلاع از قیمت محصول میبایست به چند نکته مهم توجه داشته باشید. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این محصول از مواد اولیه مرغوب مانند نخ پنبه و رنگ ری اکتیو تولید شده است که از بهترین مواد اولیه موجود در بازار میباشد.

خرید اینترنتی این محصول نیز باعث کاهش قیمت این محصول میگردد و دلیل آن هم این میباشد که شما مستقیما از تولید کننده محصول خریداری مینمایید و محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری مینمایید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت محصول میتوانید با ما تماس بگیرید.

تولید و پخش حوله

تولید و پخش حوله به سراسر کشور انجام میشود. از آنجایی که مجموعه تولیدی حوله امینی در اصفهان قرار دارد اما آمادگی ارسال محصول به سراسر کشور را دارد.

تولید محصولات با استفاده از به روز ترین تجهیزات انجام میشود که همین امر کیفیت محصولات را تضمین میکند. تمام همت خود را بکار گرفته ایم تا بسیار سریع محصولات به دست مشتریان برسد.

تولیدی امینی آمادگی تولید و پخش حوله به تمامی فروشندگان حوله در سراسر کشور را دارد.

تولید و پخش حوله

طریقه سفارش محصول از مجموعه امینی

برای سفارش و خرید محصول کافی است به بخش محصولات مراجعه کنید و از محولات ما دیدن نمایید و پس از انتخاب محصول و مطالعه مطالب مربوط به آن محصول با همکاران ما تماس بگیرید همکاران ما شما را برای خرید محصول راهنمایی خواهند کرد.

مجموعه امینی به عنوان عمده فروشی حوله در اصفهان تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی محصول برای شما خریدارن گرامی فراهم سازد تا شما بتوانید در کمال امنیت و آرامش خرید خود را انجام دهید.

برای ارسال محصول نیز همکاران ما تدابیری اندیشیده اند که محصول بون آسیب دیدگی و در اسرع وقت به دست مشتری برسد.