حوله های پالتویی از طرفداران زیادی برخوردار است. گروه سنی کودکان هم یکی از مهمرین استفاده کنندگان این حوله ها میباشند به همین دلیل این حوله ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی تولید میشود که پاسخگوی سلیقه ی کودکان باشد. برای تولید این حوله ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است که در ادامه متن بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. حوله های پالتویی بچگانه در سایز هایی تولید میشود که قابل استفاده برای تمام سنین میباشد.

تولید انواع حوله پالتویی بچگانه

برای تولید این حوله ها از مواد اولیه مرغوب استفاده میشود. نخ استفاده شده در این حوله ها از نخ های پنبه میباشد که از جذب رطوبت بالا و همچنین لطافت بالایی برخوردار است و طول عمر حوله را چند برابر افزایش میدهد.

رنگرزی این حوله ها با رنگ های ری اکتیو انجام میگردد که از ثبات رنگی بالایی برخودار است و به مرور زمان و در اثر شستسو رنگشان از بین نمیرود. این حوله ها در دوازده رنگ مختلف تولید میشود که رنگ های روشن برای حوله های پسرانه و رنگ های تیره نیز برای حوله های پالتویی پسرانه استفاده میشود.

برای بافت این حوله ها نیز از دستگاه های روز دنیا استفاده میشود که میتوان با آنها هر طرحی را روی حوله ها پیاده کرد. استفاده از این دستگاه ها باعث میشود حوله ها به مرور زمان پرز ندهند و از بین نروند.

قیمت حوله های پالتویی بچگانه

قیمت این محصول رابطه تنگاتنگی با کیفیت محصول دارد. در این محصول از نخ مرغوب و رنگ با کیفیت که در بالا به آن اشاره کردیم استفاده شده است و با توجه به این توضیحات میتوان به اطلاعاتی درباره این محصول و قیمت تقریبی کالا دست پیدا کرد.

سایز بندی این حوله ها نیز در قیمت این محصول موثر میباشد و هر چه حوله پالتویی بزرگتر باشد قیمت تمام شده ی محصول نیز افزایش میابد. سایز بندی این حوله ها و چگونگی انتخاب حوله پالتویی بچگانه نیز در قسمت محصولات روبروی حوله پالتویی بچگانه قرار داده شده است.

بسته بندی این محصول نیز تاثیر بسزایی در قیمت محصول دارد. برای بسته بندی این محصول از جعبه های پلاستیکی کارتونی استفاده شده است که از استحام بالایی برخوردار است. شما مشتریان محترم میتوانید سفارش خود را به صورت بسته بندی های پلاستیکی ساده سفارش دهید.

طریقه سفارش محصول

برای سفارش محصول ابتدا به صفحه محصولات سایت مراجعه کنید و پس از بازدید از محصولات و انتخاب محصول مورد نظر سفارش خود را ثبت نمایید.

اطلاعاتی درباره ی محصولات وجود دارد که کمک شایانی به خرید آسان محصول مییکند و باعث میشود خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید. همکاران ما در بخش فروش نیز میتوانند برای ثبت سفارش شما را راهنمایی نمایند.

برای ارسال این محصول به سرتاسر کشورمان نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن و با کمترین آسیب دیدگی کالای شما به دستتان برسد.

خرید اینترنتی انواع حوله پالتویی بچگانه

خرید اینترنتی مزایای بیشماری دارد که به چند مورد از آنها میپردازیم. در خرید اینترنتی شما به اطلاعات زیادی درباره محصول دسترسی دارید که میتوانید با مطالعه این مقالات به درک کلی درباره محصول دست پیدا کنید.

مزیت دیگر خرید اینترنتی این میباشد که شما میتوانید چند محصول را با هم مقایسه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای اینکار میتوانید به بخش محصولات سایت محصولات مراجعه کنید و چندین محصول را  با هم مقایسه کنید.

مزیت خرید اینترنتی این میباشد که شما میتوانید به راحتی با تولید کننده این محصول ارتباط برقرار کنید ولی برای انجام این امر در فضای حقیقی زمان زیادی را صرف نمایید تا تولید کننده یا عمده فروش این محصول را پیدا کنید.