حوله های تن پوش کودک در سایز بندی های مختلفی تولید میشود که برای هر سنی میتوان از این حوله ها استفاده نمود. حوله های تن پوش در رنگ ها و طرح های مخصوص کودکان تولید میشود که بسیار جذاب میباشد و برای کودکان جذابیت زیادی به همراه دارد. برای تولید این حوله ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصول خواهد داشت.

تولید کننده حوله های پالتویی کودک

اصفهان یکی از قطب های تولید حوله های تن پوش کودک میباشد. در شهر های مختلف این استان تولید کنندگان زیادی برای تولید این حوله ها وجود دارد.

برای تولید این حوله ها از نخ های پنبه که خاصیت جذب بالای آب را دارند و از نظر بهداستی نیز هیچگونه آسیبی به بدن انسان وارد نمیکنند. استفاده از این نخ ها باعث میشود این حوله ها به مرور زمان پرز نکند و حالت اولیه خود را نیز از دست ندهد.

برای رنگرزی این حوله ها نیز از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که از ثبات بسیار بالایی برخوردار است و در اثر شستشو رنگ این محصول تغییر نخواهد کرد. دستگاه هایی که برای رنگرزی این محصول اسستفاده شده است دستگاه های تمام اتوماتیک و قابلیت برنامه پذیری دارند. اپراتور این دستگاه با توجه به نوع جنس حوله زمان تزریق رنگ و میزان دمای مورد نیاز را تعیین میکند و دستگاه نیز با تزریق رنگ در زمان مناسب و با بخار آب داغ حوله ها را رنگرزی میکند.

تاثیر قیمت در انواع طراحی حوله های پالتویی کودک

برای طراحی این حوله ها از طرح های جذاب و کارتونی استفاده شده است. برای ایجاد طرح بر روی این حوله ها دو روش وجود دارد. در روش اول پس از آماده شدن حوله ها حوله ها را به قسمت چاپ ارسال میکنند و در این قسمت بر روی این حوله ها چاپ میخورد.

در روش دوم ابتدا نخ ها را به قسمت رنگرزی منتقل میکنند و پس از رنگرزی نخ ها آنها را به قسمت بافندگی منتقل مینمایند. دستگاه بافندگی نیز با توجه به طرح از قبل برنامه ریزی شده شروع به بافت حوله ها میکند. در این روش محصول از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و قیمت محصول نیز افزایش میابد.

سایزبندی حوله های تن پوش کودک و انتخاب سایز مناسب

سایز بندی حوله های کودک از سن 5 سالگی شروع میشود و به سن 13 سالگی ختم میشود. برای محاسبه دقیق حوله های تن پوش میتوانید از سر شانه تا زیر زانوی کودک را با یک متر اندازه گیری نمایید و سپس با توجه به جدول زیر سایز مناسب را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید قد کلی فرزندتان را در نظر بگیرید و حدود 20 الی 30 سانتی متر را از آن کم نمایید.

برای انتخاب حوله تن پوش کودک متوانید حوله های تن پوش یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید تا زمان بیشتری بتوانید از این حوله ها استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر سایز مناسب 80 بدست آمد میتوانید برای خرید سایز 90 را سفارش دهید.

جدول زیر بر اساس سن کودک و سایز مناسب حوله پالتویی کودک طراحی شده است که میتوانید به راحتی سایز مناسب را برای کودک خود انتخاب نمایید.

قیمت عمده و تک حوله پالتویی بچه گانه

چگونگی سفارش محصول از سایت

یکی از بهترین روش های خرید، خرید اینترنتی محصول میباشد و دلیل این امر نیز خرید مستقیم محصول از تولید کننده میباشد. شما با خرید اینترنتی به صورت مستقیم محصول را از تولید کننده تهیه مینمایید.

برای سفارش محصول کافی است سری به قسمت محصولات سایت بزنید و از محصولات ما دیدن فرمایید. پس از مشاهده هر محصول میتوانید توضیحات درج شده درباره هر محصول را مطالعه نمایید تا به درک دقیقی نسبت به محصول دست یابید. پس از آن میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید همکاران ما شما را برای ثبت سفارش و خرید محصول راهنمایی خواهند کرد.

مجموعه امینی با توکل به خداوند بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی محصول، برای شما خریداران محترم فراهم سازد.