خرید انواع حوله مسافرتی بصورت عمده و تک

شاید برای بسیاری از شما پیش آمده است که در هنگام مسافرت با کمبود جا برای وسایل مسافرت مواجه شده باشید و معمولا بیشترین حجم را نیز حوله اشغال میکند، بهترین راهکار استفاده از حوله های مسافرتی میباشد. حوله های مسافرتی به دلیل کم حجم بودن و وزن بیسار کم انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده این حوله ها در هنگام مسافرت میباشد. حوله های مسافرتی دارای ویژگی هایی میباشد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

خرید حوله مسافرتی با کیفیت

کیفیت حوله های مسافرتی از چند لحاظ قابل اهمیت میباشد اولین مورد اسفاده از رنگ با کیفیت برای این محصول میباشد اگر از رنگهای ری اکتیو استفاده شود این محصول به مرور زمان و در اثر شستشو رنگ خود را از دست نمیدهد (البته شستشو با دمای 60 درجه)

دومین مورد که در کیفیت محصول حائز اهمیت میباشد تراکم حوله ها میباشد به این صورت که هر چه تراکم این حوله ها کم تر باشد این حوله ها نرم تر شده و سنگین تر میشود که این امر باعث جذب آب زیاد این حوله ها میشود.

سومین مورد نخ استفاده شده در این حوله ها میباشد اگر نخ استفاده شده در این حوله ها پنبه باشد کیفیت حوله فوق العاده بالا میرود چون جنس این نخ ها باعث نرمی حوله و بالا رفتن جذب آب محصول میشود.

خرید انواع حوله مسافرتی بصورت عمده و تک

قیمت حوله مسافرتی

عوامل زیادی در قیمت این محصول دخیل میباشد اولین مورد خرید عمده این محصول میباشد. باخرید عمده این محصول قیمت محاسبه شده برای این محصول کاهش میابد. دومین مورد مواد اولیه استفاده شده برای این محصول میباشد. همانطور که در بالا توضیح داده شد رنگ، نوع بافت و ترکم حوله در قیمت محصول بسیار تاثیر دارد.

خرید اینترنتی محصول نیز در قیمت محصول تاثیر دارد به گونه ای که با خرید اینترنتی شما مستقیما از تولید کننده خرید میکنید و دست دلال و مغازه دار از خرید شما کوتاه میشود و این امر تاثیر بسیار زیادی در قیمت این محصول دارد.

سایز بندی این حوله ها نیز در قیمت آنها تاثیر زیادی دارد. به گونه ای که اگر شما سایزبندی کوچکی را انتخاب کنید قیمت این محصول پایین میاید.

شما مشتریان گرامی میتوانید برای اطلاع از آخرین قیمت ها با همکاران ما در قسمت فروش تماس حاصل نمایید.

خرید انواع حوله مسافرتی بصورت عمده و تک

تولید کننده حوله استخری

برای تولید انواع حوله های مسافرتی به چند بخش نیاز میباشد اولین بخش، بخش بافندگی میباشد که نخ های این حوله ها که از پنبه میباشند را به قسمت بافندگی منتقل میکنند و بنا بر درخواست مشتری و طرح مورد نظر مشتری حوله ها را میبافند.

سپس حوله ها را به قسمت رنگرزی منتقل میکنند و در قشمت رنگرزی نیز بنا به سفارش مشتری حوله ها را رنگرزی میکنند و سپس آنها را به قسمت کنترل کیفی ارسال میکنند. در قسمت کنترل کیفی حوله ها را از همه لحاظ مورد بررسی قرار میدهند تا ایرادی نداشته باشد و سپس آنها را به قسمت بسته بندی ارسال میکنند.

در قسمت بسته بندی حوله ها را در بسته بندی های چند تایی میگزارند و سپس آنها درون کارتون قرار میدهند. اکنون محصول برای ارسال به مشتری آماده میباشد.

خدمات ما

مجموعه امینی مارکت آماده عقد قرارداد با کلیه ورزشگاه ها، گروه های کوهنوردی و تورهای مسافرتی میباشد. برای بهره مند شدن از خدماتن مجموعه امینی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و از جزئیات بیشتری در این مورد مطلع شوید. استراتژی ما برای بازاریابی تداوم مشتری میباشد و برای این امر بهترین خدمات را در اختیار مشتریان محترم قرار میدهیم.

همینطور که در بالا توضیح داده شد خرید عمده حوله های مسافرتی تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد. ارگانهای مربوطه میتوانند با خرید عمده این محصول از تخفیف های ویژه ما نیز بهره مند شوند.