خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده و تک

خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده و تک را با قیمتی مناسب و با قیمت درب کارخانه را با امینی مارکت تجربه نمایید. هتل ها به دلیل استفاده زیاد از حوله میبایست از حوله های استفاده کنند که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد برای این کار بهترین راه حل خرید از کارخانه تولیدی حوله میباشد. در این سایت شما میتوانید خرید خود را از کارخانه انجام دهید وظیفه ی ما این است که مسیر شما را تا تولید کننده این محصول نزدیکتر کنیم و بستر مناسبی برای خرید محصول از تولید کننده محیا سازیم.

تولید حوله هتلی

حوله هتلی بنا به درخواست مشتریان محترم و با طرح های از پیش تعیین شده از سوی مشتری تولیید میشوند که این طرح ها ممکن است آرم سازمان مربوطه یا نام هتل باشد. مشتریان گرامی همچنین میتوانند برای سفارش محصول، حوله های ساده و بدون هیچ نام تجاری یا آرمی را سفارش دهند حوله هایی رنگی با یک طرح ساده میتواند انتخاب مناسبی برای این مشتریان باشد.

حوله های هتلی در سایز بندی های متفاوتی تولید میشوند که بنا به در خواست مصرف کننده این سایز بندی متفاوت میباشد. این محصول بیشتر در رنگ های سفید تولید میشود ولی برای سفارش میتوانید از رنگبندی های دیگری را انتخاب کنید.

سایز بندی استاندارد این حوله ها در سایزی 70*130 میباشد که معمولا همه ی هتل ها برای مصارف خود از این سایز بندی استفاده میکنند.

خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده و تک

فروش عمده حوله هتلی

بهترین روش خرید حوله هتلی عمده، خرید اینترنتی میباشد زیرا شما خرید خود را مستقیما از کارخانه انجام میدهید. تفاوت خرید اینترنتی حوله با خرید از درب مغازه این است که شما به حوله ها در طرح های زیادی دسترسی دارید و میتوانید همه ی طرح ها را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود محصولتان را سفارش دهید.

با خرید اینترنتی میتوانید به راحتی طرح دلخواه خود را سفارش دهید و طرح در سایز بندی تعیین شده برای شما تولید میشود و در اختیار شما قرار میگیرد. در خرید اینترنتی شما زمان کمتری را برای خرید صرف میکنید و با توجه به این که به تنوع طرح بالایی دسترسی دارید با زمان بسیار کوتاهی میتوانید خرید انجام دهید.

شما برای خرید اینترنتی میتوانید با همکاران ما در قسمت فروش تماس بگیرید و از خدمات ما در این زمینه بهره مند شوید. برای اطلاع از قیمت به حوله ها به مقاله قیمت حوله هتلی مراجعه نمایید.

خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده و تک

 

فروش عمده حوله سفید هتلی

حوله های هتلی به دو جهت سفید تولید میشوند یک به دلیل آنکه هزینه ی رنگرزی آن از محصول کم میشود و قیمت تمام شده ی محصول به صورت چشم گیری کاهش پیدا میکند و در درجه ی دوم سفید بودن حوله اطمینان بیشتری به مسافران هتل برای تمیزی حوله را میدهد و زیبایی محصول نیز دو چندان میشود.

حوله های سفید به دلیل اینکه برای بافت آنها نیر از نخ پنبه سفید استفاده میشود و قبل از بافندگی نیازی به رنگرزی نخ آنها نیست قیمت تمام شده ی آن کاهش میابد و باعث کاهش قیمت محصول میگردد.

حوله های سفید نیز میتوانند بر روی خود طرح داشته باشند برای این کار هنگام بافت این حوله ها با نخ سفید طرح هایی را روی این حوله ها میبافند به باعث زیبایی دو چندان محصول میشود.

خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده و تک

شرایط شستشوی حوله ها

برای شستشوی حوله ها باید دقت داشته باشید که حوله ها را باید در دمای 60 درجه بشویید و از پودر های لباسشویی که در آنها رنگدانه های آبی رنگ است استفاده ننمایید زیرا این پودر های لباسشویی به بافت حوله ها آسیب وارد میکنند و باعث از بین رفتن حوله ها میشوند.

اگر حوله های هتلی در رنگبندی های متفاوتی باشد و از رنگ های ری اکتیو برای رنگرزی آنها استفاده شده باشد به هیچ عنوان رنگ آنها در مرور زمان از بین نمیروند و با شستشو نیز رنگ آنها تغییری نمیکند.(البته در شستشو به روش صحیح)