خرید اینترنتی انواع حوله استخری بصورت عمده و تک

حوله های استخری بدلیل کم حجم بودن و اشغال فضای کم طرفداران زیادی دارد. برای تولین این حوله ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است که کیفیت این حوله را بسیار بالا میبرد. برای تولید این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است که علاوه بر سبکی این محصول باعث جذب بالای آب محصول میگردد. حوله های استخری در سایز هایی تولید میشود که به راحتی درون کیف قرار بگیرند و مکان کمی را اشغال کنند.

تولید کننده حوله های استخری

حول های استخری در رنگبندی های متفاوتی تولید میگردد که این رنگبندی های متفاوت کمک میکند تا شما بتوانید به راحتی حوله ای که رنگ مورد علاقه شما را دارد انتخاب نمایید. برای رنگرزی این حوله ها از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که استفاده از این رنگ باعث افزایش ثبات رنگی حوله ها میشود و به مرور زمان و در اثر شسنشو رنگ این حوله ها از بین نخواهد رفت.

برای بافت این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است که علاوه بر افزایش لطافت محصول باعث افزایش طول عمر این محصول نیز میشود. استفاده از این نخ ها باعث افزایش جذب آب حوله ها میگردد.

برای بافت این حوله ها نیز از دستگاه های بافندگی به روز استفاده شده است. این دستگاه ها قابلیت بافت هر طرحی بر روی این حوله ها را دارند. سایز این حوله ها را نیز میتوان با دستگاه های بافندگی مشخص نمود.

خرید اینترنتی انواع حوله استخری بصورت عمده و تک

خرید اینترنتی حوله های استخری

برای خرید اینترنتی عمده و تک این محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن فرمایید و پس از انتخاب محصول و مطالعه دقیق مطالب مربوط به آن محصول با همکاران ما ماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره میکنیم. در خرید اینترنتی شما میتوانید به محصولات زیادی دسترسی داشته باشید و آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید و بهترین خرید را داشته باشید ولی در فضای حقیقی این کار ممکن نیست.

در خرید اینترنتی شما به تولید کننده دسترسی دارید و میتوانید محصول خود را با قیمتی پایین تهیه نمایید. در صورتی که در فضای حقیقی میبایست زمان زیادی را برای پیدا کردن تولید کننده این محصول صرف نمایید.

خرید اینترنتی انواع حوله استخری بصورت عمده و تک

انواع طرحبندی حوله های استخری

حوله های استخری بیشتر برای مصارف ورزشی استفاده میشود به همین منظور برای تولید این محصول از طرح های ورزشی استفاده میشود.

بر روی این حوله ها برای تولید حوله های تبلیغاتی نیز استفدا میشود استفاده از این حوله ها برای تبلیغ بسیار مناسب میباشد که در مطلب مربوط به حوله های تلیغاتی به صورت مفصل به این موضوع اشاره کرده ایم.

شما خریداران گرامی میتوانید به صورت کاملا سفارشی طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. این کار برای افرادی که فقط خرید خود را به صورت عمده ثبت میکنند امکان پذیر میباشد.

رنگبندی حوله های استخری

برای تولید حوله های استخری از دوارده رنگ متفاوت استفاده شده است. این حول ها در رنگ های طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای و آبی فیروزه ای تولید شده است.

برای رنگرزی این حوله ها از دستگاه های کاملا اتومتیک استفاده شده است که اپرتور با توجه به نوع حوله میزان دمای دستگاه و زمان تزریق رنگ را برای دستگاه مشخص مینماید که این کار باعث میشود حوله به خوبی رنگ را به خود جذب نماید.

در خرید عمده این محصول میتوانید از هر کدام از این رنگ ها در هر تعدادی که مد نظرتان میباشد را سفرش دهید. در سفرشات عمدخ ای که مشتری رنگ خاصی را برای تولید کننده در نظر نمیگیرد از هر دوازده رنگ برای تولید حوله ها استفاده میشود.