قیمت حوله پالتویی ارزان ارسال به سراسر کشور

قیمت حوله ها تن پوش با توجه به سه عامل اصلی تعیین میشود که عبارتند از نخ استفاده شده، رنگ استفاده شده برای رنگرزی و بسته بندی محصول. حوله های پالتویی زنانه در انواع رنگ روشن تولید میشود که متناسب با سلیقه ی بانوان باشد.

قیمت حوله پالتویی در انواع بافت

بافت حوله های پالتویی با نخ های پنبه انجام میشود. نخ های پنبه از جذب آب بالایی برخوردار هستند. حوله هایی که با این نخ ها تولید میشوند بسیار مستحکم و با دوام هستند و در عین استحکام و مقاومت بالا از نرمی و لطافت بالایی نیز برخوردار هستند.

بافت این حوله ها با استفاده از دستگاه های بافندگی به روز انجام میشود. دستگاه های بافندگی قابلیت ایجاد طرح بر روی حوله ها را دارند. برای ایجاد طرح روی این محصول اپراتور طرح مورد نظر را به دستگاه وارد میکند دستگاه نیز طبق الگو شروع به بافت حوله ها میکند.

برای تولید حوله پالتویی از نخ های رینگ نیز استفاده میشود که از جذب آب بالایی دارد و بسیار سبک و با استحکام است. نخ های رینگ گرانتر از نخ های پنبه میباشد.

قیمت حوله پالتویی در انواع رنگبندی

حوله های پالتویی در دوازده رنگبندی مختلف تولید میشود که شش رنگ این مجموعه رنگ های روشن میباشد و برای بانوان مناسب میباشد.

رنگرزی این محصول با استفاده از رنگ های ری اکتیو انجام میشود که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگ این حوله ها تغییر نخواهد کرد.

برای رنگرزی این حوله ها با استفاده از دستگاه های کاملا اتوماتیک رنگرزی انجام شده است که باعث افزایش کیفیت این محصول میشود. این دستگاه ها برنامه پذیر هستند. اپراتور با توجه به جنس حوله ها زمان تزریق رنگ و میزان دمای مورد نیاز برای رنگرزی را به دستگاه میدهد و دستگاه نیز رنگ را به حوله ها تزریق میکند.

قیمت حوله پالتویی

سه عامل اصلی تعیین کننده قیمت حوله های پالتویی میباشد. نخ استفاده شده ،رنگ استفاده شده برای رنگرزی و نوع بسته بندی. دو عامل اول توضیح داده شد. عامل سوم بسته بندی محصول است که به آن میپردازیم.

بسته بندی حوله های پالتویی در جعبه های پلاستیکی مقوایی انجام شده است. مزیت این بسته بندی استحکام بالا و زیبایی میباشد. استحکام بالای این بسته بندی باعث میشود در هنگام حمل و نقل آسیبی به محصول وارد نشود.

برای اطلاع بیشتر از قیمت محصولات میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی حوله پالتویی زنانه

خرید اینترنتی دارای مزایای زیادی میباشد که به چند مورد از آنها اشاره میکنیم.

در خرید اینترنتی شما به انواع مختلفی از محصول دسترسی دارید که میتوانید با توجه به سلیقه ی خود و با دستی باز خرید خود را انجام دهید. این در صورتی است که در فضای حقیقی به این تنوع طرح و رنگ دسترسی ندارید.

در خرید اینترنتی میتوانید محصولات مختلف را از نظر طرح و رنگ با یکدیگر مقایسه کنید. خرید اینترنتی باعث کاهش قیمت خرید محصول میشود زیرا شما از عرضه کننده مستقیم محصول خرید انجام میدهید.

خرید از سایت

برای مشاهده و خرید محصول میتوانید به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید.

در مجموعه امینی محصولاتی مانند ست حوله عروس و داماد، حوله تبلیغاتی، حوله دست و صورت، حوله پالتویی زنانه و مردانه ، حوله تن پوش کودک و غیره تولید میشود. برای اطلاع از هر کدام از این محصولات بر روی اسم محصول کلیک نمایید.

مجموعه امینی توانایی ارسال محصول به سراسر کشور را در اسرع وقت و بدون آسیب دیدگی دارد. مجموعه امینی تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی برای شما مهیا سازد.