خرید حوله عروس داماد در انواع رنگبندی و طرح

سرویس حوله های عروس و داماد در انواع طرح و رنگ تولید میشود. در این سرویس، لوازم حمام مردانه به رنگ تیره و لوازم حمام زنانه به رنگ روشن انتخاب شده است. شما میتوانید در بین انواع مختلف طرح محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

خرید اینترنتی حوله تن پوش عروس و داماد

یکی از کالاهای بسیار کاربردی و مورد نیاز تازه عروس و دامادها میباشد ست حوله عروس و داماد میباشد. ست عروس و داماد با وسواس خاصی تولید میشود و یکی از کالاهایی است که زمان زیادی برای تولید آن صرف میشود زیرا زیبایی برای کالای عروس و داماد بسار مهم است .

برای خری ست عروس وداماد نیاز نیست شما زمان زیادی برای زیر و رو کردن بازار بگذارید تا جنس مورد پسند خود را انتخاب کنید زیرا میتوانید این کار را به راحتی در منزل خود توسط خرید اینترنتی و با صرف کمترین زمان انجام دهید.

برای بسته بندی این محصول از بسته بندی بسیار محکم و با استحکام بالا استفاده شده است که در زمان ارسال محصول  هیچگونه آسیبی به محصول وارد نشود و محصول صحیح و سالم به دست مشتریان محترم برسد.

بسته بندی بسیار زیبای این محصول زیبایی دو چندانی به محصول اضافه کرده است مه حتما مورد پسند عروس و داماد های گرامی خواهد بود .

سرویس حوله عروس شامل چیست

سرویس حوله عروس در انواع مختلفی تولید میشود که بسته به مصرف عروس و داماد انتخاب آنها متفاوت میباشد. برای انتخاب محصول ابتدا باید اطلاعات کلی درباره محصول در اختیار مشتری قرار گیرد تا مشتری بتواند بهترین انتخاب را به سلیقه ی خود انجام دهد.

ست عروس و داماد در بسته بندی های 4 و 6 و 8 تکه طراحی و تولید میشوند . ست های 6 تکه دارای دو عدد تن پوش زنانه و مردانه و 4 عدد حوله در سایزبندی متفاوت میباشد که در بعضی مواقع دمپایی نیز به آن اذافه میشود.

ست های 8 تکه دارای دو تن پوش زنانه و مردانه، دو عدد حوله دستی بزرگ، دو جفت دمپایی و دو عدد نیم حمام است .

رنگ بندی این محصول به گونه ای میباشد که لوازم عروس با رنگ روشن طراحی شده است و لوازم داماد با رنگنبدی تیره تر طراحی شده است .

مقایسه انواع ست عروس و داماد از لحاظ رنگ و جنس

برای خرید ست عروس و داماد باید به رنگبندی و جنس نخ استفاده شده در حوله ها دقت نمود انتخاب رنگبندی مناسب به انتخاب محصولی زیبا کمک میکند و انتخاب ست عروس و داماد با نخ مرغوب کیفیت کالا را تضمین میکند نخ استفاده سده در این حوله پنبه میباشد که از جذب آب فوق العاده بالایی برخوردار است و محصول در رنگبندی های زیادی تولید میشود که انتخاب را برای مشتریان راحتر میکند .

برای رنگرزی این محصول از تجهیزات پیشرفته و از رنگ مرغوب استفاده شده است که موجب ماندگاری رنگ محصول میشود و این امر باعث میشود که محصول از ثبات رنگی بالایی برخودار باشد و رنگ این محصول به مرور زمان و باشستشو (البته شستشو به صورت صحیح) از بین نمیرود و رنگ محصول از نظر کیفیت تضمین شده است رنگبندی و تنوع رنگ تاثیر زیادی در قیمت محصول ندارد اما کیفیت رنگ استفاده شده در محصول تاثیر بسزایی در قیمت محصول دارد.

خرید اینترنتی ست حوله عروس و داماد از سایت

خرید اینترنتی دارای مزایای بیشماری است که به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

قیمت محصول در خرید اینترنتی بسیار کاهش میابد زیرا شما مستقیما از تولید کننده محصول خود را خریداری میکنید. در خرید اینترنتی شما به جدیدترین و به روزترین محصولات دسترسی دارید از قسمت محصولات سایت میتوانید محصولات مختلف را مشاهده کنید.

در خرید های اینترنتی میتوانید محصولات مختلف را مشاهده کنید و آنها را با هم مقایسه کنید و هر محصولی که باب میلتان است را خریداری نمایید.

در این مجموعه محصولات دیگری مانند حوله پالتویی زنانه و مردانه، حوله دست و صورت و حوله های تبلیغاتی نیز به فروش میرسد.