خرید حوله پالتویی بچه گانه بصورت عمده و تک

حوله های پالتویی بدلیل استفاده برای کودکان در طرح بندی های متفاوتی تولید میشود. طرح بندی هایی مانند شخصیت های کارتونی در این محصول استفاده میشود. رنگبندی این محصول نیز با توجه به سلیقه ی کودکان انتخاب میشود و از رنگهای روشن استفاده میشود. این حوله ها دارای کلاه میباشند و نیاز به خرید جداگانه کلاه نمیباشد. برای تولید این محصول سعی شده است از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شود تا این محصول از استاندارد بالایی برخوردار باشد.

خرید اینترنتی انواع حوله پالتویی

خرید این محصول از اینترنت بسیار به صرفه میباشد زیرا شما مستقیما از تولید کننده این این محصول خریداری میکنید و هزینه ی مغازه دار یا دلال را پرداخت نمیکنید. رسالت ما در این سایت و در مجموعه امینی این است که راه شما تا تولید کننده را کوتاه کنیم و از هزینه های اضافی شما بکاهیم.

یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی این است که شما به اطلا عات زیادی برای این محصول دسترسی دارید. اطلاعاتی مانند رنگبندی حوله های پالتویی بچگانه، طرح بندی این محصول، جنس استفاده شده برای این محصول و غیره. این در صورتی است که شما با خرید از درب مغازه به هیچکدام از این اطلاعات دسترسی ندارید و ممکن است در انتخاب خود با اشتباه مواجه شوید.

مزیت دیگری که خرید اینترنتی دارد این است که شما با طرح های زیادی مواجه هستید و میتوانید با دستی باز انتخاب خود را انجام دهید این در صورتی است که در خرید از درب مغازه شما با این همه طرح بندی مواجه نباشید و به اجبار فقط یک انتخاب داشته باشید.

خرید اینترنتی میتواند به آسانی صورت گیرد و کمترین زمان ممکن را از شما بگیرد. شما با چند کلیک ساده میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن محصول خود را تحویل بگیرید و در زمان و هزینه ی خود سرفه جویی کنید.

خرید حوله پالتویی بچه گانه بصورت عمده و تک

سایزبندی حوله تن پوش کودک

حوله های پالتویی کودکان در سایز بندی های متفاوتی تولید میشود. محاسبه ی این سایزبندی ها از سر شانه تا زیر زانو میباشد. به عنوان مثال اگر سایز حوله پالتویی 80 باشد نشانگر این میباشد که این حوله از سر شانه تا زیر زانو 80cm میباشد.

برای هر سنی سایزبندی های مشخص و استانداردی وجود دارد و تولید این محصول در سایزهای 60 تا 110 در تقسیم بندی حوله ی کودک انجام میگردد که از سن 6 سال شروع میشود و به سن 14 سال ختم میشود.

برای محاسبه سایز کودک خود تنها کافی است سن کودک را در نظر بگیرید و متناسب با سن کودک با سایزبندی خود را انتخاب کنید. پیشنهاد میشود که اندازه ی مورد نظر خود را یک سایز بزرکتر انتخاب کنید زیرا کودکان در این سنین در حال رشد هستند و ممکن است طی یک سال این حوله هایی پالتویی برایشان کوچک شود.

خرید حوله پالتویی بچه گانه بصورت عمده و تک

قیمت حوله های پالتویی بچه گانه

پیش از اطلاع قیمت حوله های پالتویی میبایست چند نکته که در قیمت حوله های پالتویی بچگانه دخیل میباشد را در نظر بگیریم. اولین مورد توجه به الیاف استفاده شده در این حوله ها میباشد. اگر الیاف استفاده شده در این حوله ها پنبه باشد قیمت تمام شده این محصول بالا میرود ولی در عوض از جذب آب و نرمی بالایی برخوردار خواهد بود.

دومین نکته رنگ استفاده شده برای رنگرزی این محصول میباشد. اگر رنگ استفاده شده در این حوله ها رنگ های ری اکتیو باشد این حوله ها به مرور زمان و در اثر شستشو (شستشو در دمای 60درجه و استفاده از پودر های بدون رنگ دانه های آبی رنگ) به هیچ عنوان رنگ خود را دست نمیدهند و از ثبات رنگی بالایی برخودار خواهد بود. پس دومین عامل موثر در قیمت نوع رنگ این محصول میباشد.

سومین عامل نوع خرید مصرف کننده میباشد. اگر خرید شما به صورت عمده باشد قیمت تمام شده ی محصول بسار کاهش میابد البته این امر بستگی به مقدار سفارش مشتری نیز دارد .

شما مشتریان گرامی میتوانید برای اطلاع بیشتر از قیمت حوله های پالتویی بچگانه با همکاران ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را از بروزترن قیمت ها مطلع سازند.