سفارش و خرید انواع حوله آشپزخانه در طرح های متفاوت

حوله ها در مکان های متفاوتی استفاده میشوند و یکی از این مکانها اشپزخانه میباشد. این حوله ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان به راحتی در آشپزخانه از آنها استفاده کرد. برای تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. قیمت این محصول نیز با توجه به نوع مواد اولیه بکار رفته در این محصول محاسبه میگردد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

تولید کننده حوله آشپزخانه

بدلیل استفاده زیاد از این حوله ها این حوله ها به گونه ای طراحی و تولید میشوند که بتوان آنها را آویزان کرد و به راحتی در آشپزخانه قابل استفاده باشد.

برای تولید این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است. نخ های پنبه علاوه بر استحکام بالا از جذب آب بالایی نیز برخوردار میباشند.

این حوله ها از دوازده رنگ متفاوت تولید شده است که پاسخگوی سلیقه ی هر فردی میباشد. این دوازده رنگ به گونه ای میباشد که شما میتوانید با انتخاب رنگی مناسب این حوله ها را با آشپزخانه خود ست نمایید.

برای بافت این حوله ها از دستگاه های بافندگی به روز استفاده شده است که استفاده از این دستگاه ها باعث میشود که حوله بسیار مستحکم باشد و به مرور زمان پرز ندهد. برای ایجاد طرح روی این حوله ها نیز از دستگاه های بافندگی استفاده میشود.

این محصول در بسته بندی های چندتایی قرار داده میشود تا به راحتی بتوان تعداد زیادی از این محصول را به سراسر کشور ارسال کرد.

سفارش و خرید انواع حوله آشپزخانه در طرح های متفاوت

قیمت حوله آشپزخانه

قیمت این محصول با توجه به مواد اولیه بکار رفته در این محصول محاسبه میشود. برای تولید این محصول همانطور که در بالا به آن اشاره شد از نخ های پنبه استفاده شده است که یکی از بهترین نخ های موجود در بازار میباشد.

برای رنگرزی این محصول نیز از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است. خاصیت این رنگ ها این میباشد که از ثبات بالایی برخوردار میباشند و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگ این حوله ها تغییر نخواهد کرد.

یکی از مهمترین عوامل که در قیمت این محصول موثر میباشد نوع خرید مشتری میباشد. اگر خریدار این محصول را به صورت عمده خریداری کند قیمت تمام شده این محصول به شدت کاهش میابد.

سفارش و خرید انواع حوله آشپزخانه در طرح های متفاوت

طرح بندی حوله های آشپزخانه

این محصول در طرح های مختلفی تولید میشود. برای تولید این محصول بیشتر از طرح های گل و میوها استفاده شده است که متناسب با محیط آشپزخانه باشد. برای چاپ این طرح ها بر روی این حوله ها از دستگاه های چاپ استفاده شده است.

در بعضی از موارد برای ایجاد طرح بر روی این حوله ها با دستگاه بافندگی این کار را انجام میدهند. در طراحی این محصول رنگبندی حرف اول را میزند. این حوله ها در رنگ های مختلف مانند آبی، قرمز، صورتی، قهوه ای و غیره تولید میگردد.

چگونگی سفارش محصول از طریق سایت

یکی از بهترین روش های خرید خرید اینترنتی محصول میباشد و این امر دلایل زیادی دارد که به تعدادی این موارد خواهیم پرداخت. در خرید اینترنتی شما مستقیما از تولید کننده خرید مینمایید که این امر باعث کاهش چشم گیر قیمت میشود.

در خرید اینترنتی شما میتوانید چند محصول متفاوت را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین و به صرفه ترین محصول را خریداری نمایید.

برای سفارش و خرید محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه فرمایید و در ابتدا از محصولات ما دیدن فرمایید و پس از مطالعه مطالب مربوط به هر محصول به درک دقیقی نسبت به کالای مورد نظرتان دست پیدا کنید.

برای خرید این محصول میتوانید با همکاران ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید. همکاران ما شما را برای ثبت سفارش و خرید محصول راهنمایی خواهند کرد.

مجموعه امینی با توکل به خداوند بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است که بتواند بستری مناسب برای خرید اینترنتی برای شما خریداران محترم فراهم سازد.

برای ارسال این محصول همکاران ما تدابیری اندیشیده اند تا کالا در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ آسیب دیدگی به دست شما مشتریان گرامی برسد.