حوله های دست و صورت یکی از محصولاتی میباشد که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این حوله ها از مواد اولیه مرغوب تولید میشود. برای تولید حوله های دست و صورت از نخ های پنبه و رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که کیفیت این حوله ها را به شدت افزایش میدهد. طول عمر این حوله ها نیز بستگی به مواد اولیه به کار رفته در این محصول دارد. حوله های دستی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشود که پاسخگوی سلیقه ی هر شخصی میباشد.

عرضه انواع حوله دست و صورت

اصفهان یکی از قطب های تولید حوله میاشد. تمام مراحل تولید حوله های دست و صورت در این شهر انجام میگردد. برای تولید این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است که دارای استحکام بالا و همچنین باعث افزایش طول عمر حوله ها میشود و از جذب آب بالایی برخوردار است.

مجموعه امینی نیز قادر به ارسال محصولات در زمینه حوله به سرتاسر کشور را دارا میباشد. این محصول در بسته بندی هایی قرار داده شده است که میتوان به راحتی تعداد بسیار زیادی از این محصول را به سرتاسر کشور منتقل کرد. بسته بندی به گونه ای میباشد که تا هنگام رسیدن محصول به دست خریدار هیچگونه آسیبی به محصول وارد نشود.

برای ارسال محصولات همکاران ما تدابیری اندیشیده اند که کالا در اسرع وقت و بدون هیچ آسیبی به دست مشتری برسد.

قیمت حوله های دست و صورت

چند مورد بسیار مهم در قیمت این محصول تاثیر دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد برای تولید این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است که از جذب آب بالا و در عین استحکام بسیار لطیف میباشد. این نخ ها از بهترین نخ های موجود در بازار میباشد.

برای رنگرزی این حوله ها از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که خاصیت این رنگ ها ثبات بسیار بالا میباشد که در اثر شستشو و گذر زمان رنگ این حوله ها تغییر نمیکند.

نوع خرید مشتری نیز در قیمت محصول بسیار تاثیر دارد. اگر مشتری محصول خود را به صورت عمده سفارش دهد قیمت تمام شده ی محصول به شدت کاهش میابد و دلیل این امر نیز این میباشد که تولید کننده نیز مواد اولیه خود را عمده سفارش میدهد.

سفارش و خرید حوله های دست و صورت

بارها شده است برای خرید عمده محصولی وقت زیادی را صرف کرده باشید ولی با خرید اینترنتی حوله دست و صورت میتوانید به راحتی به تولید کننده محصول دسترسی پیدا کنید و با تولید کننده ارتباط بر قرار کنید.

برای سفارش و خرید محصول کافی است به بخش محصولات سایت سری بزنید و از محصولات ما دیدن نمایید پس از انتخاب محصول مورد نظر میتوانید برای آشنایی بیشتر با محصول مطالب مربوط به آن محصول را نیز مطالعه نمایید.

برای خرید محصول میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت و سپس خرید را انجام دهید.

تاثیر قیمت در رنگبندی و طرح محصول

برای تولید حوله های دست و صورت از دوازده رنگ استفاده شده است که عبارتند از طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گلبه ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای. اگر سفارش محصول فقط برای رن های نیره باشد قیمت محصول نیز افزایش میابد.

برای طرح بندی این حوله ها نیز از طرح های زیبا و جذابی استفاده شده است. برای ایجاد طرح روی محصول از دستگاه های بافندگی به روز استفاده میشود به صورتی طرح را به دستگاه وارد میکنند و دستگاه نیز بنا بر طرح برنامه ریزی شده شروع به بافت حوله ها میکند.  اگر طرح محصول پیچیده باشد قیمت محصول نیز افزایش میابد.