عرضه عمده انواع حوله تن پوش به سراسر کشور

حوله های تن پوش یکی از پر ترفدارترین و پر مصرف ترین حوله هاست که در همه ی شهرها مورد استفاده قرار میگرد. نموع رنگ و طرح در این حوله ها زیاد میباشد و دلیل این امر این میباشد که حوله ها پاسخگوی نیاز تمام اقشار جامعه باشد و مناسب برای برای هر سن و سلیقه ای باشد. مجموعه امینی برای خریدی آسان و مطمئن بستری برای خرید اینترنتی محصول فراهم آورده است تا مشتریاتن محترم از سرتاسر کشور بتوانند سفارشات خود را ثبت نمایند.

تولید و عرضه حوله تن پوش

حوله های تن پوش در رنگ های مختلفی تولید میشود. برای رنگرزی این حوله ها از رنگ های ری کتیو استفاده شده است که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگشان تغییری نخواهد کرد. این محصول در دوازده رنگ تولید میگردد که رنگ های روشن برای استفاده خانم هاست و رنگ های تیره برای آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.

برای تولید این محصول از نخ های مرغوب استفاده شده است که خاصیت این نخ ها جذب آب بالا و باعث افزایش لطافت محصول میگردد. نخ مرغوب این ویژگی را به محصول میدهد به به هیچ عنوان حوله پرز ندهد.

برای بافت این حوله ها از دستگاه های به روز استفاده شده است که هر طرح و نقشی را روی این حوله ها به وجود می آورند.

مجموعه امینی برای عرضه این محصول به سرتاسر کشور تمهیداتی انیشیده است تا بتواند به راحتی و در کمترین زمان ممکن سفارشات شما را ارسال کند.

عرضه عمده انواع حوله تن پوش به سراسر کشور

قیمت انواع حوله تن پوش

برای برآورد قیمت این محصول میبایست به چند نکته توجه داشته باشیم.

اولین مورد موثر در قیمت این محصول نوع نخ استفاده شده در این محصول میباشد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در این حوله ها از نخ های مرغوب استفاده شده است که از بهترین نخ ها میباشد.

دومین مورد موثر در قیمت این محصول نوع رنگ استفاده شده در این حوله ها میباشد. رنگ استفاده شده دز این حوله ها رنگ های ری اکتیو میباشد که یکی از رنگ های بسیار عالی در بازار میباشد.

سومین عامل موثر در قیمت حوله های تن پوش بسته بندی این محصول میباشد. برای بسته بندی این محصول از جعبه های کارتونی پلاستیکی ضخیم استفاده شده است. مشتریان گرامی میتوانند برای خرید این محصول، محصول را بسته بندی ساده سفارش دهند که این باعث کاهش چشم گیر قیمت این محصول میگردد.

برای اطلاع بیشتر از قیمت این محصول میتوانید به بخش محصولات سایت وارد شوید و پس از مطالعه جزئیات مربوط به هر محصول با همکاران ما برای اطلاع از آخرین قیمت ها تماس حاصل فرمایید.

تاثیر قیمت در سایز بندی حوله های تن پوش

حوله ای پالتویی یا همان تن پوش به گونه ای تولید میشود که برای تمام سنین مورد استفاده قرار گیرد. برای محاسبه ی سایز مناسب برایتان میتوانید از دو روش استفاده کنید. در اولین روش شما باید با استفاده از یک متر از سرشانه تا زیر زانوی خود را اندازه گیری نمایید. در روش دوم میبایست قد خود را در نظر بیاورید و حدود 20 تا 25 سانت از قد خود کم کنید تا به سایز مناسب برای انتخاب حوله پالتویی مناسبتان پی ببرید.

حوله های پالتویی هرچه بزگرتر شود قیمت تمام شده آن نیز افزایش میابد و دلیل این امر این میباشد که این حوله ها هر چه سایز بیشتر شود متراژ حوله خام به کار رفته در این محصول بیشتر میشود و قیمت تمتم شده ی محصول افزایش میابد.

این حوله ها در سایز های بچه گانه تولید میشود و به سایز های بزرگ که برای بزرگسالان استفاده میشود ختم میشود. برای اطلاع بیشتر از یایز بندی این حوله ها میتوانید به بخش محصولات مراجعه نمایید در مطالب مربوط به حوله های پالتویی جدول های اندازه این حوله ها آورده شده است.