عمده فروشی حوله تن پوش زنانه و مردانه

خرید عمده حوله تن پوش به صورت اینترنتی یکی از راه های خرید ارزان محصول میباشد زیرا شما محصول خود را مستقیما از تولید کننده میخرید. در بستر اینترنت میتوانید به راحتی عمده فروش محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. با خرید حوله از کارخانه میتوانید خرید عمده حوله تن پوش را تجربه کنید.

تولیدی حوله تن پوش

امینی مارکت به عنوان تولیدی حوله تن پوش آماده ارائه خدمات میباشد. در ادامه مراحل تولید را بررسی میکنیم.

حوله های پالتویی از نخ های پنبه تولید میشود. این نخ ها از کیفیت بالایی برخوردار است و به مرور زمان حالت اولیه خود را از دست نمیدهند. این حوله ها از جذب آب بالایی برخوردارند. استفاده از نخ های پنبه باعث لطافت و نرمی حوله ها میشود.

برای بافت این حوله ها از دستگاه های بافندگی به روز استفاده شده است که توانایی بافت هر طرح و نقشی را دارد. استفاده از این دستگاه ها باعث بالا رفتن کیفیت محصول میباشد.

بهترین نخ برای تولید این حوله ها نخ های پنیه میباشند ولی شما خریداران محترم د رخرید های عمده خود میتوانید نخی که برای بافت حوله ها میباشد را با راهنمایی همکاران ما تغییر دهید تا محصول قیمت مناسب تری داشته باشد.

تاثیر قیمت در رنگبندی حوله تن پوش

رنگرزی این حوله ها با استفاده از رنگ های ری اکتیو انجام میشود. خاصیت این رنگ ها این میباشد که از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند و به مرور زمان و در اثر شستشو خاصیت خود را از دست نمیدهند.

رنگرزی این حوله ها با استفاده از دستگاه های کاملا اتوماتیک انجام میشود که در کیفیت محصول موثر میباشد. اپراتور با توجه به جنس حوله ها به دستگاه برنامه تزریق رنگ میدهد و دستگاه نیز رنگ را با بخار آب داغ در طی دوره زمانی مشخص به حوله تزریق میکند.

این حوله ها در دوازده رنگ مختلف تولید میشود که عبارتند از:طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای.

در هنگام رنگرزی از مواد نرم کننده برای نرم تر شدن این محصول استفاده میشود که باعث افزایش نرمی این محصول میشود.

رنگ محصول نقش اساسی در قیمت محصول دارد. در رنگ های تیره قیمت محصول بیشتر از رنگ های روشن میباشد.

قیمت حوله پالتویی ارزان ارسال به سراسر کشور

عمده فروشی حوله تن پوش

عمده فروشی حوله تن پوش با تنوع رنگی بالا در انواع و اقسام سایز را میتوانید از سایت تهیه نمایید. برای طراحی این محصول از برنامه های کامپیوتری استفاده شده است  و به این صورت میباشد که در ابتدا طرح را با استفاده از نرم افزار طراحی میکنند و پس از آن الگو را به طرح قابل برنامه ریزی بر روی دستگاه بافندگی تبدیل مینمایند.

شما مشتریان گرامی میتوانید برای انتخاب طرح مورد نظر خود به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید و از انواع طرح ها دیدن فرمایید و متناسب با سلیقه ی خود محصول خود را خریداری نمایید.

برای بسته بندی این محصول از جعبه های پلاستیکی مقوایی محکم استفاده شده است. این بسته بندی از محصول در برابر رطوبت و ضربه هنگام ارسال محصول محافظت میکند و از طرف دیگر به محصول زیبایی دو چندانی میدهد.

این محصول در دو طرح زنانه و مردانه دارای کلاه میباشد و نیاز به خرید جداگانه کلاه نمیباشد.

در خرید های عمده میتوانید طرح مورد نظر خود را برای بافت بر روی این حوله ها به ما ارائه دهید تا ما نیز طبق الگو محصول را آماده کنیم.

سایز بندی انواع حوله تن پوش

برای اینکه بتوانید حوله ای مناسب برای خود انتخاب نمایید میبایست چند نکته مهم را مدنظر بگیرید. این حوله ها به گونه ای طراحی شده است که تا زیر زانوی شخص را میپوشاند. اگر شما بخواهید از حوله هایی استفاده کنید که تا مچ پایتان را بپوشاند میتوانید قد خود را در نظر بگیرید و با توجه به قد کلی خود حوله تن پوش را انتخاب نمایید.

برای انتخاب حوله های تن پوشی تا زیر زانو را میپوشانند کافیست با یک متر از شر شانه تا زیر زانوی خود را اندازه گیری نمایید و سپس با توجه به جدول حوله پالتویی خود را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید قد کلی خود را در نظر بگیرید و سپس 20 تا 30 سانتی متر از قد خود کم نمایید و به اندازه مطلوب دست پیدا کنید.

برای انتخاب حوله های پالتویی کودک نیز میتوانید به همین روش عمل نمایید. برای سایز بندی این حوله ها نیز مطلبی در سایت موجود میباشد که میتوانید مطالعه نمایید.

برای انتخاب حوله های پالتویی متناسب با عدد بدست آمده میتوانید از چند پیشنهاد زیر نیز استفاده نمایید.

  • از سر شانه تا زیر زانو 115 حوله تن پوش medium
  • از شر شانه تا زیر زانو 125 حوله تن پوَش large
  • از سر شانه تا زیر زانو 135 حوله تن پوش xlarge
  • از سر شانه تا زیر زانو 145 حوله تن پوش xxlarge

قیمت عمده حوله تن پوش

قیمت حوله های تن پوش به سه عامل اصلی بستگی دارد. نخ استفاده شده برای بافت محصول، رنگ استافده شده برای رنگرزی و بسته بندی حوله های تن پوش.

برای بسته بندی این محصول از جعبه های مقوایی پلاستیکی ضخیم استفاده شده است. مشتریان گرامی میتوانند برای خرید این محصول، محصول را در بسته بندی ساده سفارش دهند که این باعث کاهش چشم گیر قیمت این محصول میگردد.

خرید اینترنتی محصول تاثیر زیادی در کاهش قیمت عمده حوله تن پوش دارد که برای اطلاع بیشتر در این زمینه میتوانید به مقاله خرید اینترنتی حوله پالتویی مراجعه نمایید.

حوله تن پوش ارزان

حوله تن پوش ارزان را نیز میتوانید از این تولیدی خرید نمایید. حوله تن پوش ارزان مواردی که باعث افزایش قیمت حوله میشود را ندارد. مثلا از جعبه های پلاستیکی برای بسته بندی استفاده شده است.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم مواد اولیه به کار رفته در این محصول از بهترین مواد اولیه اولیه میباشد. شما خریداران محترم میتوانید برای اطلاع از قیمت محصول و سفارش محصول با همکاران ما تماس بگیرید.

ارسال این محصول به سراسر کشور انجام میشود. برای ارسال این حوله های تن پوش تمهیداتی اندیشیده شده است که محصول در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی به دست مشتری برسد.

در این مجموعه محصولات دیگری همچون ست حوله عروس و داماد، حوله پالتویی کودک و حوله دست و صورت و حوله تبلیغاتی نیز به فروش میرسد.

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است که بستری مناسب برای خرید اینترنتی محصول ایجاد نماید تا شما خریداران گرامی بتوانید در کمال آرامش خرید خود را انجام دهید.