حوله های دستی در رنگ های متنوع و در ابعاد مختلف تولید وعرضه میشوند الیاف این حوله ها از پنبه میباشد که از نفوذ اب بالایی برخوردار است که هیچ گونه حساسیتی برای پوست به همراه ندارد و در میان انواع حوله ها از مصرف بالاتری برخوردار است

خرید انواع حوله دستی

حوله های دستی در باشگاه . ارایشگاه ها . خانه .مسافرت و… مورد استفاده قرار میگیرد و برخلاف حوله های حمامی یا استخری و پالتویی از ل لطافت باتری برخودار است زیرا این حوله ها بر خلاف حوله های حمامی تماس بیشتری با صورت دارد.

وزن بسیار کم این حوله ها باعث میشود در مسافرت ها بسیار اسان قابل حمل باشند و به راحتی درون کیف های مسافرتی جای میگیرند.

در دو طرف این مدل حوله ها پرز دار میباشد که دارای نرمی و لطافت بالایی است واین مزیت به جذب آب این حوله ها کمک میکند.

فروش حوله دستی

تولید کننده انواع حوله دستی در رنگبندی متفاوت

حوله های دستی در رنگبندی های متنوع و جذابی تولید میشود .صورتی . آبی . زرشکی . قرمز . فیروزه ای . نسکافه ای . یاسی . صدفی . زرد و گردویی از نمونه رنگ هایی است که برای حوله های دستی مورد استفاده قرار میگیرد.

حوله های دستی از کیفیت رنگ مطلوبی برخوردار است که حتی پس از استفاده مداوم وشستشو رنگ آن تغییری نمیکند که این امر باعث ماندگاری بیشتر حوله میشود که این امر باعث صرفه جویی اقتصادی میشود .

فروش حوله دستی

خرید اینترنتی حوله در ابعاد مختلف

خرید حوله به صورت اینترنتی باعث میشود شما در وقت وهزینه ی خود صرفه جویی کرده و از خرید خود لذت ببرید و این خرید مستقیما از خود تولید کننده است که همین امر باعث کاهش چشمگیری در کم شدن هزینه ها میباشد.

حوله های دستی در ابعاد 30*30 و 60*30 و 80*40 تولید میشود که بسته به مکان استفاده از ابعاد مختلف حوله استفاده میشود .

حوله های دستی از 100% پنبه تولید شده است که با این وجود از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار است و کاملا طبیعی بوده و به پوست صورتهیچ گونه آسیبی نمیرساند  و ازجذب اب بسیار بالایی برخوردار میباشد.