حوله های پالتویی از مرغوب ترین مواد اولیه مانند نخ های پنبه و رنگ ری اکتیو تولید میگردد که استفاده از این مواد اولیه باعث افزایش کیفیت محصول میگردد. این حوله ها در دوازده رنگبندی تولید میگردد که نیاز هر سن و سلیقه ای را برطرف مینماید. طرح بندی این حوله ها نیز به گونه ای میباشد که شما به راحتی میتوانید به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

تولید حوله های پالتویی

برای تولید حوله های پالتویی از مواد مرغوبی همچون نخ های پنبه که علاوه بر استحکام باعث نرمی و لطافت این محصول میگردد. استفاده از این نخ ها باعث میشود که محصول به هیچ عنوان پرز ندهد و حالت اولیه خود را نیز حفظ نماید.

رنگرزی این محصول نیز با استفاده از رنگ های ری اکتیو انجام میشود. خاصیت رنگ ری اکتیو این میباشد که به هیچ عنوان رنگ این محصول در اثر شستشو و به مرور زمان از بین نمیرود.

برای بسته بندی این محصول از جعبه های پلاستیکی مستحکم استفاده شده است که از محصول تا زمان رسیدن به دست مشتری محافظت مینماید و از رطوبت جلو گیری مینماید.

طرح بندی و رنگبندی حوله های پالتویی

برای اطلاع از رنگبندی و طراحی این حوله ها میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید. این حوله ها در طرح های به روز تولید میگردد. برای طراحی این حوله ها از دستگاه های بافندگی به روز استفاده شده است.

این محصول در دوازده رنگ مختلف تولید میشود که در بخش محصولات به طور مفصل به این موضوع پرداخته ایم. رنگرزی این محصول با استفاده از دستگاه های به روز و کاملا اتوماتیک انجام میشود.

هر چه رنگ این محصول به سمت تیره تر شدن میرود قیمت تمام شده ی این محصول افزایش میابد.

مرکز پخش عمده انواع حوله پالتویی در اصفهان

مرکز پخش حوله های پالتویی

حوله های پالتویی در بسته بندی هایی تهیه شده است که میتوان به تعداد بسیار زیاد آنها را انتقال داد. برای ارسال این محصول به سرتاسر کشور تدابیری اندیشیده ایم تا در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی محصول به دست خریدار برسد.

حوله های پالتویی در سرتاسر کشور مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران خود را دارد به همین منظور مجموعه امینی سایتی برای فروش محصول راه اندازی کرده است تا شما خریداران محترم بتوانید به راحتی خرید خود را سفارش دهید و خرید خود را انجام دهید.

مجموعه امینی علاوه بر حوله های پالتویی محصولات دیگری نیز عرضه میکند که میتوانید در قسمت محصولات سایت این محصولات را مشاهده نمایید.

قیمت حوله های پالتویی

برای اطلاع از قیمت حوله های پالتویی باید در ابتدا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشیم. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم برای تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است.

برای بافت این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است و برای رنگرزی نیز از رنگ های ری اکتیو که این دو مورد از بهترین اجناس موجود در بازار انتخاب شده است.

خرید اینترنتی محصول نیز تاثیر بسزایی در پایین آمدن قیمت حوله های پالتویی دارد و علت این امر نیز این میباشد که شما مستقیما از تولید کننده محصول خریداری مینمایید و در نهایت قیمت محصول کاهش میابد.

ثبت سفارش و خرید از سایت

برای خرید محصول از سایت میتوانید به بخش محصولات مراجعه نمایید و پس از بازدید از محصولات و مطالعه مربوط به هر محصول با همکاران ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای خرید محصول راهنمایی نمایند.

برای خرید محصول میتوانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید. برای خرید عمده محصول و ثبت سفارشی محصول با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

مجموعه امینی تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی برای شما خریداران محترم فراهم ساز.