قیمت حوله دست و صورت به دو عامل اساسی بیتگی دارد. نخ استفاده شده برای تولید این حوله ها و رنگ استفاده شده برای رنگرزی. این حوله ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید میشود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تاثیر قیمت در بافت حوله دست و صورت

حوله دست و صورت از نخ پنبه تولید میشود. این نخ ها از استحکام بالایی برخوردار هستند و به مرور زمان حالت اولیه خود را از دست نمیدهند. حوله های تولید شده با این نخ ها جذب آب بالایی دارند و بسیار نرم و لطیف میباشند.

برای بافت این حوله ها از دستگاه های بافندگی به روز استفاده شده است. این دستگاه ها قابلیت بافت هر طرح و رنگی بر روی این حوله ها را دارند. حوله ها ی دست و صورت جایگاه مناسبی برای درج تبلیغات میباشد. برای اطلاع بیشتر درباره ی این موضوع به مقاله حوله های تبلیغاتی مراجعه نمایید.

نخ های پنبه یکی از با کیفیت ترین نخ های موجود در بازار میباشد. برای بافت این حوله ها از نخ های رین نیز استفاده میشود که از جذب آب فوق العاده بالایی برخوردار است.

تفاوت قیمت در رنگ خوله دست و صورت

رنگرزی ای این حوله ها با استفاده از رنگ های ری اکتیو انجام میشود که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو از بین نمیرود. این حوله ها در دوازده رنگ مختلف تولید میشود که عبارتند از: طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای.

برای رنگرزی این حوله ها از دستگاه های کاملا اتوماتیک رنگرزی استفاده شده است که باعث افزایش کیفیت محصول میشود. این دستگاه با توجه به برنامه ای که به آن داده میشود در طی دوره ای مشخص رنگ را با بخار آب داغ به حوله ها تزریق میکند.

هر چه حوله ها رنگشان به سمت تیره تر شدن میرود قیمتشان افزایش پیدا میکند. و رنگ های روشن از قیمت کمتری برخوردار هستند.

خرید اینترنتی حوله دست و صورت

خرید اینترنتی دارای مزایای بیشماری است که در ادامه به چند مورد از این موارد میپردازیم.

خرید اینترنتی محصول باعث کاهش قیمت حوله ها می شود زیرا شما مستقیما از تولید کننده خرید مینمایید. در خرید اینترنتی مینوانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین محصول را خریداری نمایید.

در خرید اینترنتی شما به انواع مختلفی از طرح و رنگ دسترسی دارید که میتوانید به راحتی متناسب با سلیقه ی خود محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

قیمت حوله دست و صورت

همانطور که در بالا به آن اشاره شد دو مورد اساسی د رتعیین قیمت این محصول موثر میباشد. نخ و رنگ محصول قیمت کلی این محصول را مشخص میکند.

شما خریداران گرامی میتوانید در خرید های عمده خود با تغییر مواد اولیه به کار رفته در محصول قیمت محصول را تا حد زیادی کاهش دهید.

بسته بندی این حوله ها با پلاستیک های ضخیم انجام شده است و از محصول تا زمان رسیدن به دست مشتری در مقابل رطوت محافظت میکند.

خرید محصول از سایت

خرید محصول از سایت به سادگی انجام میشود. برای خرید محصول کافیست به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود برای سفارش و خرید محصول با همکاران ما تماس بگیرید.

در مجموعه امینی محصولات دیگری مانند حوله دست و صورت کودک و نوزاد، حوله پالتویی کودک و نوجوان، ست حوله عروس و داماد و حوله های پالتویی نیز عرضه میشود. برای اطلاع بیشتر از هر کدام یک از این محصولات میتوانید به مقاله مربوطه آن مراجعه نمایید. در صفحه محصولات نیز جزیئات  ی درباره ی هر یک از محصولات قرار داده شده است.