مرکز پخش عمده انواع حوله پالتویی بچگانه

حوله تن پوش کودک بدلیل استفاده در کودکان از طرح ها و رنگ های جذاب تولید شده است. طرح هایی همچون باب اسفنجی، بن تن و غیره برای تولید این حوله ها استفاده شده است. برای تولید این حوله ها از نخ های پنبه که بسیار نرم و لطیف میباشد استفاده شده است.

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک

خرید اینترنتی محصول مزایای بیشماری دارد که به چند مورد از از این مزیت ها اشاره خواهیم کرد.

یکی از مزایای بزرگ خرید اینترنتی خرید ارزان محصول میباشد و دلیل آن هم این میباشد که شما مستقیما از تولید کننده محصول خریدرای میکنید.

مزیت دیگر خرید اینترنتی این میباشد که در خرید اینرنتی شما با تنوع رنگ و طرح زیادی مواجه هستید و میتوانید از بین این تنوع رنگ محصول مورد علاقه خود را به سادگی خریداری کنید.

شما میتوانید در بستر اینترنت جنس های مختلف حوله ها را با هم مقایسه کنید. برای اینکار کافیست مطالب مربوط به هر محصول را بخوانید تا به درک دقیقی از محصول برسید.

تولید حوله تن پوش کودک

برای بافت این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است. خاصیت نخ های پنبه این میباشد که علاوه بر جذب آب بالا از استحکام و نرمی و لطافت بالایی برخوردار است و حالت اولیه خود را از دست نمیدهند.

رنگرزی این حوله ها با رنگ های ری اکتیو انجام میشود. این رنگ ها از ثبات بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو خاصیت خود را از دست نمیدهند. برای رنگرزی این محصول از دستگاه های رنگرزی تمام اتوماتیک استفاده شده است که قابلیت برنامه پذیری دارد.

بسته بندی حوله های تن پوش کودک در جعبه های پلاستیکی مقوایی انجام میشود که از محصول تا زمان رسیدن به دست مشتری محافظت میکند.

رنگبندی و سایزبندی حوله تن پوش کودک

این حوله ها در دوازده رنگبندی متفاوت تولید میشود که عبارتنداز: طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای.

برای طراحی این محصول از دستگاه های تمام اتوماتیک بافندگی استفاده شده است. برنامه مخصوص به طرح را به دستگاه وارد میکنند دستگاه نیز طبق الگو حوله ها را آماده میکند.

سایزبندی حوله های تن پوش کودک و انتخاب سایز مناسب

سایز بندی حوله های کودک از سن 5 سالگی شروع میشود و به سن 13 سالگی ختم میشود. برای محاسبه دقیق حوله های تن پوش میتوانید از سر شانه تا زیر زانوی کودک را با یک متر اندازه گیری نمایید و سپس با توجه به جدول زیر سایز مناسب را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید قد کلی فرزندتان را در نظر بگیرید و حدود 20 الی 30 سانتی متر را از آن کم نمایید.

برای انتخاب حوله تن پوش کودک متوانید حوله های تن پوش یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید تا زمان بیشتری بتوانید از این حوله ها استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر سایز مناسب 80 بدست آمد میتوانید برای خرید سایز 90 را سفارش دهید.

جدول زیر بر اساس سن کودک و سایز مناسب حوله پالتویی کودک طراحی شده است که میتوانید به راحتی سایز مناسب را برای کودک خود انتخاب نمایید.

قیمت عمده و تک حوله پالتویی بچه گانه

 

چگونگی خرید ست محصول از سایت

برای خرید محصول کافیست به بخش محصولات سایت سری بزنید و از محصولات مادیدن نمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظرتان مطالب مربوط به آن محصول را مطالعه کنید.

برای ثبت سفارش و خرید محصول میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. همکاران ما شما را برای خرید عمده و تک محصول راهنمایی خواهند کرد.

در این مجموعه محصولات دیگری مانند حوله پالتویی زنانه و مردانه، حوله پالتویی کودک،ست حوله عروس و داماد نیز به فروش میرسد.

ارسال این محصول به تمام نقاط کشور انجام میشود. برای ارسال محصول تدابیری انیشیده شده است تا در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی محصول به دست مشتری برسد.

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی محصول برای شما خریداران گرامی مهیا سازد.