حوله های دست و صورت بیشترین استفاده را در مصارف خانگی در بین حوله ها را دارد. حوله های دستی در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید میشوند که در زیر به آن اشاره میکنیم. حوله های دست و صورت باید نرم و لطیف باشند و از تراکم نسبتا بالایی برخوردار باشند به دلیل اینکه پوست صورت لطیف میباشد بهتر است از حوله های نرم برای خشک کردن دست و صورت استفاده کرد.

قیمت عمده انواع حوله دست و صورت

قیمت انواع حوله دستی

قیمت انواع حوله دستی به عواملی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

اولین موردی که بر روی قیمت حوله دستی تاثیر گذار است کیفیت محصول میباشد. کیفیت محصول نیز به رنگ و بافت محصول بستگی دارد. نخ استفاده شده در حوله های دستی اگر از الیاف پنبه باشد این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و محصول بسیار نرم و لطیف میباشد.

دومین مورد رنگ استفاده شده در حوله های دستی میباشد. رنگ هایی که در حوله های با کیفیت استفاده میشود رنگ (ری اکتیو) میباشد. رنگ های ری اکتیو از ثبات بسیار بالایی برخوردار میباشد که به هیچ عنوان رنگ محصول پس از چند بار شستشو از بین نمیرود و محصول از ثبات رنگی بالایی برخوردار است.

سومین مورد نوع خرید مشتری میباشد. اگر خریدار حوله ها را با تعداد بالا سفارش دهد محاسبه ی قیمت محصول به صورت عمده میباشد که تاثیر زیادی در قیمت تمام شده ی محصول دارد برای اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت عمده انواع حوله دست و صورت

فروش حوله دست و صورت عروس

حوله دست و صورت عروس در انواع و طرح های جذاب و متفاوت تولید میشود. رنگ استفاده شده در آنها از رنگهایی میباشد که متناسب با شخصیت خانمها میباشد و سعی شده است برای طراحی این محصول از طرح بندیی استفاده شده است که مناسب نوعروسان باشد و برای استفاده در خانه و آشپز خانه مناسب باشد.

برای خرید حوله دستی عروس میتوانید به بخش محصولات سایت امینی مارکت مراجعه کنید و از جدید ترین محصولات ما مطلع شوید .

برای تهیه این محصول از نخ مرغوب استفاده شده است و برای رنگ آن نیز از رنگ هایی با ثبات رنگی بالا استفاده شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که میتوان آنرا هم در آشپزخانه و هم در دستشویی مورد استفاده قرار دهید.

این محصصول در سایزبندی های متفاوتی تولید میشود که خریداران محترم میتوانند متناسب با مصرف خود از سایزبندی متفاوت این محصول استفاده کنند.

قیمت عمده انواع حوله دست و صورت

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنی حوله از چند مزیت برخودار میباشد که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم. شما با خرید اینترنتی میتوانید از چند محصول مشابه دیدن نمایید و هر محصولی که مورد پسندتان میباشد را انتخاب کنید حوله های دستی در انواع مختلفی تولید میشوند که شما در سایت همزمان میتوانید به بسیاری از آنها دسترسی داشته باشید این امر در مقابل خرید شما از مغازه که شما با اجناس کمی رو برو هستید و محدود به چند انتخاب خاص هسید مزیت بسیار بزرگی است.

در خرید اینترنتی شما مستقیما از کارخانه خرید مینمایید. زیرا خرید از سایت به قیمت کارخانه و تولیدی میباشد و این امر باعث کوتاهی دست دلال ها از خرید و فروش کالا میباشد که باعث پایین آمدن قیمت تمام شده ی محصول برای مشتریان محترم میباشد.

در خرید اینترنتی شما میتوانید همزمان چند جنس را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را متناسب با نیاز خود انجام دهید برای این کار کافی است از چند صفحه در سایت دیدن نمایید و مطالب مربوط به محصول را بخوانید و به بهتری انتخاب برسید.

در خرید اینترنتی شما اطلاعات زیادی درباره محصول دریافت مینمایید که قطعا در هنگام خرید از درب مغازه این اطلاعات دقیق به شما گفته نمیشود و شما ممکن است انتخاب مناسبی نداشته باشید.

ما در مجموعه امینی مارک با کمک خداوند و لطف پرودگار امیدواریم بتوانیم خدماتی عالی را به مشتریان محترم ارائه دهیم. محصول با کیفیت استراژی فروش ما میباشد.