برای اطلاع از قیمت حوله های پالتویی بچگانه باید به چند نکته ی بسار مهم که تاثیر بسیار زیادی در قیمت این محصول دارد دقت کنیم. در متن زیر به رنگ محصول و کیفیت بافت و نوع نخ استفاده شده و نوع بسته بندی این محصول و تاثیر هر کدام از این موارد در قیمت محصول خواهیم پرداخت. شما با داشتن این اطلاعات میتوانید درکی دقیق تر از برآورد قیمت این محصول داشته باشید و در هنگام خرید دچار اشتباه نشوید.

رنگبندی حوله های پالتویی بچگانه و تاثیر قیمت

رنگ این محصول هم در کیفیت و هم در قیمت محصول تاثیر بسزایی دارد. اگر برای رنگرزی این محصول از رنگ های مرغوب مانند رنگ های ری اکتیو استفاده شود به هیچ عنوان در اثر گذر زمان و شستشوی مداوم این حوله ها رنگ خود را از دست نمیدهند و حوله هایی که با این نوع رنگ رنگرزی شده اند از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند. نکته ی بسیار مهم در شستشوی این حوله ها این است که میبایست این حوله ها را در دمای 60 درجه شست و از پودر های لباسشویی دارای رنگ دانه های آبی نیز استفاده نکرد به دلیل اینکه هم به بافت حوله آسیب میرساند و هم اینکه رنگ حوله تغییر میکند.

در بعضی موارد هر چه رنگ به سمت تیرگی میرود قیمت تمام شده ی محصول افزایش میابد. برای نرم شدن این حوله ها نیز در هنگام رنگرزی از مواد نرم کننده استفاده میشود که کمک شایانی به نرم شدن حوله میکند.

قیمت عمده و تک حوله پالتویی بچه گانه

قیمت حوله پالتویی بچگانه در طرح بندی های متفاوت

دو روش برای ایجاد طرح در حوله های پالتویی وجود دارد. در اولین روش ابتدا نخ های پنبه را رنگرزی میکنند و سپس به قسمت بافندگی ارسال میکنند سپس دستگاه بافندگی با توجه به طرح های از پیش تعیین شده حوله ها را میبافد. در این روش حوله ها قیمت بالایی دارند.

روش دوم این است که ابتدا نخ های پنبه ساده و رنگ نشده را به بخش بافنگی میبرند و سپس با طرح از پیش تعیین شده حوله ها را آماده میکنند و سپس آنها را به قسمت رنگرزی می آورند در این روش حوله های پالتویی فقط دارای یک رنگ میباشند.

در بعضی محصولا نیز حوله های پالتویی را از برش حوله های حمامی تولید میکنند که در این روش حوله ها از قیمت پایینی برخوردار هستند.

قیمت عمده و تک حوله پالتویی بچه گانه

 

سایز حوله های پالتویی بچگانه و جدول سایز بندی

حوله های پالتویی بچگانه در سایز های مختلفی تولید میشود که محاسبه ی این سایز بندی ها با توجه به سن کودکان انجام میگیرد. اندازه سایز در هر سنی از سر شانه تا زیر زانو محاسبه میشود. چون کودکان در سن رشد میباشند میتوانید برای محاسبه سایز مناسبشان اندازه را تا نوک پای کودک در نظر بگیرید.

هرچه سایز این حوله ها بزرگتر شود این حوله ها از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. برای هرسنی متناسب با آن سن حوله ای وجود دارد که مورد استفاده قرار میگیرد. برای اطلاع از بهترین سایز برای کودکتان میتوانید به جدول زیر مراجعه کنید.

در آخرر توصیه میشود برای خرید حوله های پالتویی از بهترین کیفیت استفاده کنید و قیمت را فدای کیفیت نکنید. مابنا به سفارش مشتری قابلیت تامین هر گونه محصول با هر کیفیتی را داریم ولی توصیه ما به دوستان این میباشد که اگر بتوانند از کیفیت عالی محصول استفاده کنند یک عمر از محصول استفاده میکنند و دیگر نیاز به خرید دوباره محصول ندارند.

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را به کار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید با کیفیت و ارزان در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و آخرین محصولات میتوانید به قسمت محصولات این سایت مراجعه کنید و از محصولات ما دیدن فرمایید. به امید ایرانی سر افراز و سربلند.

قیمت عمده و تک حوله پالتویی بچه گانه