مرکز تولید و عرضه انواع حوله حمامی به سراسر کشور

حوله های حمامی یکی از پر مصرف ترین حوله ها میباشد با توجه به همین موضوع اطلاعاتی درباره مواد اولیه بکار رفته در این حوله ها در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا بتوانید انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید. برای اطلاع از قیمت این محصول نیز ابتدا باید اطلاعاتی درباره مواد اولیه بکار رفته در این حوله ها بدست آوریم. این حوله ها در رنگبندی ها و طرح های مختلفی تولید میشود که در ادامه متن به این موارد میپردازیم.

تولید حوله های حمامی با کیفیت

برای تولید حوله های حمامی از مواد اولیه مرغوب استفاده میشود. رنگرزی این حوله ها با رنگ های ری اکتیو که یکی از بهترین رنگ های موجود در بازار میباشد استفاده شده است که خاصیت این رنگ ها این میباشد که به هیچ عنوان پس از شستشو و استفاده مداوم از این حوله ها رنگ آنها تغییری نخواهد کرد.

نخ های استفاده شده در این حوله ها نخ های پنبه میباشد که از بهترین مزارع پنبه برداشت شده است و استفاده از حوله هایی که با این پنبه های طبیعی تولید شده است هیچگونه آسیبی به بدن انسان وارد نمیکند و علاوه براین باعث لطافت حوله و جذب آب بالای حوله میشود.

برای بافت این حوله ها از دستگاه های به روز استفاده شده است که استفاده از این دستگاه ها باعث میشود که حوله ها به هیچ عنوان پرز ندهد و این حوله ها از استحکام بالایی برخوردار باشد و به مرور زمان حالت اولیه خود را از دست ندهند.

عامل بعدی که هم در کیفیت محصول موثر میباشد هم در قیمت محصول تراکم حوله ها میباشد. تراکم به این معنی است که پود های موجود در بافت حوله ها ریز تر بافته شده باشد که این امر باعث میشود این حوله ها سنگین تر شوند و همچنین جذب آب حوله ها بالاتر رود. برای اینکار در دستگاه های بافندگی ویژگی وجود دارد به نام تراکم که در اختیار اپراتور مربوط به دستگاه میباد و اپراتور میتواند با کنترل تراکم از روی پنل دستگاه میزان تراکم حوله را مشخص کند.

مرکز تولید و عرضه انواع حوله حمامی به سراسر کشور

قیمت حوله های حمامی در رنگبندی و طرح متفاوت

حوله های حمامی تولید شده در این مجموعه دارای دوازده رنگ میباشد. رنگهای روشن برای خانمها استفاده میشود و رنگ های تیره برای آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. در بعضی موارد استفاده از رنگ های تیره در حوله ها باعث افزایش قیمت این حوله ها میباشد.

برای رنگرزی این محصول از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده شده است. مزیت این دستگاه ها این میباشد که تنظیمات مربوط به مدت زمان تزریق رنگ برای این دستگاه ها مشخص میشود و دستگاه به صورت خودکار رنگ را به این حوله ها منتقل میکند و این عمل باعث میشود که رنگ این حوله ها به اصطلاح به خورد حوله برود و رنگ با کیفیت و با ثبات روی حوله زده شود.

برای ایجاد طرح بر روی این حوله ها از دستگاه های بافندگی استفاده میشود. دستگاه های بافندگی این قابلیت را دارا میباشند که متناسب با هر طرح و نقشه داده شده به دستگاه حوله را ببافد.

برای ایجاد طرح روی حوله ها از دو روش استفاده میشود در روش اول ابتدا نخ ها را به بخش رنگرزی منتفل میکنند و پس از رنگرزی این نخ ها آنها را به قسمت بافندگی میبرند و عما بافندگی را انجام میدهند این کار باعث میشود که حوله ها دارای در رنگ مجزا در طرح خود باشند. در روش دوم ابتدا نخ ها را خام و بدون هیچ رنگی به قسمت بافندگی انتقال میدهند و حوله ها را میبافند و پس از بافت حوله ها آنها را به قسمت رنگرزی منتقل میکنند و عملیات رنگرزی را انجام میدهند. در این روش حوله ها فقط دارای یک رنگ میباشند.

طریقه سفارش محصول از سایت

شما مشتریان گرامی برای سفارش محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه کنید و پس از بازدید از محصولات و مطالعه مطالب مربوط به آن محصول محصول خود را انتخاب نمایید و سپس با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایی.

همکاران برای ارسال محصولات به سراسر کشور تدابیری اندیشیده اند که کالا در اسرع وقت و بدون هیچ آسیبی به دست شما خریدار محترم برسد.

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید محصول حوله در اختیار شما عزیزان قرار دهد.