مرکز پخش انواع سرویس حوله عروس و داماد در کشور

سرویس حوله های عروس و داماد برای تازه عروس وداماد ها طراحی شده است و دارای اجزای مختلفی میباشد. از طرح های به روز برای تولید این حوله ها استفاده شده است که به این محصول زیبایی دو چندانی میدهد. برای تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. برای بافت این سرویس از نخ های پنبه استفاده شده است و برای رنگزری این محصول نیز از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است.

پخش انواع سرویس حوله عروس و داماد

این محصول در بسته بندی های شیک، مستحکم قرار گرفته است که مکان کمی را اشغال میکند به همین دلیل ارسال این محصول به سرتاسر کشور به آسانی و بدون هیچ آسیبی به محصول انجام میشود.

برای ارسال این محصول مجموعه امینی تدابیری اندیشیده است تا در کمترین زمان ممکن و بدون آسیب دیدگی محصول به دست مشتری برسد.

سرویس حوله عروس و داماد به گونه ای طراحی شده است که بتوان این محصول را در تعداد زیاد ارسال نمود. بسته بندی این محصول به گونه ای میباشد که از نفوذ رطوبت به محصول جلوگیری مینماید.

طراحی و تولید سرویس حوله عروس و داماد

مجموعه امینی تلاش خود را بکار گرفته است تا طرح های به روز را برای تولید این حوله ها بکار ببرد. چون استفاده این حوله ها برای زوج های تازه عروس و داماد میباشد طراحی این حوله ها نیز از جدید ترین و به روز ترین طرح ها انتخاب شده است.

برای تولید این محصول از نخ های پنبه استفاده شده است. استفاده از این نخ ها باعث بالا رفتن استحکام حوله ها میشود و جذب آب محصول نیز افزایش میابد. حوله هایی که با این نخ ها تولید میگردد بسیار نرم و لطیف میباشند.

برای رنگرزی این محصول از دوارزده رنگ مختلف استفاده شده است. در این سرویس دو حوله پالتویی با رنگ های متفاوت قرار گرفته است که رنگ روشن محصول برای خانم ها و رنگ تیره تر از همان طیف رنگ برای آقایان در نظر گرفته شده است. رنگرزی این محصول با رنگ های ری اکتیو انجام میشود که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگ محصول از بین نخواهد رفت.

محصول تولید شده را به قسمت بسته بندی انتقال میدهند. برای بسته بندی این محصول از بسته بندی های مقوایی پلاستیکی استفاده شده است که علاوه بر افزایش زیبایی محصول باعث حفظ محصول تا زمان رسیدن به دست مصرف کننده میشود.

در قسمت آخر همکاران ما در بخش کنترل کیفی کالا را از هر لحاظ کنترل میکنند تا هیچگونه کم بود یا خرابی در محصول وجود نداشته باشد.

سفارش و خرید اینترنتی سرویس حوله عروس و داماد

خرید اینترنتی سرویس حوله عروس و داماد باعث میشود محصول را در کمترین زمان ممکن و مستقیما از تولید کننده محصول خرید نمایید همچنین در خرید اینترنتی میتوانید چند محصول متفاوت را یکدیگر مقایسه نمایید و هر کالایی که باب میلتان میباشد را خرید نمایید.

برای اطلاع از قیمت محصولات نیاز به مطالبی درباره هر ممحصول میباشد که شما میتوانید برای اطلاع از مواد اولیه به کار گرفته در محصول به قسمت محصولات مراجعه نمایید و مطالب مربوط به هر محصول را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت و سفارش محصول به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن فرمایید. پس از مطالعه مطالب مربوط به آن محصول با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید همکاران ما شما را برای ثبت سفارش و خرید محصول راهنمایی خواهند کرد.

مجموعه امینی با توکل به خداوند بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی برای شما خریداران محترم فراهم سازد تا در کمترین زمان و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.