مرکز فروش انواع حوله حمامی با قیمت مناسب

حوله های حمامی در طرح ها و رنگ های جذاب و زیبا تولید میشود. برای تولید این حوله ها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که باعث طول عمر محصول و همچنین باعث لذت بخش کردن استفاده از محصول میشود برای اطلاع بیشتر با کیفیت محصول متن را تا ادامه دنبال کنید. به خرید عمده محصول و ارسال محصول به سراسر کشور در ادامه متن پرداخته شده است.

خرید حوله حمامی در رنگ های مختلف

رنگ یکی از محمهترین ویژگی های این محصول میباشد. برای رنگرزی این محصول از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگش تغییر نمیکند.

رنگبندی محصول به گونه ای میباشد که پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای است. این محصول در دوازده رنگ طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای تولید میگردد.

برای رنگرزی این حوله ها از تجهیزات به روز استفاده شده است. در هنگام رنگرزی این حوله ها از مواد نرم کننده نیز استفاده میشود که باعث لطافت و نرمی محصول میگردد.

مرکز فروش انواع حوله حمامی با قیمت مناسب

خرید عمده حوله حمامی با کیفیت

برای خرید عمده این محصول میتوانید در ابتدا به بخش محصولات سایت مراجعه کنید و پس از بازدید از محصولات سایت با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

برای تولید حوله های حمام از نخ های پنبه استفاده شده است که استفاده از این مواد اولیه مرغوب باعث جذب آب بالای محصول میشود و محصول از لطافت بالایی برخوردار خواهد بود.

این حوله ها دارای تراکم های مختلفی میباشد که باعث کم و زیاد شدن وزن محصول میگردد. در هنگام بافت حوله در دستگاه های بافندگی ویژگی وجود دارد که میزان تراکم محصول را با آن مشخص مینمایند. در چه تراکم بیشتر باش حوله ها سنگین تر میشود و از جذب آب بالاتری برخوردار خواهند بود.

خرید اینترنتی حوله های حمام

در خرید اینترنتی مزایای زیادی نهفته است که به بخشی از آن خواهیم پرداخت. در  خرید اینترنتی شما میتوانید چند محصول را با هم مقایسه نمایید و محصولی که مناسب برای شما میباشد را خریداری نمایید.

در خرید اینترنتی حوله با طرح های بیشماری روبرو هستید که میتوانید با توجه به نیاز بازار هدف خود هر کدام از طرح ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید این در صورتی است که در خارج از فضای اینترنت این فضا محیا نیست.

در خرید اینترنتی شما میتوانید با تولید کننده محصول ارتباط برقرار کنید و در مدت زمان کوتاهی تولید کننده محصول را پیدا کنید.

مرکز فروش انواع حوله حمامی با قیمت مناسب

خرید حوله حمامی در طرح های مختلف

حوله های حمامی در طرح هی مختلفی تولید میشود و این تنوع طرح در هنگام بافندگی محصول انجام میگردد. در هنگام بافت حوله ها طرح هایی به دستگاه بافندگی داده میشود که دستگاه بافندگی با توجه به این الگو ها حوله ها را میبافد بعد از بافت حوله ها آنها به مرحله رنگرزی منتقل میشود.

طرح های حوله ها بنا به درخواست مشتری قابل تغییر میباشد. مثلا میتوان برای مصارف ورزشی از طرح های ورزشی استفاده کرد. حوله های حمام بدلیل داشتن طول زیاد برای ایجاد طرح مناسب میباشند و طرح روی این حوله ها واضح میشود.

حوله های حمام میتواند یکی از وسایل بسیار عالی برای تبلیغات باشد. چون اسستفاده از این حوله ها در طول هفته زیاد میباشد میتواند یک تبلیغ به یاد ماندنی در ذهن مشتریان باشد.

مجموعه امنیی حاضر به همکاری با تمامی ورزشگاهها، شرکت های خصوصی و ارگانهای دولتی میباشد. برای اطلاعات بیشتر در این موضوع با ما تماس حاصل فرمایید. مجوعه امینی قادر به تامین همی سفارشات عمده این عزیزان میباشد.