حوله های دست و صورت در انواع و اقسام طرح و رنگ و سایز تولید میشود. برای برآورد قیمت این محصول میباست مواردی همچون رنگ و کیفیت بافت و نوع خرید مشتری را در نظر گرفت. این حوله ها در دوازده رنگ تولید میشود که پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای میباشد. حوله های دستی بیشتر برای مصارف خانگی همچون مصرف در آشپزخانه و دستشویی و غیره میباشد.

خرید انواع حوله دست و صورت با کیفیت

بیشترین کیفیت حوله های دست و صورت به نوع مواد اولیه به کار رفته در این محصول میباشد. اولین عامل نوع الیاف به کار رفته در این محصول است اگر این الیاف 100 درصد پنبه باشد حوله های دستی از نرمی خاصی برخودار خواهند بود و هیچ گونه حساستی نیز به همراه نخواهد داشت.

دومین عامل موثر در کیفیت این محصول نوع بافت این محصول میباشد. اگر دستگاه بافندگی این حوله ها تنظیم باشد و نخ استفاده شده در این حوله ها نیز پنبه باشد به هیچ عنوان حوله پرز نمیدهد و وزن حوله و جذب آب آن نیز بالا میباشد.

سومین مورد رنگ استفاده شده در این محصول میباشد. اگر از رنگ های ری اکتیو برای رنگرزی این محصول استفاده شده باشد به مرور زمان و در اثر شستشو به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمیدهد و از ثبات رنگی بالایی برخوردار است.

قیمت حوله دست و صورت

قیمت حوله دست و صورت به موارد زیادی بستگی دارد که تعدادی از آنها را مورد بررسی قرار میدهیم. موارد گفته شده در بالا از جمله کیفیت بافت، کیفیت رنگ و نوع الیاف به کار رفته در این محصول هر کدام بر قیمت این محصول تاثیر گذار هستند.

مورد دیگری که بر قیمت این محصول تاثیر زیادی نوع خرید مشتری میباشد. اگر مشتریان محترم خرید خود را به صورت عمده سفارش دهند از قیمت تمام شده ی محصول به شدت کاسته میشود.

مجموعه امینی بستری مناسب یرای خرید اینترنتی عمده این محصول برای خریدارن گرامی ایجاد کرده است تا خریداران بتوانند به راحتی و بدون صرف زمان زیادی کالای خود را سفاارش دهند و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

 

خرید اینترنتی حوله دست و صورت

خرید اینترنتی دارای مزایای بیشماری میباشد که در ادامه به قسمت هایی از آن خواهیم پرداخت. اولین مزیت خرید در کمترین زمان ممکن میباشد. بارها شده است برای خرید عمده حوله دست و صورت مسافت زیادی را برای پیدا کردن عمده فروش و یا تولید کننده این محصول طی کرده باشید ولی به راحتی و در کمترین زمان ممکن میتوانید در بستر اینترنت تولید کننده محصول را پیدا کنید و محصول خود را خریداری نمایید.

در خرید اینترنتی شما میتوانید چند محصول را با هم مقایسه کنید و سپس خرید خود را انجام دهید این در صورتی است که در خرید از درب مغازه شما با طرح های کمی مواجه هستید و بالاجبار میبایست یکی را انتخاب نمایید.

در خرید های اینترنتی شما به اطلاعات زیادی درباره حوله های دست و صورت دسترسی دارید و در این صورت میتوانید انتخابی دقیق و به صرفه داشته باشید و در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

 

فروش عمده حوله دست و صورت بچگانه

حوله های دست و صورت بچگانه به دلیل استفاده برای کودکان از الیاف 100 پنبه تولید میشود و در هنگام رنگرزی از مواد نرم کننده استفاده میشود. بدلیل حساس بودن پوست کودکان از حوله هایی استفاده میشود که بسیار نرم میباشد و هیچگونه حساسیتی نیز به همراه نداشته باشد.

این محصول در سایز های مختلف و در طرح های مختلف تولید میشود که هم برای پسران و هم برای دختران جذابیت دارد. برای اطلاع بیشتر از طرح بندی این محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه کنید.

برای خرید عمده این محصول نیز میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.