مرکز پخش عمده انواع حوله پالتویی در اصفهان

اصفهان یکی از قطب های تولید کننده حوله در ایران میباشد. حوله های پالویی نیز یکی از این محصولات میباشد که از اصفهان به سرتاسر ایران پخش مشود. مجموعه امینی نیز یکی از پخش کنندهای این محصولات میباشد که کالاهای خود را به صورت عمده پخش میکند. شما برای خرید عمده همه محصولات در زمینه حوله میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

مرکز فروش عمده حوله پالتویی

بارها شده است برای پیدا کردن یک مرکز فروش عمده محصول زمان زیادی را صرف کرده باشید ولی در بستر اینترنت اینگونه نیست. برای خرید این محصول میتوانید به راحتی محصول خود را انتخاب کنید و با همکاران ما تماس بگیرید و همکاران ما برای تکمیل خرید شما را راهنمایی خواهند کرد.

حوله های پالتویی در بین محصولات دیگر در این زمینه بسیار زیاد مصرف میشود. به همین دلیل شما عزیزان برای خرید آسان و به صرفه این محصول نیاز به یک بستر مناسب برای خرید دارید. مجموعه امینی تمام سعی خود را به کار گرفته است که یک بستر مناسب برای مشتریان این محصول بوجود آورد.

برای خرید ارزان محصولات بهترین روش خرید عمده محصول میباشد. شما با خرید عمده محصول بسیار زیاد در هزینه خود صرفه جویی میکنید و کالای مورد نظر خود را با قیمتی ارزان تهیه میکنید.

مرکز پخش عمده انواع حوله پالتویی در اصفهان

کارخانه تولید حوله های پالتویی

برای تولید این محصول مراحل زیادی طی میشود. ابتدا الیاف پنبه را به قسمت بافندگی می آورند و دستگاه بافندگی با طرح از قبل تعیین شده و برنامه نویسی شده حوله ها را میبافد. دو روش برای بافت حوله ها وجود دارد. در روش اول ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس به بخش بافندگی انتقال میدهند که این امر باعث میشود حوله ها طرح بندی چند رنگ داشته باشد. در روش دوم ابتدا نخ ها را به بخش بافندگی می آورند و پس از بافت حوله ها آنها را به قسمت رنگرزی منتقل میکنند که این باعث میشود حوله های پالتویی فقط دارای یک رنگبندی باشد.

بعد از رنگرزی محصول که با رنگ های ری اکتیو انجام میگردد و از ثبات رنگی بالایی برخوردار است حوله ها به بخش خیاطی منتقل میکنند. در این بخش ابتدا حوله ها را در طرح های از پیش تعیین شده برش میزنند و سپس آنها را خیاطی میکنند.

بعد از مرحله خیاطی نوبت به مرحله بسته بندی میباشد. برای بسته بندی این محصول از بسته بندی های محکم پلاستیکی و کارتونی استفاده میشود. برای کمتر شدن هزینه ها ما به سفارش مشتری میتوانیم برای بسته بندی محصول از نایلون های ضخیم استفاده کنیم.

مرحله ی آخر، مرحله ی کنترل کیفی میباشد. در این مرحله همکاران ما تمام اجزای این پک را کنترل میکنند و سپس با تایید نهایی محصول، محصول برای ارسال به مشتری آماده است.

مرکز پخش عمده انواع حوله پالتویی در اصفهان

خرید عمده حوله تن پوش با کیفیت

برای تشخیص حوله تن پوش با کفیت باید به چند نکته توجه داشته باشیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در ابتدا میبایست به الیاف استفاده شده در حوله توجه داشت. الیاف استفاده شده در این حوله ها الیاف پنبه میباشد که از جذب آب بالا و لطافت زیاد برخودار است.

دومین مورد پرز دهی این محصول میباشد. نخ استفاده شده از نخ های مرغوب موجود در بازار انتخاب شده است و برای بافت این محصول نیز از دستگاه های به روز استفاده شده است که امر باعث می شود حوله ها به هیچ عنوان پرز ندهند.

سومین عامل در کیفیت محصول استفاده از رنگ مرغوب میباشد. رنگ استفاده شده در این محصول از رنگ های ری اکتیو انتخاب شده است که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان در اثر شستشو و مرور زمان رنگ خود را از دست نمیدهند.(شستشو در دمای 60 درجه)

برای اطلاع از جزئیات بیشتر میتوانید به بخش محصولات مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

برای خرید عمده این محصول میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید. همکاران ما برای انتقال این محصول راهکارهایی اندیشیده اند که کالای شما با کمترین زمان ممکن و کمترین آسیب دیدگی به دست شما برسد.