حوله های دستی با استفاده از نخ های پنبه و رنگ های ری اکتیو تولید میشود که باعث افزایش کیفیت این محصول میشود. برای بافت این حوله ها از دستگاه های کاملا اتومایک بافندگی استفاده شده است.

قیمت بافت حوله دستی

برای تولید این محصول از نخ های پنبه و نخ های رینگ استفاده میشود. این نخ ها بسیار مستحکم هستند و جذب آب بالایی دارند. این نخ ها از لطافت و نرمی بالایی نیز برخوردار هستند.

برای بافت این حوله ها از دستگاه های بافندگی به روز استفاده میشود. این دستگاه ها قابلیت بافت هر طرحی را بر روی این حوله ها دارند. شما میتوانید لوگوی مجموعه خود را بر روی این حوله ها درج نمایید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله حوله های تبلیغاتی مراجعه نمایید.

استفاده از نخ با کیفیت در حوله باعث میشود این حوله ها بسیار نرم و لطیف باشند و جذب آب بالایی داشته باشند. استفاده از نخ با کیفیت باعث افزایش طول عمر حوله ها میشود.

قیمت حوله دستی در انواع رنگ

حوله های دستی با استفاده از رنگ های ری اکتیو رنگرزی میشوند. این رنگ ها ثبات بالایی دارند و به مرور زمان و در اثر شستشو خاصیت خود را از دست نمیدهند. یکی از بهترین رنگ های موجود در بازار رنگ های ری اکتیو میباشد.

این محصول در دوازده رنگ مختلف تولید میشود که انتخاب برای هر سلیقه ای را آسان کرده است. رنگبندی این محصول عبارتند از: طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای.

در خرید های عمده شما میتوانید هر رنگی را برای حوله ها انتخاب نمایید ولی در خرید های جزی در هر جین شش رنگ از این حوله ها قرار داده شده است.

پخش حوله دستی به سراسر کشور

مجموعه امینی قابلیت عقد قرار داد با تمامی ارگانها و موسسات را دارد. شما میتوانید از هر کجای کشور عزیزمان سفارش خود را ثبت نمایید. همکاران ما سفارش شما را بررسی میکنند و در اسرع وقت محصول را ارسال میکنند.

مجموعه امینی تدابیری اندیشیده است تا محصول در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب به دست مشتری برسد. برای مشاهده محصولات ما میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید.

برای اطلاع از آخرین طرح ها و قیمت ها با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

قیمت انواع حوله دستی

همانطور که در بالا به آن اشاره شد قیمت این محصول رابطه تنگاتنگی با مواد اولیه به کار رفته در این محصول دارد. بافت حوله و رنگ حوله بررسی شد در ادامه بسته بندی این محصول را مورد بررسی قرار میدهیم.

حوله های دستی در بسته بندی های دوازده تایی بسته بندی میشود که دوازده عدد این حوله ها با رنگبندی متفاوت را یک جین میگویند. این محصول در بسته بندی ضخیم پلاستیکی قرار داده میشود تا از محصول تا زمان رسیدن به دست مشتری محافظت شود.

نوع خرید مشتری نیز در قیمت این محصول تاثیر دارد اگر مشتری این محصول را به صورت عمده خریداری نماید قیمت کلی این محصول کاهش پیدا میکند.

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی این محصول بسیار ساده است. برای خرید اینترنتی این محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما مشاهده کنید و پس از مطالعه مطالب تکمیلی مربوط به هر محصول با هکاران ما تماس بگیرید همکاران ما شما را برای خرید محصول راهنمایی خواهند کرد.

در خرید اینترنتی شما میتوانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و باتوجه به سلیقه ی خود کالای مورد نظرتان را خریداری نمایید. در سایت با انواع طرح و رنگ مواجه هستید این در حالی است که در فضای حقیقی این تنوع به ندرت پیدا میشود.

در خرید اینترنتی شما میتوایند محصولات مختلف را بر اساس طرح و رنگ با یکدیگر مقایسه کنید و در زمانی بسیار کوتاه خرید خود را انجام دهید.