پخش عمده انواع حوله تن پوش

مجموعه امینی قادر به پخش عمده انواع حوله های تن پوش به سرتاسر ایران میباشد. رسالت ما در این سایت این است که بستری مناسب برای خریدی آسان را فراهم آوریم. پخش عمده محصولات به این صورت میباشد که ابتدا شما کالای مورد نظرتان را سفارش میدهید سپس همکاران ما در بخش فروش سفارش شما را بررسی میکنند و اقدامات لازم برای ارسال محصول را انجام میدهند.

مرکز پخش انواع حوله پالتویی

حوله های پالتویی در انواع و اقسام رنگ ها تولید میشود که پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان در سرتاسر کشور میباشد. ما در این سایت سعی کرده ایم که مکانی مناسب برای سفارش کالا ایجاد کنیم که مشتریان محترم بتوانند بنا به درخواستشان،محصول مورد نظرشان را سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن محصول را تحویل بگیرند.

حوله های پالتویی در بسته بندی هایی قرار گرفته است که در هنگام جابجایی محصول هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمیشود و کالای مورد نظر صحیح و سالم به دست مشتری میرسد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که در بسته بندی های چندتایی قرار بگیرد که بتوان آنرا در تعداد زیاد نیز ارسال کرد.

پخش عمده انواع حوله تن پوش

مرکز فروش عمده حوله پالتویی

برای خرید عمده انواع حوله های پالتویی میتوانید ابتدا از حوله های پالتویی ما در سایت دیدن فرمایید که این حوله ها در طرح های بسیار زیادی تولید شده است که دست شما را در انتخاب باز میگذارد و میتوانید مورد پسند ترین محصول را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

برای خرید عمده محصولات میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را از آخرین قیمت ها و طریقه ی خرید عمده محصول آگاه سازند. خرید عمده از طریق سایت مزایای زیادی دارد یکی از این مزیت ها این است که شما میتوانید کالا های مختلف را با هم مقایسه کنید و اطلاعاتی که برای هر کدام از محصولات نیز ارائه شده را مطالعه کنید و انتخابی به صرفه و هوشمندانه داشته باشید.

پخش عمده انواع حوله تن پوش

تولید و پخش انواع حوله پالتویی

مراحل تولید حوله های پالتویی زیاد میباشد که ما به اختصار قسمتی از این مراحل را توضیح میدهیم.

مرحله ی اول تولید، بافندگی این حوله ها میباشد. برای بافت این حوله ها از دو روش استفاده میشود. در روش اول ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس آنها را به مرحله ی بافندگی منتقل میکنند که در این صورت حوله ها دارای طرح هایی رنگی میباشند در روش دوم حوله ها را با طرح های از پیش تعیین شده میبافند و سپس به قسمت رنگرزی منتقل میکنند که حوله ها به این روش فقط دارای یک رنگ میباشند.

مرحله ی دوم تولید رنگرزی محصول میباشد. برای رنگرزی این حوله ها از رنگ های ری اکتیو استفاده میشود. این رنگ ها از ثبات رنگی بالایی برخوردار میباشد و به مرور زمان و با شستشو رنگشان تغییری نمیکند.

مرحله ی سوم خیاطی کردن این حوله ها میباشد. در قسمت خیاطی ابتدا این حوله ها را در طرح های از پیش تعیین شده و استاندارد برش میزنند و سپس این قسمت ها را به هم میدوزند.

مرحله ی چهارم، بسته بندی این این محصول میباشد. برای بسته بندی این محصول از مواد محکم استفاده شده است که در اثر ضربه و جابجایی محصول به آن آسیبی وارد نشود.

مرحله ی آخر و مهمترین مرحله، کنترل کیفی محصول میباشد. همکاران ما در این بخش با تمام تمرکز محصولات را مورد بررسی قرار میدهند تا محصولی مورد پسند مشتری تهیه شود.

شما خریداران گرامی میتوانید برای ثبت سفارشات خود با همکاران ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید همکاران ما سفارش شما را در اسرع وقت بررسی میکنند و سپس محصول را برای شما ارسال میکنند.