پخش عمده حوله استخری به سراسر کشور

بارها شده است برای اینکه به استخر یا ورزشگاه بروید با کمبود فضا یا سنگین شدن بیش از حد کیفتان مواجه شده باشید. اگر کمی دقت کنید میتوانید ببینید که این سنگینی و کمبود فضا به دلیل استفاده کردن از حوله ای بزرگ میباشد. برای اینکه این مشکل را حل کنید بهترین انتخاب، استفاده از حوله های استخری میباشد. حوله های استخری بدلیل سهولت در استفاده در بین ورزشکاران استفاده زیادی دارد. به همین منظور مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته تا بستری مناسب برای خرید عمده این محصول ایجاد نماید.

فروش عمده انواع حوله استخری

حوله های استخری در سایز ها و طرح های مختلفی تولید میشود که پاسخگوی سلیقه ی تمام افراد جامعه باشد. در هر گروه سنی و هر فرد ورزشکاری سلیقه ی منحصر به فرد خود را دارد به همین دلیل این محصول در طرح های زیادی تولید میشود.

بدلیل مصرف زیاد این محصول خرید عمده این محصول از طرف خریداران زیاد انجام میگیرد به همین منظور مجموعه امینی سعی کرده است زمینه ای مناسب برای مشتریان محترم ایجاد کند تا خریدی به صرفه و مطمئن را تجربه کنند.

یکی از بهترین روش های خرید محصول، خرید محصول به صورت عمده میباشد چون در این روش قیمت تمام شده ی محصول به شدت کاهش میابد زیرا تولید کننده وقتی شما سفارش خود را به صورت عمده ثبت میکنید تمام مواد اولیه خود را به صورت عمده تهیه میکند و به همین دلیل میتواند قیمت محصول را نیز پایین بیاورد.

پخش عمده حوله استخری به سراسر کشور

سایز بندی انواع حوله استخری

حوله های استخری در سایز های مختلفی تولید میشود. این سایز بندی میتواند در خرید های عمده به سفارش مشتری باشد. این محصول سایزبندی های استانداردی نیز تولید میشود که مشتریان برای سهولت در خرید میتوانند خرید خود را در همین سایز ها ثبت نمایند.

سایز های استانداردی که برای این حوله ها پیش بینی شده است دلایلی دارد. اولین دلیل این کار این میباشد که دور ریز این حوله ها کمتر میشود. به این معنی میباشد که وقتی در این سایز ها تولید میشود و برش میخورد دور ریز حوله ها کمتر میشود. دومین دلیل استفاده این حوله ها برای سنین مختلف میباشد. بدلیل مصرف این حوله در تمامی سنین این حوله ها در سایز بندی های مختلفی تولید میشود.

سایز بندی های حوله های استخری  عبارتند از

  • 125*60
  • 130*70
  • 140*80

پخش عمده حوله استخری به سراسر کشور

قیمت و چگونگی ارسال حوله های استخری

برای مطلع شدن از قیمت محصولات میبایست به چند نکته درباره این حوله ها توجه داسته باشیم در ابتدا باید به نوع نخ به کار رفته در این حوله ها توجه کنیم. نخی که برای تولید این حوله ها مورد استفاده قرار گرفته است نخ پنبه میباشد که از جذب آب بالا و از لطافت زیادی برخوردار است.

دومین مورد که در قیمت و کیفیت محصول تاثیر گذار است رنگ محصول میباشد. برای رنگرزی این حوله ها از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگشان از بین نمیرود.

سومین عامل موثر در قیمت محصول خرید از تولید کننده این محصول میباشد. شما بارها شده است که برای پیدا کردن عمده فروش یا تولید کننده محصولی زمان زیادی زا صرف کرده باشید ولی به لطف وجود فضای اینترنت این زمان بسیار کاهش یافته است. ما بستری فراهم کرده ایم تا شما بتوانید خریدی آسان و به صرفه اقتصادی را در کمترین زمان ممکن از طریق سایت داشته باشید.

برای ارسال این محصول همکاران ما روش هایی را اندیشیده اند که در کمترین زمان ممکن و با کمترین آسیب محصولات شما بدست شما برسند.

برای اطلاع از قیمت محصولات و همچنین بازدید از به روز ترین کالا ها میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه کرده یا با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.