نمایندگی حوله تبریز در اصفهان با بهترین کیفیت و قیمت

حوله های صادراتی بنا برسفارش مشتری خارجی تولید میشود. برای تولید این حوله ها از مواد اولیه مرغوب استفاده میشود. مجموعه امینی آمادگی همکاری با تمامی صادرات کنندگان حوله را دارد.

تولید حوله صادراتی

برای تولید حوله های صادراتی از نخ های پنبه استفاده میشود. این نخ ها در عین استحکام و مقاومت بالا از نرمی و لطافت بالایی نیز برخوردار هستند. حوله هایی که با این نخ ها تولید میشود از جذب آب بالایی برخوردار است.

برای تولید این محصول از دستگاه های بافندگی به روز استفاده شده است. استفاده از دستگاه های به روز بافندگی باعث افزایش کیفیت محصول میشود. در سفارش این محصول میتوانید طرح روی حوله را به دلخواه انتخاب نمایید. این طرح با استفاده از دستگاه بافندگی ایجاد میشود.

برای اطلاع بیشتر از طرح تولید حوله ها ی تبلیغاتی میتوانید به مقاله حوله های تبلیغاتی مراجعه نمایید.

رنگبندی حوله های صادراتی

برای رنگرزی این محصول از رنگ های ری اکتیو استفاده میشود. رنگ های ری اکتیو، ثبات رنگی بالایی دارد و به مرور زمان و در اثر شستشو خاصیت خود را از دست نمیدهند.

این حوله ها در دوازده رنگ مختلف تولید میشود که عبارتند از: طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای.

رنگرزی این محصول با استفاده از دستگاه های رنگرزی به روز انجام میشود که در کیفیت این محصول نقش بسرایی دارد. اپراتور بر اساس جنس حوله ها زمان و دمای تزریق رنگ را بای دستگاه مشخص میکند و دستگاه عمل زنگرزی را انجام میدهد.

در سفارشات عمده مانند سفارش صادرات میتوانید تمامی حوله ها را با یک رنگ مشخص رنگرزی نمایید.

قیمت حوله های صادراتی

قیمت حوله ها به سه عامل اصلی بستگی دارد. نخ استفاده شده در این حوله ها، نوع رنگ استفاده شده برای رنگرزی و نوع بسته بندی محصول در حوله های پالتویی. البته عوامل دیگری در قیمت محصول بستگی دارد ولی عوامل قابل تغییر قیمت این سه عامل میباشد.

عامل اول و دوم یعنی نخ و رنگ در بالا توضیح داده شد. در هنگام بافت این حوله ها در دستگاه بافندگی ویژگی وجود دارد به نام تراکم که باعث تغییر قیمت محصول میشود. تراکم به میزان وزن حوله ها گفته میشود که تاثیر مسقیم در وزن حوله ها دارد. هر چه وزن حوله ها کمتر باشد قیمت حوله نیز کاهش میابد.

تراکم حوله در هنگام بافت مشخص میشود. هر چه حوله سنگین تر باشد جذب آب بالایی دارد و قیمت بالایی نیز دارد و هر چه سبک تر باشد قیمت پایین تری خواهد داشت.

در حوله هایی مانند حوله های پالتویی هزینه بسته بندی نیز به حوله ها اضافه میشود. برای بسته بندی این حوله ها از جعبه های مقوایی پلاستیکی ضخیم استفاده شده است که باعث افزایش قیمت میشود. برای سفارش این حوله ها میتوانید این حوله ها را در بسته بندی نایلونی ضخیم سفارش دهید.

خرید از سایت

برای مشاهده و خرید محصول میتوانید به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید.

در مجموعه امینی محصولاتی مانند ست حوله عروس و داماد ، حوله دست و صورت، حوله پالتویی زنانه و مردانه ، حوله تن پوش کودک و غیره تولید میشود. برای اطلاع از هر کدام از این محصولات بر روی اسم محصول کلیک نمایید. هر کدام از این محصولات قابلیت صادارات را دارند.

برای اطلاع از آخرین محصولات و قیمت محصولات میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. مجموعه امینی تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی برای شما مهیا سازد.

مجموعه امینی تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی شما عزیزان فراهم آورد. امید است بتوانیم قدمی حتی کوچک در پیشرفت ایران عزیز مان برداریم.