خرید انواع حوله استخری به صورت عمده و تک

انواع حوله استخری با سایزبندی متفاوت و طرح های گوناگون در سایت امینی مارکت ارائه میگردد. حوله های استخری به علت کم حجم بودن و حمل آسان آن ترفداران زیادی دارد حوله های به اصطلاح استخری را میتوان در مکان هایی مانند باشگاه، دریا، استخر و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. حوله های استخری در رنگ بندی متفاوت مردانه و زنانه تولید میشود که پاسخگوی نیاز تمام افراد جامعه با هر سلیقه ای میباشد.

خرید انواع خوله استخری

برای خرید حوله های استخری چند نکته را در نظر داشته باشید ابتدا رنک حوله میباشد رنگبندی حوله ها متفاوت میباشد ودر انواع و اقسام رنگ ها تولید میشود که باتوجه به سفارش مشتری این رنگبندی صورت میگیرد .

حوله های استخری به دلیل کم حجم بودن و سایز بندی متفاوت و قابلیت حمل آسان که مزیت های مهمی برای این محصول حساب میشود خیلی زیاد مورد استفاده قرار میگیرد سایزبندی به دو صورت انجام میگیرد یک روش سایزبندی استدارد میباشد به این سایزبندی از قبل تعریف شده است و اکثر حوله های موجود در بازار باسایزبندی استاندارد برش خورده است و روش دوم سایزبندی به سفارش مشتری میباشد که مشتری یا سازمان مربوطه طبق نیاز خود یا استفاده کادر خود سفارش برش به تولید کننده میدهد و تولید کننده نیز برشکاری را بر اساس سفارش مشتری انجام میدهد.

خرید انواع حوله استخری به صورت عمده و تک

خرید اینترنتی حوله استخری کودک

حوله های استخری در سایزبندی متفاوت و در رنگبندی جالب و جذاب و طرح های کارتونی و نمایشی برای کودکان تولید میشود که کودکان در هر سنی به یک سایز مشخص از حوله نیاز دارند که تمامی این نیاز ها از طریق خرید اینترنتی میسر میشود زیرا خریدار میتواند انواع و اقسام جنس ها را مشاهده کرده و متناسب با نیاز خود جنس را با خیال راحت خریداری کند.

حوله های استخری در رنگ های دخترانه مانند صورتی، قرمزو غیره تولید میشود و دارای طرح شخصیت های کارتونی دخترانه میباشد و حوله های پسرانه از رنگهایی مانند آبی، قهوه ای، بنفش و غیره تولید میشود و دارای طرح هایی است که مناسب کودکان پسر میباشد .

خرید حوله استخری طرح دار

حوله های استخری در طرح های گوناگونی تولید میشود که هم با توجه به سلیقه ی آقایان تولید میشود و هم با توجه به سلیقه ی بانوان . حوله های استخری در طرح های ورزشی و مارک تولید میشود به برای استفاده عموم میباشد مشتیریان محترم میتوانند بنا به درخواست خود و طرح انتخابی خودشان سفارش خود را ثبت نمایند تا همکاران ما به سفارش آنان رسیدگی کنند .

سفارش طرح هایی مانند طرح های سازمانی و ارگانهای دولتی نیز پذیرفته میشود . ارگانها و سازمان ها میتوانند بنا به درخواست خودشان و طرح سازمان مربوطه سفارش خود را ثبت نمایند و ازز خدمات ما بهره مند شوند.

طرح های تبلیغاتی برای کارخانه ایی که قصد تبلیغ از طریق حوله یا تبلیغ به وسیله هدیه دادن حوله را دارند نیز میتوانند از خدمات ما استفاده کنند .

خرید انواع حوله استخری به صورت عمده و تک

تفاوت قیمت حوله های استخری و حوله های حمامی

حوله های حمامی به علت حجیم بودن و سایز بندی بزرگتر از حوله های استخری قیمت بشتری دارند . حوله های حمامی برای مصارف خارج از خانه مانند باشگاه و استخر گزینه مناسبی نیست به علت این که حجم زیادی را اشغال میکند .

حوله های استخری بنا به طرح و سایز بندی در قیمت های متفاوتی تولید میشود که مصرف کننده میتواند بنا به مصرف خود از حوله ها با سایز بندی متفاوت استفاده کند.

طرح های استفاده شده در حوله ها تاثیر قیمت زیادی در حوله های استخری دارند هر چه طرح شلوغ تر باشد قیمت تمام شده ی محصول نیز افزایش میابد همچنین بسته بندی نیز تاثیر بسزایی در قیمت محصول دارد اگر محصول در بسته بندی محکم و پلاستکی با دام بالا باشد قیمت محصول افزایش میابد.