خرید انواع حوله پالتویی نوجوان عمده و تک

حوله های پالتویی در انواع مختلفی تولید میشود که در این بین نوجوانان نیز یکی از بیشترین مصرف کنندگان این حوله های پالتویی میباشند. رنگبندی، سایز و طرح این حوله ها به گونه ای انتخاب میشود که متناسب با سلیقه ی نوجوانان باشد. این حوله ها در طرح بندی های دخترانه و پسرانه تولید میشود که در زیر بیشتر به آن خواهیم پرداخت. عواملی که در قیمت این محصول موثر میباشد را نیز در زیر مورد بررسی قرار میدهیم.

خرید اینترنتی حوله پالتویی نوجوان

بهترین گزینه برای خرید حوله پالتویی خرید اینترنتی این حوله ها میباشد به دلیل آنکه شما به طرح ها و رنگ های متنوعی دسترسی دارید و میتوانید از بین طرح های بیشماری که در سایت موجود میباشد انتخاب خود را انجام دهید.

شما در بستر اینترنت به اطلاعات زیادی درباره ی حوله پالتویی دست پیدا میکنید که این امر باعث میشود شما انتخابی دقیق و عالی متناسب با سلیقه ی خود داشته باشید و سایت امینی مارکت اطلاعات زیادی درباره ی این محصول و محصولات دیگر در اختیار شما قرار میدهد.

رسالت ما در این سایت این است که شما را به تولید کننده نزدیکتر کنیم و بستری مناسب برای خرید از تولید کننده برای شما تدارک ببینیم که این امر باعث پایین آمدن چشم گیری از قیمت محصول میباشد و شما دیگر نیاز به پرداخت پول به مغازه دار یا دلال ندارید. باشد که قدمی کوچک در راستای آبادانی کشور عزیز مان ایران برداریم.

خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک به صورت عمده و تک

انواع سایز بندی و رنگبندی حوله پالتویی نوجوان

حوله های پالتویی که مناسب برای نوجوانان میباشد حوله هایی با اندازه 90، 100 و 110 میباشد که این اندازه از سر شانه تا زیر زانو میباشد. حوله های تن پوش نوجوان در دو محصول دخترانه و پسرانه تولید میشود در محصول پسرانه از رنگ هایی مانند آبی، قهوه ای و بیشتر از رنگ های تیره اسفاده میشود و برای دخترانه نیز از رنگ های روشن مانند صورتی،بنفش و غیره مورد اسفاده قرار میگیرد.

طرح های استفاده شده در این حوله ها نیز دارای دو بخش پسرانه و دخترانه میباشد که متناسب با شخصیت مصرف کننده انتخاب میشود. در مدل های پسرانه بیشتر از طرح هایی سینمایی مانند مرد عنکبوتی و غیره انتخاب میشود و در مدل های دخترانه از طرح هایی مانند باب اسفنجی و سیندرلا استفاده میشود.

قیمت حوله های پالتویی نوجوان

قیمت حوله های پالتویی نوجوان به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله رنگ محصول، کیفیت رنگ محصول در قیمت تمام شده ی آن تاثیر بسزایی دارد اگر برای رنگرزی حوله های پالتویی از رنگ ری اکتیو اسفاده شود محصول رنگ خود را از دست نمیدهد ولی هزینه ی تمام شده ی این محصول بالا میرود.

دومین مورد کیفیت بافت حوله های پالتویی نوجوان میباشد به این صورت که اگر بافت این حوله ها سنگین کار باشد این محصول قیمتش افزایش میابد.

سومین مورد بسته بندی محصول میباشد اگر برای بسته بندی محصول از مواد مرغوب و محکم استفاده شود قیمت تمام شده ی محصول بالا میرود. توصیه میشود بهترین کیفیت را در این سه مورد انتخاب کنید به دلیل اینکه اگر رنگ مرغوب نباشد حوله به مرور زمان و با شستشو رنگش از بین میرود و اگر از حوله ی با تراکم کم باشد حوله نرمی چندانی ندارد و در نکته آخر اگر محصول دارای بسته بندی خوبی نباشد در هنگام جابجایی محصول، محصول ممکن است آسیب ببیند.

خرید اینترنتی محصول، باعث پایین آمدن چشم گیر قیمت آن میشود به این صورت که اگر محصول را از درب مغازه خریداری کنید هم هزینه ی مغازه دار را پرداخت میکنید و هم هزینه ی دلال را میپردازید ولی اگر از اینترنت خریداری کنید شما مستقیما از درب کارخانه خرید انجام داداه اید و نیاز به پرداخت هزینه های اضافی ندارید.