خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک به صورت عمده و تک یکی از بهترین راه های خرید میباشد زیرا شما میتوانید با کمترین قیمت خرید خود را انجام دهید در چنین خریدی شما به طرح های گوناگونی دسترسی دارید و محدود به انتخاب چند عدد حوله خاص نمیباشید زیرا در بستر اینترنت شما به انواع و اقسام مدل های گوناگون از حوله های پالتویی کودک دسترسی دارید که با این امر شما میتوانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک به صورت عمده و تک

خرید اینترنتی انواع حوله پالتویی کودک

حوله های پالتویی کودک در انواع مختلفی تولید میشود. برای خرید اینترنتی کافی است طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و آنرا سفارش دهید و سفارش خود را در اسرع وقت دریافت کنید. مزیت خرید حوله پالتویی کودک این است که شما به تعداد زیادی طرح و رنگ دسترسی دارید که میتوانید با توجه به نیازتان انتخاب خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک زمان بسیار کمتری نسبت به خرید از درب مغازه را از شما میگیرد همچنین شما میتوانید به راحتی چند مدل متفاوت و چند طرح متفاوت را همزمان با هم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید برای این کار کافی است شما فقط به بخش محصولات رفته و از چند محصول دیدن نمایید و توضیحات مربوط به آن محصول را نیز مطالعه کنید این کار اطلاعات زیادی درباره ی محصول در اختیار شما قرار میدهد ولی هنگام خرید از درب مغازه شما به اطلاعات کلی درباره ی محصول دسترسی ندارید و ممکن است در خرید دچار اشتباه شوید.

بزرگترین مزیت خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک این است که شما مستقیما از درب کارخانه خریداری میکنید و هزینه ی دلال و فروشنده را پرداخت نمیکنید که این امر کمک بسیاری به پایین آمدن قیمت تمام شده ی محصول میکند. رسالت ما در این سایت این است که مسیر شما را تا کارخانه کوتاه کنیم و بستر مناسبی برای خرید محصول از تولید کننده را ایجاد کنیم باشد که قدمی در راستای پیشرفت ایران اسلامی انجام دهیم.

فروش انواع حوله پالتویی بچگانه

فروش انواع حوله پالتویی کودک در سایزبندی متفاوت

فروش انواع حوله پالتویی کودک در سایزبندی متفاوت انجام میگیرد و اندازه های این حوله های پالتویی متناسب با سن کودکان متفاوت میباشد. اندازه ی این حوله های پالتویی از سر شانه تا پایین زانو محاسبه میشود که هر چه سن کودک بیشتر باشد این اندازه نیز بیشتر میشود.

سایز بندی این حوله ها از سایز 60 شروع میشود و به سایز 110 ختم میشود. بهترین راهکار برای خریدی مطمئن این است که از سر شانه کودک تا پایین زانوی کودک را با یک متر اندازه گیری کنید تا متوجه شوید بهترین حوله که سایز آن متناسب با فرزندتان میباشد چه سایزی از حوله میباشد .

برای خرید عمده این محصول نیز میتوانید از هر سایز، تعدادی را سفارش دهید و برای هر سنی تعدادی از این حوله های پالتویی را تهیه نمایید .

خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک به صورت عمده و تک

تولید کننده حوله پالتویی کودک دخترانه و پسرانه

برای تولید حوله های پالتویی کودک دخترانه و پسرانه میباست چند نکته را توجه کرد اولین نکته توجه به شخصیت مصرف کننده محصول میباشد. برای تولید حوله های تن پوش دخترانه بیشتر از رنگهایی مانند صورتی، بنفش، قرمز و غیره و از طرح های عروسکی استفاده میشود که متناسب با سلیقه ی دختر ها میباشد.

برای تولید حوله های پالتویی پسرانه نیز از رنگهایی مانند آبی، قهوه ای، زرد و بیشتر رنگ های تیره و استفاده از طرح های سینمایی مانند مرد عنکبوتی و بتمن و غیره اسفاده میشود.

حوله های پالتویی پسرانه و دخترانه همگی دارای کلاه میباشند و نیاز به خرید جداگانه کلاه نیست.

برای تولید این محصول از الیاف پنبه استفاده میشود که هیچ گونه حساسیتی برای بدن ندارد و از جذب آب بالایی نیز برخوردار میباشد. برای رنگرزی این حوله ها نیز از رنگ های (ری اکتیو ) استفاده میشود که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و شستشو البته به صورت صحیح (شستشو در دمای 60 درجه) به هیچ عنواع رنگ خود را از دست نمیدهند و رنگ آنها نیز تغییری نمیکند.

خرید اینترنتی حوله پالتویی کودک به صورت عمده و تک