سفارش و خرید انواع حوله تبلیغاتی در طرح های مختلف

سفارش و خرید انواع حوله تبلیغاتی ارزان در طرح های مختلف را میتوانید در مجموعه امینی تهیه نمایید. این محصول میتواند برای تبلیغات بسیار مناسب باشد زیرا در طول روز بسیار زیاد از حوله ها استفاده میشود و میتواند تبلیغاتی ماندگار در ذهن فرد به جای بگذارد. قیمت حوله تبلیغاتی به دو عمل اصلی یعنی رنگ و نخ بستگی دارد که در ادامه مطلب بیشتر به این موضوع میپردازیم.

مراحل تولید حوله های تبلیغاتی

در این کلیپ ویدویی میتوانید مراحل تولید حوله های تبلیغاتی را مشاهده بفرمایید.

خرید انواع حوله های تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی را به دلیل داشتن طرح خاص شرکت یا مجموعه در فروشگاه به فروش نمیرسد بنابراین سفارش این محصول تنها به صورت عمده میباشد.

برای ایجاد طرح بر روی این حوله ها ابتدا میبایست طرح مورد نظر برای مجموعه امینی ارسال گردد و پس از تبدیل این عکس به طرح قابل اجرا بر روی دستگاه بافندگی آنرا به دستگاه بافندگی انتقال میدهیم و دستگاه نیز طبق نقشه حوله را آماده میکند.

بهترین حوله برای ایجاد طرح حوله های حمامی میباشد. حوله های حمامی طول و عرض زیادی دارند و همین امر باعث میشود طرح به صورت واضح بر روی این حوله ها بافته شود. برای ایجاد طرح میتوان از حوله های استخری و دستی نیز استفاده کرد ولی شفافیت حوله های حمامی را نخواهد داشت.

خرید انواع حوله های تبلیغاتی

تولید حوله های تبلیغاتی دستی

برای تولید حوله های تبلیغاتی دستی از دو روش استفاده میشود. در روش اول ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس به قسمت بافندگی ارسال میکنند و پس از بافت این حوله ها حوله ها به صورت دو رنگی تولید میگردد. در روش دوم ابتدا با نخ های سفید و ساده این حوله ها را میبافند و سپس حوله ها به قسمت رنگرزی انتقال میدهند با این کار حوله ها تنها دارای یک رنگ خاص خواهند بود.

برای رنگرزی این حوله ها از دوازده رنگ متفاوت استفاده شده است. دستگاه های رنگرزی این حوله ها تمام اتوماتیک میباشد به صورتی که در ابتدا اپراتور با توجه به جنس حوله برنامه مورد نظر را به دستگاه میدهد سپس در مدت زمان مشخص شده ای رنگ به تدریج به حوله ها تزریق میگردد و این کار باعث میشود رنگ حوله بسیار ثابت شود و به مرور زمان و در اثر شستشو از بین نرود. قسمتی از قیمت حوله های تبلیغاتی به نوع رنگ محصول نیز بستگی دارد.

در مرحله بعد حوله ها را از هر نظر کنترل میکنند تا هیچکونه عیب و ایرادی نداشته باشد و سپس حوله ها را به قسمت بسته بندی منتقل میکنند.

برای بسته بندی این حوله ها از پلاستیک های ضخیم استفاده شده است که تا زمان رسیدن محصول به دست مشتری هیچ گوته آسیبی به حوله ها وارد نشود و صحیح و سالم به دست مشتری برسد.

کلیپ ویدویی بافت حوله تبلیغاتی ورزشی

سایز بندی حوله های تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی در سایز های 60*30، 80*40، 130*70 و 160*100 تولید میشود. این سایز بندی ها سایزبندی های استاندارد در بازار است ولی خریدار میتواند سفارش خود را در سایز های مختلف نیز ثبت نمایید.

حوله استخری تبلیغاتی

حوله های استخری تبلیغاتی به حوله های گفته میشود که در سایز ۱۳۰*۷۰ تولید میشوند. این حوله ها به دلیل سایز مناسبی که دارند و حجم کمی که اشغال میکنند بهترین گزینه برای استفاده در استخر میباشند.

حوله های استخری نیز به صورت کاملا سفارشی با لگوی استخر و در رنگ های متنوع تولید میشود.

حوله تبلیغاتی دستی

سایز های 60*30 و 80*40 حوله تبلیغاتی دستی است. سایز 130*70 را حوله های استخری میگویند و 160*100 نیز به حوله های حمامی معروف است. تولید این حوله ها در سایزهای مختلف برای مشتریان گرامی انجام میشود.

قیمت حوله تبلیغاتی بستگی به سایز حوله ها دارد. هر چه سایز حوله ها بیشتر باشد قیمت حوله ها بالاتر است. سفارش حوله با لوگو با بهترین قیمت انجام میشود.

حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی باشگاه ورزشی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

یکی از ساده ترین و به صرفه ترین روش های خرید از تولید کننده حوله تبلیغاتی، خرید اینترنتی میباشد و دلیل آن هم این میباشد که در ابتدا شما میتوانید به راحتی تولید کننده این محصول را پیدا کنید و خرید خود را بدون هیچ واسطه و مستقیم از خود تولید کننده محصول انجام دهید. قیمت حوله،  تبلیغاتی با خرید از تولید کننده محصول بسیار کاهش میابد.

حوله سفارشی با لوگو

شما میتوانید حوله سفارشی با لوگو را تمام جزئیات مربوط مانند رنگ حوله و سایز حوله وغیره خودتان مشخص نمایید. برای ارسال این محصول به سرتاسر کشور نیز همکاران ما تدابیری اندیشیده اند تا در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی محصول به دست شما خریداران محترم برسد.

یکی از بهترین روش های تبلیغات، سفارش حوله های تبلیغاتی میباشد. در اصل این حوله ها به دلیل استفاده بسیار زیاد باعث میشود لوگوی شرکت و برند شرکتی که بر روی حوله درج شده است به دلیل استفاده زیاد در ذهن فرد باقی بماند.

تولید کننده حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی

در خرید اینترنتی میتوانید از نمونه کارهای قبلی دیدن نمایید و سپس خرید خود را انجام دهید. قیمت حوله تبلیغاتی را میتوانید با تماس از همکاران ما جویا باشید. برای اینکار کافیست به بخش محصولات سایت مراجعه فرمایید و از محصولات ما دیدن فرمایید و مطالب مربوط به هر محصول را نیز مطالعه کنید تا به درک دقیق تری نسبت به محصول دست یابید.

در این مجموعه محصولات دیگری مانند ست حوله عروس و داماد و حوله پالتویی بچگانه و حوله دست و صورت نیز به فروش میرسد.

حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی از طریق اینترنت و به صورت مجازی یکی از ساده ترین روش های خرید و سفارش این حوله ها میباشد. شما میتوانید به راحتی با تولید کننده این محصول از طریق اینترنت آشنا شوید و این محصول را با قیمت بسیار عالی خریداری کنید.

این محصول به صورت کاملا سفارشی و عمده تولید میشود. شما میتوانید هر طرح و رنگی را برای حوله های خود انتخاب کنید و حوله هدیه تبلیغاتی خود را سفارش دهید و در اسرع وقت محصول خود را تحویل بگیرید.

خرید حوله تبلیغاتی

مجموعه امینی تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند بستری امن و مناسب برای خرید حوله تبلیغاتی برای شما خریداران محترم فراهم آورد تا بتوانید خریدی به صرفه را تجربه نمایید.

برندهایی که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم