حوله های حمامی یکی از پر مصرفترین حوله ها در زمینه حوله میباشد. این محصول در طرحبندی و رنگبندی متفاوت و جذابی تولید میشود که هر فرد با هر سلیقه ای بتواند این محصول را انتخاب نماید. برای تولید این حوله ها از مواد مرغوبی همچون نخ پنبه و رنگ ری اکتیو استفاده شده است که باعث افزایش کیفیت این محصول میگردد که در ادامه متن بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید اینترنتی حوله حمامی

یکی از راه های خرید، خرید اینترنتی محصول میباشد. در خرید اینترنتی محصول شما میتوانید به راحتی چندین مدل حوله را با یکدیگر مقایسه کنید و پس از انتخاب حوله مورد نظر خرید خود را ثبت نمایید.

در خرید اینترنتی شما مستقیما از تولید کننده محصول خرید مینماید و این امر باعث میشود قیمت محصول به شدت کاهش یابد. برای خرید عمده محصول نیز شما میبایست مستقیما با تولید کننده ارتباط داشته باشید تا بتوانید خرید خود را انجام دهید.

در خرید اینترنتی شما به طرح ها و رنگ های جذاب و مختلفی دسترسی دارید که میتوانید در بین این محصولات مختلف کالای مورد نظر خود را پیدا کنید.

مرکز تولید و عرضه انواع حوله حمامی به سراسر کشور

تولید حوله های حمامی

در ابتدا پنبه ها را به قسمت ریسندگی انتقال میدهند و آنها را تبدیل به نخ میکنند. خاصیت نخ های پنبه این میباشد که بسیار نرم و لطیف میباشد. این نخ ها دارای استحکام  بالایی است و به مرور زمان خاصیت خود را از دست نمیدهد.

بافت این محصول با اسفاده از دستگاه های بافندگی به روز انجام میشود که در کیفیت محصول بسیار موثر است. برای ایجاد طرح بر روی این محصول نیز از این دستگاه ها کمک میگیرند. این دستگاه ها قابلیت برنامه پذیری دارند و میتوان به آنها نقشه و طرح حوله را وارد کرد سپس دسستگاه با استفاده از این الگو حوله را آماده میکند.

رنگرزی این محصول با استفاده از رنگ های ری اکتیو انجام میگیرد که از ثبات بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو خاصیت خود را از دست نمیدهد. این دستگاه های رنگرزی تمام اتوماتیک میباشد و اپراتور طبق جنس حوله به دستگاه برنامه رنگرزی را وارد میکند.

قیمت حوله های حمامی

قیمت حوله های حمامی را میتوان با توجه به مواد اولیه به کار رفته در این محصول محاسبه نمود. نخ استفاده شده برای بافت این حوله ها نخ های پنبه میباشد که بسیار نرم و لطیف است و هیچگونه بیماری پوستی به همراه ندارد.

رنگرزی این حوله ها با رنگ های ری اکتیو انجام میشود که یکی از مرغوب ترین رنگ های موجود در بازار است و از ثبات بسیار بالایی برخوردار است. رنگ این حوله ها سال هاای سال تغییری نمیکند و رنگ حوله ثابت میماند که این مزیت یکی از بزرگترین مزیت های این حوله ها میباشد.

خرید عمده این محصول نیز تاثیر بسزایی در قیمت این محصول دارد به گونه ای که در خرید های عمده قیمت تمام شده محصول به شدت کاهش میابد.

طراحی و رنگبندی حوله های حمامی

حوله های حمامی در دوازده رنگ مختلف تولید میگردد که عبارتند از: طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای.

طراحی این حوله ها نیز با استفاده از برنامه های کامپیوتری، طراحی میشود. حوله های حمام بدلیل استفاده زیاد میتواند مکان مناسبی برای تبلیغ باشد. شما خریداران گرامی میتوانید به صورت کاملا سفارشی حوله را با لگو و مارک خودتان سفارش دهید.

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی محصول برای شما عزیزان مهیا سازد تا شما خریداران گرامی بتوانید به سهولت کالای مورد نظر خود را خرید نمایید.

برای خرید محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن نمایید و برای خرید محصول نیز با همکاران ما تماس بگیرید.