فروش عمده حوله حمامی با قیمت مناسب

فروش عمده انواع حوله حمام با قیمت مناسب و در رنگبندی متفاوت عرضه میگردد. برای خرید حوله های حمامی طرز شستشو برای دوام بیشتر این حوله نکاتی وجود دارد که در ادامه متن به آنها میپردازیم. حوله های حمامی در سایز بندی متفاوتی تولید میگردد که بسته به سن افراد متغییر میباشد. جنس نخ استفاده شده در این حوله ها پنبه میباشد که لطافت و نرمی زیادی به این محصول میدهد. در زبان انگلیسی به حوله towel گفته میشود.

خرید اینترنتی انواع حوله در رنگ های متفاوت

حوله ها در انواع رنگبندی تولید میشوند که بسته به سلیقه مصرف کننده و سفارش مشتری این رنگبندی ها متفاوت میباشد. حوله ها در دوازده رنگ متفاوت و جذاب تولید میشوند که این امر باعث میشود مشتریان انتخاب راحتر و متناسب با سلیقه ی خود را داشته باشند.

در رنگبدی حوله ها از رنگ های تیره مخصوص شخصیت اقایان انتخاب میشود که شامل رنگ هایی مانند آبی، قهوه ای، سبز و … میباشد و همچنین برای بانوان نیز رنگ هایی متناسب با شخصیت آنها انتخاب میشود که شامل رنگ هایی مانند صورتی، قرمز، کرمی، بنفش و غیره میباشد.

انواع رنگبندی کلی حوله ها شامل زرشکی، سرخابی، قرمز، فیروزه ای، آبی شالی، نسکافه ای، صورتی روشن، یاسی روشن، گلبهی روشن، صدفی، زرد، گردویی میباشد.

فروش عمده حوله حمامی با قیمت مناسب

 

پخش عمده حوله در انواع سایزبندی

فروش عمده حوله ها در انواع سایزبندی صورت میگیرد که این سایزبندی بر اساس سن افراد میباشد که میتواند سفارشی هم صورت بگیرد .

برای خرید انواع حوله به صورت عمده حتما باید سفارش مشتریان و خریداران محترم  زیاد باشد تا محصول به صورت عمده محاسبه شود و به مشتری تحویل داده شود و این سفارشات هر چه بیشتر باشد قیمت تمام شده کمتر میباشد.

حوله ها در سایز هایی مانند 150*100 و غیره تولید میشوند این سایزبندی مخصوص حوله حمامی میباشد و حوله های هتلی را در سایزبندی 160*45 تولید میکنند .

فروش عمده انواع حوله با قیمت مناسب

عمده فروشی حوله در اصفهان

برای تهیه انواع حوله باسایزبندی متفاوت در انواع اقسام رنگها در اصفهان میتوانید با ما تماس بگیرید مشتریان محترم در تمام نقاط کشور نیز میتوانند برای تهیه حوله با ما تماس بگیرند.

برای تهیه انواع حوله با همکاران ما تماس بگیرید بعد از بررسی سفارش و انجام امور مالی سفارش شما به صورت پست یا پیک ارسال میگردد .

سفارشات مشتریان بنا به درخواست آنها در بسته بندی های متفاوتی بسته بندی میشود که بسته بندی تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده ی حوله میباشد .

شما میتوانید با خرید عمده اینترنتی مستقیما از کارخانه خرید کنید و با توجه به این امر و کوتاه شدن دست دلال شما میتوانید با قیمت بسیار کمتری خرید خود را انجام دهید.

خرید انواع حوله استخری

حوله های استخری اغلب در استخرها، باشگاه ها، سالن ها و… مورد استفاده قرار میگیرد.

حوله های استخری در 3 سایزبندی در بازار موجود میباشد

  1. 125*65
  2. 130*70
  3. 140*80

حوله های استخری دارای جذب آب بالایی میباشد . حتما دقت داشته باشید برای افزایش طول عمر حوله آنها را باید با آب در دمای 60 درجه شستشو کرد .

اغلب اوقات شده است که درون کیف باشگاه خود جای کافی برای گذاشتن حوله نداشته اید یا وقتی حوله ای درون کیف خود میگذاشتید خیلی سنگین میشده و حمل آن خیلی مشگل بوده است برای حل این مشگل بهترین راه حل استفاده از حوله های استخری با سایز کوچکتر از حوله های حمامی میباشد مزیت این حوله ها نسبت به حوله های حمامی این است که در درجه ی اول کم حجم تر هستند و راحتر درون کیف جای میگیرند و در درجه ی دوم سبکتر از حوله های حمامی میباشند که این امر باعث شده است حمل این حوله ها راحتر باشد پس در نتیجه بهترین حوله برای مصارف ورزشی استفاده از حوله های به اصطلاح استخری میباشد .