برای خرید حوله های پالتویی میبایست به چند نکته درباره سایز حوله های تن پوش و رنگبندی آنها توجه داشته باشیم. توضیحات کامل برای انتخاب مناسب حوله های تن پوش در ادامه متن داده شده است. در ادامه جدولی نمایش داده شده است که شما به راحتی میتوانید با توجه به قد خود حوله پالتویی مورد نیاز خود را تهیه نمایید. برای طرح بندی این حوله ها هم میتوانید به قسمت محصولات مراجعه نمایید.

سایز بندی حوله های پالتویی

برای بدست آوردن سایز مناسب خود میتوانتید به دو روش عمل کنید. در روش اول میتوانید با یک متر از سر شانه تا زیر زانو را اندازه گیری نمایید و مطابق جدول زیر سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در روش دوم میتوانید کل قد خود را در نظر بگیرید و حدود 20 تا 30 سانتی متر را از آن کم کنید تا حوله پالتویی که مناسب شما میباشد بدست آید. در جدول زیر اطلاعات کلی برای انتخاب یک حوله پالتویی داده شده است که میتوانید با توجه به این جدول محصول خود را انتخاب نمایید.

برای بزرگسالان این سایز بندی از 115 شروع میشود و به سایز 145 که بزرگترین سایز موجود در بازار میباشد ختم میشود.

در تصویر زیر اطلاعات کلی درباره ی اندازه سر شانه تا زیر زانو، دور کمر، اندازه آستین و اندازه حجم آستین داده شده است که شما عزیزان میتوانید متناسب با این اطلا عات سایز مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

قیمت، جدول سایز بندی و رنگبندی حوله های پالتویی قیمت، جدول سایز بندی و رنگبندی حوله های پالتویی

رنگبندی حوله های پالتویی

برای رنگرزی این حوله ها از رنگ های با کیفیت و مرغوب مانند رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که این رنگ ها به مرور زمان و در اثر شستشو از بین نمیروند و هیچ گونه آسیبی نیز به بدن انسان نمیرسانند.

نکته مهم که در اینجا میبایست به آن بپردازیم طریقه ی شستشوی این حوله ها میباشد. برای شستشوی این حوله ها را باید در دمای 60 درجه شست و از پودر های شوینده که حاوی رنگ دانه های آبی میباشند نیر استفاده نکرد. این رنگدانه ها هم به بافت حوله آسیب میرساند و هم رنگ حوله را از بین خواهد برد.

این حوله ها در دوازه رنگ نولید میشود که عبارتند از طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گابهی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای .

برای اطلاع بیشتر از رنگبندی حوله های پالتویی میتوانید به بخش محصولات مراجعه کنید و از تمامی رنگ ها دیدن نمایید.

قیمت، جدول سایز بندی و رنگبندی حوله های پالتویی

قیمت حوله های پالتویی(تن پوش)

برای بدست آوردن قیمت حوله های پالتویی میبایست به نکاتی توجه داشته باشیم. در ابتدا باید به کیفیت نخ به کار رفته در این حوله ها توجه داشته باشیم. نخ به کار رفته در این حوله ها نخ پنبه میباشد که از جذب آب بالایی برخودار میباشد و لطافت بسیار بالایی نیز به حوله میدهد.

دومین عامل تاثیر گذار رنگ این حوله ها میباشد. برای رنگ این حوله ها از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که یکی از مرغوب ترین رنگ های موجود دربازار میباشد.

سومین عامل موثر در قیمت حوله های پالتویی بسته بندی این حوله ها میباشد. برای بسته بندس این حوله ها از جعبه های محکم و ضخیم استفاده شده است که در هنگام جابجایی و حمل و نقل هیچگونه آسیبی به این محصول وارد نشود. برای بسته بندی مشتریانی که محصول را به صورت عمده سفارش میدهند میتوانند محصول را در بسته بندی های پلاستیکی ضخیم سفارش دهند که این امر با عث کاهش چشم گیر قیمت میشود.

و آخرین مورد که در قیمت محصول موثر میباشد نوع خرید مشتری میباشد. اگر مشتری جنس مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهد قیمت تمام شده ی محصول به شدت کاهش پیدا میکند.

مجموعه امینی تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید آسان از طریق اینترنت برای شما خریداران محترم ایجاد نماید. به امید ایرانی سر فراز تر.