حوله تن پوش در دوازده رنگبندی جذاب و متنوع و از بهترین رنگ های یعنی رنگ های ری اکتیو تولید میشود. این محصول از مواد اولیه مرغوب همچون نخ پنبه تولید شده است که بسیار نرم و لطیف میباشد و از استحکام بالایی نیز برخوردار میباشد. برای خرید ارزان این محصول باید چند نکته مهم را در نظر داشت که در ادامه به آنها میپردازیم.

تاثیر قیمت در رنگبندی حوله پالتویی

برای رنگرزی این محصول از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که یکی از بهترین رنگ های موجود در بازار میباشد. این رنگ ها به مرور زمان و در اثر شستشو خاصیت خود را از دست نمیدهند و از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند.

این حوله ها در دوازده رنگبندی مختلف تولید شده است که عبارتنداز :طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای.

این رنگبنیدی متفاوت محصول باعث میشود هر سلیقه ای بتواند به راحتی محصول مورد پسند خود را انتخاب نماید. هر چه حوله ها به سمت رنگ تیره میروند قیمت تمام شده ی آنها نیز افزایش میابد.

بافت حوله پالتویی

برای بافت این محصول از نخ های پنبه استفاده شده است. خاصیت این نخ ها این میباشد که علاوه بر اینکه بسیار محکم و قوی میباشند از لطافت و نرمی بالایی نیز برخوردار میباشند. از نخ های دیگری مانند نخ های رینگ نیز استفاده میشود که از جذب آب بالایی برخوردار هستند.

برای ایجاد طرح بر روی این حوله ها از دستگاه های به روز استفاده شده است. این دستگاه ها قالبیت برنامه پذیری دارند. در مرحله ی اول ابتدا برنامه را توسط کامپیوتر طراحی میکنند و سپس به برنامه قابل اجرا بر روی دستگاه بافندگی تبدیل مینمایند.

قیمت این محصول با توجه به بر اساس شلوغی طرح و مقدار زمان صرف شده برای طراحی حوله محاسبه میشود.

خرید اینترنتی حوله پالتویی

بارها شده است برای پیدا کردن تولید کننده محصولی زمان زیادی را صرف کرده باشید. ولی به برکت وجود فضای مجازی و اینترنت این کار را میتوانید به راحتی انجام دهید. میتوانید با یک سرچ ساده به تمامی افرادی که در زمینه دلخواهتان کار میکنند دست پیدا کنید.

در خرید اینترنتی شما به انواع و اقسام طرح حوله ها دسترسی دارید و میتوانید به راحتی محصول مورد پسند خود را انتخاب نمایید همچنین میتوانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین محصول را خریداری نمایید.

در خرید اینترنتی شما محصول خود را با قیمتی ارزان خریداری مینمایید و علت این امر این میباشد که شما مستقیما از تولید کننده محصول خریداری مینمایید.

قیمت حوله پالتویی ارزان

برای بررسی قیمت محصول میبایست در ابتدا چند نکته را مد نظر داشته باشیم. برای قیمت گزاری روی این محصول به چند مورد توجه شده است. نوع الیاف به کار رفته برای بافت محصول، رنگ به کار رفته برای تولید محصول، مراحل تکمیل محصول و بسته بندی محصول.

هر کدام از مراحل گفته شده در بالا قیمت خاصی را به محصول میدهد و شما برای اینکه بتوانید محصول را با قیمت پایین تری خرید نمایید میبایست با راهنمایی همکاران ما در بخش فروش هر کدام از مراحل گفته شده در بالا را سفارشی سازی کنید.

چگونگی خرید محصول از سایت

برای خرید محصول از سایت کافیست در ابتدا به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن فرمایید و پس از انتخاب محصول خود مطالب مربوط به آن محصول را مطالعه کنید.

برای خرید محصول نیز میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید.

مجموعه امینی علاوه بر حوله های پالتویی محصولات دیگری همچون حوله دست و صورت، ست حوله عروس و داماد و حوله های تبلیغاتی نیز تولید و عرضه میکند.