قیمت حوله پالتویی عروس و داماد

حوله پالتویی عروس و داماد که برای جهیزیه مورد استفاده قرار میگیرد در رنگها و طرح های زیادی تولید میشود که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. برای انتخاب حوله مناسب سلیقه ی عروس و داماد نیاز به رنگبندی متفاوت و قابل دسترس میباشد که شما میتوانید با صرف کمترین زمان ممکن از طریق مشاهده ی انواع طرح ها در سایت خرید خود را انجام دهید و نیاز به صرف زمان زیاد برای جستجو در بازار را نداشته باشید.

خرید اینترنتی حوله تن پوش عروس و داماد

یکی از کالاهای بسیار کاربردی و مورد نیاز تازه عروس و دامادها میباشد ست حوله عروس و داماد میباشد. ست عروس و داماد با وسواس خاصی تولید میشود و یکی از کالاهایی است که زمان زیادی برای تولید آن صرف میشود زیرا زیبایی برای کالای عروس و داماد بسار مهم است .

برای خری ست عروس وداماد نیاز نیست شما زمان زیادی برای زیر و رو کردن بازار بگذارید تا جنس مورد پسند خود را انتخاب کنید زیرا میتوانید این کار را به راحتی در منزل خود توسط خرید اینترنتی و با صرف کمترین زمان انجام دهید.

برای بسته بندی این محصول از بسته بندی بسیار محکم و با استحکام بالا استفاده شده است که در زمان ارسال محصول  هیچگونه آسیبی به محصول وارد نشود و محصول صحیح و سالم به دست مشتریان محترم برسد.

بسته بندی بسیار زیبای این محصول زیبایی دو چندانی به محصول اضافه کرده است مه حتما مورد پسند عروس و داماد های گرامی خواهد بود .

قیمت حوله پالتویی عروس و داماد

سرویس حوله عروس شامل چیست

سرویس حوله عروس در انواع مختلفی تولید میشود که بسته به مصرف عروس و داماد انتخاب آنها متفاوت میباشد. برای انتخاب محصول ابتدا باید اطلاعات کلی درباره محصول در اختیار مشتری قرار گیرد تا مشتری بتواند بهترین انتخاب را به سلیقه ی خود انجام دهد.

ست عروس و داماد در بسته بندی های 4 و 6 و 8 تکه طراحی و تولید میشوند . ست های 6 تکه دارای دو عدد تن پوش زنانه و مردانه و 4 عدد حوله در سایزبندی متفاوت میباشد که در بعضی مواقع دمپایی نیز به آن اذافه میشود.

ست های 8 تکه دارای دو تن پوش زنانه و مردانه، دو عدد حوله دستی بزرگ، دو جفت دمپایی و دو عدد نیم حمام است .

رنگ بندی این محصول به گونه ای میباشد که لوازم عروس با رنگ روشن طراحی شده است و لوازم داماد با رنگنبدی تیره تر طراحی شده است .

مقایسه انواع ست عروس و داماد از لحاظ رنگ و جنس

برای خرید ست عروس و داماد باید به رنگبندی و جنس نخ استفاده شده در حوله ها دقت نمود انتخاب رنگبندی مناسب به انتخاب محصولی زیبا کمک میکند و انتخاب ست عروس و داماد با نخ مرغوب کیفیت کالا را تضمین میکند نخ استفاده سده در این حوله پنبه میباشد که از جذب آب فوق العاده بالایی برخوردار است و محصول در رنگبندی های زیادی تولید میشود که انتخاب را برای مشتریان راحتر میکند .

برای رنگرزی این محصول از تجهیزات پیشرفته و از رنگ مرغوب استفاده شده است که موجب ماندگاری رنگ محصول میشود و این امر باعث میشود که محصول از ثبات رنگی بالایی برخودار باشد و رنگ این محصول به مرور زمان و باشستشو (البته شستشو به صورت صحیح) از بین نمیرود و رنگ محصول از نظر کیفیت تضمین شده است رنگبندی و تنوع رنگ تاثیر زیادی در قیمت محصول ندارد اما کیفیت رنگ استفاده شده در محصول تاثیر بسزایی در قیمت محصول دارد.

سرویس حوله عروس شامل چیست