از طرح های مختلفی برای تولید حوله ها استفاده میشود. این طرح ها متناسب با سن و سلیقه ی افراد انتخاب میشود تا پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. شما میتوانید طرح سفارشی خود را برای ما معرفی کنید و از خدمات ما در مجموعه امینی مارکت بهره مند شوید. بافت طرح ها به دوصورت انجام میگیرد. بعضی از طرح ها قبل از رنگرزی و در هنگام بافت حوله انجام میشود و برخی دیگر ابتدا نخ ها رنگرزی میشوند و سپس بافت حوله انجام میشود در زیر بیشتر به این مورد میپردازیم.

قیمت و خرید انواع حوله طرح دار حمام، آشپزخانه، استخر و سفر

خرید انواع حوله حمام

حوله ها های حمام در ابعاد و رنگ های متفاوتی تولید میشود. برای تشخیص حوله با کیفیت از حوله بی کیفیت فقط کافی است به وزن حوله و تراکم آن و رنگ استفاده شده در آن دقت نمایید. حوله ی باکیفیت حوله ای میباشد که دارای جذب آب زیادی باشد. برای اینکه جذب آب حوله ها بالا باشد تولید کنندگان میبایست دو کار را انجام دهند اولین مورد جنس نخ استفاده شده در این حوله ها میباشد. جنس نخ این حوله ها باید از پنبه باشد و برای بافت این حوله ها بایستی از الیاف 100 درصد پنبه استفاده کرد.

دومین مورد تراکم این حوله ها میباشد در دستگاه های بافندگی حوله یک ویژگی به نام تراکم نیز موجود میباشد وقتی تکنیسین دستگاه تراکم دستگاه را بالا میبرد دستگاه شروع میکند پود های موجود در حوله را ریز تر کند و این امر باعث بالا رفتن وزن حوله و در نتیجه بالا رفتن جذب آب میباشد.

برای خرید حوله حمام با کیفیت و با دوام رنگی بالا میبایست این دو نکته که در بالا به آنها اشاره کردیم رادارا باشد تا حوله ای باشد که جذب آب بالایی داشته باشد و هم در مرور زمان رنگ آن تغییر نکند.

قیمت و خرید انواع حوله طرح دار حمام، آشپزخانه، استخر و سفر

فروش انواع حوله در طرح های متفاوت

برای خرید انواع حوله در طرح های مختلف به بخش های دیگر سایت سری بزنید و طراحی های مختلف را در محصولات مختلف مشاهده کنید. برای حوله های مختلف با استفاده های مختلف از طرح بندی متفاوتی استفاده میشود به عنوان مثال برای کودکان طرح های کارتونی مانند باب اسفنجی و غیره استفاده میشود و برای بزرگسالان نیز طرح هایی مانند طرح گل و قلب استفاده میشود.

طرح استفاده شده در حوله ها به ابعاد آنها نیز مربوط میشود. اگر حوله های دست و صورت را مشاهده کنید میتوانید ببینید که این حوله ها از طرح های کوچکتری از حوله های حمامی را دارا میباشند ولی حوله های حمامی از طرح های وسیع تر و بزرگتری را دارا میباشند.

طرح بندی حوله ها به دو صورت انجام میگردد  در اولین روش حوله با نخ پنبه سفید با طرحی خاص بافته میشوند و سپس رنگرزی انجام میشود و حوله فقط دارای یک رنگ میباشد روش دوم این است که ابتدا نخ های پنبه را رنگ میزنند و سپس عمل بافندگی حوله را انجام میدهند این کار باعث میشود که حوله ها رنگبندی متفاوتی در طرحشان داشته باشد.

قیمت و خرید انواع حوله طرح دار حمام، آشپزخانه، استخر و سفر

خرید اینترنتی حوله استخری

حوله های استخری دارای مزایایی بسیار کاربردی میباشند. مزیت اول و شاید بتوان گفت بزرگترین مزیت آنها کم حجم بودن آنها میباشد. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید به سالن ورزشی و یا استخر بروید و جای کمی داخل کیف ورزشی خود برای جا دادن حوله داشته باشید در این گونه مواقع بهترین گزینه، استفاده از حوله استخری میباشد چون کم حجم بوده و براحتی درون کیف جا میگیرد.

مزیت دوم حوله های استخری سبکی آنها نسبت به حوله های حمامی میباشد اگر احساس میکنید هنگام رفتن به باشگاه یا استخر کیف شما بسیار سنگین است باید توجه داشته باشید که از چه نوع حوله ای استفاده میکنید برای رفع این مشکل شما میتوانید از حوله های استخری استفاده نمایید. حوله های استخری به دلیل سبک بودن و کم حجم بودن برای مسافرت نیز بسیار مناسب میباشند چون اولین موردی که در مسافرت باید به آن توجه کرد کم حجم بودن وسایل مسافرت میباشد و استفاده از حوله ی مسافرتی و به اصطلاح حوله ی استخری کمک شایانی به کم حجم شدن وسایل مسافرت میکند.