مرکز خرید حوله تن پوش در اصفهان

خرید حوله تن پوش در اصفهان با بهترین قیمت و به صورت عمده در سایت امینی مارکت انجام میگیرد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید . اطلاعات کلی تمام حوله های تن پوش در سایت موجود میباشد که در زیر نیز به آنها اشاره میکنیم. خرید عمده حوله تن پوش از نظر اقتصادی در صورتی به صرفه میباشد که شما مستقیما از تولید کننده خرید کنید زیرا بهترین و ارزان ترین خرید، خرید از تولید کننده محصول میباشد.

مرکز فروش عمده حوله تن پوش

خرید حوله با بهترین قیمت و با کیفیت عالی را میتوان از درب کارخانه خرید کرد. کار ما در این سایت این است راه شما را به کارخانه نزدیکتر کنیم تا شما یک خرید عالی با هزینه ی خیلی کمتر از درب مغازه را تجربه کنید.

شما میتوانید انواع حوله را با تنوع طرح و رنگ های بسیار زیبا و جذاب را در سایت مشاهده کنید و با کمترین قیمت یعنی قیمت درب کارخانه تهیه کنید . رسالت ما در این سایت این است که مشتریان محترم بتوانند با بهترین قیمت خرید انجام دهند.

برای خرید عمده در ابتدا باید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا همکاران ما شما را از قیمت ها مطلع کنند.

مرکز خرید حوله تن پوش در اصفهان

تولیدی حوله تن پوش

برای تولید حوله تن پوش مراحل زیادی انجام میگیرد که در زیر به قسمتی از تولید این محصول میپردازیم.

  1. بافت حوله تن پوش : در این قسمت حوله ها با تراکم های متفاوت بافته میشوند که این تراکم متفاوت باعث سبک یا سنگین شدن حوله و یکپارچگی و دوام بالای حوله ها میشود که یکی از شرایط جذب بالای آب در حوله ها تراکم بالای آنها میباشد باید توجه داشت برای حوله هایی که طرح دار میباشند مانند حوله های پالتویی بچگانه، حوله های تبلیغاتی و غیره ابتدا باید طرح این حوله ها بافته شود و بعد به مرحله ی رنگرزی انتقال داده شود. در بعضی حوله ها که از طرح ها با رنگهای متفاوت تولید میشوند ابتدا نخ ها رنگرزی میشوند و سپس به مرحله ی بافت فرستاده میشوند.
  2. رنگرزی حوله تن پوش : برای رنگرزی حوله ها از رنگ های متفاوتی استفاده میشود.کیفیت و نوع رنگ در ثبات رنگ حوله ها بسیا موثر میباشد. برای اینکه با شستشوی مداوم حوله رنگ خود را از دست ندهد از رنگهای (ری اکتیو) که از ثبات رنگی بالایی هستند استفاده میشود. اگر حوله ها از نوع چاپی باشند هم ی این مراحل قبل از چاپ روی حوله انجام میشود.
  3. برش و دوخت انواع حوله تن پوش : ابتدا با طرح هایی استاندارد و از پیش تعیین شده حوله ها برش میخورند و سپس به قسمت دوخت منتقل میشوند تا خیاط ها بر اساس الگوهای قبلی این حوله ها را آماده کنند.
  4. کنترل کیفیت : قبل از بسته بندی محصول و ارسال آن برای مشتریان ابتدا قسمت کنترل کیفی، حوله ها و دوخت آنها را بررسی میکنند تا حوله ها با بیشترین کیفیت برای مشتری ارسال شوند .بعد از این قسمت حوله های تن پوش به بخش بسته بندی منتقل میشوند.
  5. بسته بندی : شاید میتوان گفت که یکی از مهمترین قسمت های تولید حوله قسمت بسته بندی محصول میباشد زیرا بسته بندی حوله های تن پوش تاثیر بسزایی در قیمت محصول و زیبایی آن دارند. هر چه از بسته بندی محکم تر و شکیل تر استفاده شود قیمت تمام شده ی محصول بیشتر میشود.

مرکز خرید حوله تن پوش در اصفهان

مرکز فروش عمده حوله تن پوش در اصفهان

همشهریان محترم و تمام مغازه دارها در استان اصفهان و سایر استانها میتوانند از خدمات ما استفاده کنند و خرید آسان از طریق سایت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را با ما تجربه کنند. خرید ست حوله عروس و داماد در تنوع رنگ و طرح در این مجموعه ارائه میشود.

برای ارسال محصولات نیز همکاران ما راهکارهای بسیار عالی را انتخاب کرده اند تا محصول در کمترین زمان و بدون هیچ آسیب دیدگی به دست مشتریان محترم برسند .

یکی از نکات بسار مهم برای اینکه حوله های تن پوش به صورت صحیح و سالم به دست مشتریان برسد استفاده از بسته بندی محکم میباشد که همکاران ما در این تولیدی از بسته بندی های مقاوم در برابر ضربه و رطوبت استفاده میکنند که این امر باعث میشود حمل و نقل محصول به خوبی صورت گیرد و هیچ گونه مشکلی در زمان ارسال محصول برای کالا پیش نیاید .

امیداواریم بتوانیم قدمی در راستای بالا بردن کیفیت محصولات ایرانی برداریم که باعث رشد و شکوفایی کشور عزیزمان باشد و بتوانیم در بین رغبای خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار باشیم و پاسخگوی نیاز مردم ایران برای استفاده از بهترین محصولات باشیم . به امید روزی که کیفیت کالاهایی ایرانی زبانزد مردم جهان شود و کالاهای ایرانی در بین رغبای خارجی حرفی برای گفتن داشته باشند .