مرکز عرضه انواع حوله دست و صورت با بهترین کیفیت

حوله های دست و صورت بدلیل استفاده برای صورت میبایست از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید گردد. برای تولید این محصول ار نخ باکیفیت و رنگ مرغوب استفاده شده است که در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم. برای ارسال این محصول همکاران ما تمهیداتی اندیشیده اند که در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی محصولات به دست شما خریداران محترم برسد.

تولید حوله دست و صورت با کیفیت

برای تولید این حوله ها از نخ های مرغوب پنبه استفاده شده است. این نخ ها دارای مقاومت بالایی میباشند و به مرور زمان حالت خود را از دست نمیدهند و از لطافت و جذب آب بالایی برخوردار هستند.

برای بافت این حوله ها از دستگاه های بافندگی به روز استفاده شده است. استفاده از این دستگاه ها باعث میشود که حوله ها بسیار محکم بافته شود و به مرور زمان پرز نکند. برای بافت این حوله ها از دو روش استفاده میشود در روش اول ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس آنها را به قسمت بافندگی منتقل مینمایند. با این کار طرح ایجاد شده بر روی حوله ها دو رنگی میباشد. در روش دوم حوله ها با نخ های ساده میبافند و سپس به بخش رنگرزی منتقل میکنند که در این روش حوله ها فقط دارای یک رنگ میباشند.

برای رنگرزی این محصول از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که یکی از مرغوب ترین رنگ های موجود در بازار میباشد. خاصیت این رنگ ها این میباشد که به مرور زمان و در اثر شستشو به هیچ عنوان رنگ حوله ها تغییر نمیکند. برای رنگرزی این محصول نیز از دستگاه های به روز استفاده شده است که این دستگاه ها به صورت اتوماتیک حوله ها را رنگرزی میکنند و به مرور زمان و به آرامی رنگ را به حوله تزریق میکنند و این امر باعث میشود رنگ جذب حوله شود.

برای بسته بندی این حوله ها نیز راهکار هایی اندیشیده شده است که تعداد بسیاری از این محصول را دیر یک بسته بندی قرار میدهند و آماده ارسال برای مشتری میکنند. بسته بندی این محصول به گونه ای میباشد به تعداد بسیاز زیادی میتوان این محصول را منتقل کرد.

مرکز عرضه انواع حوله دست و صورت با بهترین کیفیت

قیمت حوله های دست و صورت

عوامل مختلفی در قیمت این محصول موثر میباشد یکی از این عوامل سایزبندی این محصول میباشد.

این محصول در سایز های مختلفی تولید میشود که هر کدام از آنها در جایگاه خود مورد استفاده قرار میگیرند. سایزهای 30*30 معمولا برای مصارف آشپزخانه میباشد سایزهای 60*30 معمولا برای مصارف خانگی استفاده میشود و سایز های 80*40 بیشتر برای مصارف ورزشی و بعضا در خانه مورد استفاده قرار میگیرد. سایز بندی این حوله ها تاثیر بسزایی در قیمت این محصول دارد.

دومین عامل موثر در قیمت این محصول رنگ این محصول میباشد. همانطور که در بالا به آن اشاره شد برای رنگرزی این محصول از مرغوب ترین رنگ های موجود در بازار استفاده شده است که امر باعث بالا رفتن کیفیت محصول میشود.

سومین عامل موثر در قیمت حوله های دست و صورت و همه ی محصولات خرید عمده این محصولات میباشد. با خرید عمده این محصولات به صورت چشم گیری قیمت تمام شده ی این محصول کاهش پیدا میکند. دلیل این امر نیز این میباشد که تولید کننده نیز مواد اولیه مورد نیاز برای این محصول را به صورت عمده تهیه میکند.

خرید عمده و تک انواع حوله حمام با قیمت مناسب

طریقه سفارش محصول از طریق سایت

یکی از بهترین روش های خرید خرید اینترنتی محصول میباشد و دلیل آن نیز خرید مستقیم از تولید کننده محصول میباشد. مجموعه امینی سعی و تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برا ی خرید اینترنتی برای شما خریداران محترم مهیا سازد.

برای سفارش محصول تنها کافی است به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن فرمایید و پس از مطالعه متن محصول که اطلاعات زیادی درباره محصول در اختار شما قرار میدهد با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و همکاران ما شما را برای ثبت سفارش و تکمیل خرید راهمایی خواهند کرد.