حوله های حمامی در انواع و اقسام رنگ تولید میگردد که این امر باعث میشود که هر سن و سلیقه ای بتواند از این حوله ها استفاده کند. برای تولید این حوله ها از مواد مرغوب استفاده شده است که باعث طول عمر و کیفیت بالای این حوله ها میشود. این محصول دارای طرح بندی های متفاوت و زیبا میباشد که شما میتوانید با توجه به سلیقه ی خود حوله ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تولید حوله های حمامی

برای تولید این حوله ها از دستگاه های به روز استفاده میشود. دستگاه های بافندی تمامم اتوماتیک که میتوان با آنها هر طرحی را بر روی حوله ها ایجاد کرد و علاوه بر ای استفاده از این دستگاه ها باعث بالا رفتن کیفیت این حوله ها میشود و این محصول به هیچ عنوان پرز نمیکند.

برای ایجاد طرح روی این حوله ها از دو روش استفاده میشود در روش اول حوله ها دارای طرح با چند رنگ میباشند. برای بافت این مدل حوله ها ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند سپس به قسمت بافندگی ارسال مینمانید. در روش دوم نخ های ساده و رنگ نشده را به قسمت بافندگی میبرند و پس از بافت حوله ها آنها را به قسمت رنگرزی انتقال میدهند که این امر باعث میشود حوله ها فقط دارای یک رنگ باشند.

برای رنگرزی این حوله ها نیز از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده شده است. این دستگاه ها قابلیت برنامه پذیری دارند و میتوان با توجه به نوع حوله میزان تزریق رنگ در دماهای مختلف و در زمان تعیین شده را برای دستگاه تعریف کرد و دستگاه نیز آرام آرام رنگ را با فشار آب گرم به حوله تزریق خواهد کرد.

بسته بندی این حوله ها نیز به صورت کاملا بهداشتی انجام میگیرد و این محصول در پلاستیک های ضخیم بسته بندی میشود.

قیمت حوله های حمامی

برای بررسی قیمت این محصول میبایست در ابتدا به چند مورد مهم در تولید این محصول اشاره کرد.

برای تولید این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است. خاصیت این نخ ها این میباشد که در در عین نرمی و لطافت بسیار مستکم میباشند و به مرور زمان حالت اولیه حود را از دست نمیدهند. خاصیت دیگر این نخ ها این میباشد که از جذب آب بسیار بالایی برخوردار میباشد.

رنگرزی این حوله ها با رنگ های ری اکتیو انجام میگردد که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است. استفاده ای از این رنگ باعث میشود حوله ها به هیچ عنوان در اثر شستشو و به مرور زمان رنگشان تغییر نکند و همچنین هیچگونه پس آبی نیز نداشته باشند.

خرید اینترنتی این محصول نیز باعث کاهش قیمت این حوله ها میشود و دلیل این امر نیز این میباشد که شما مستقیما از تولید کننده محصول خریداری مینمایید.

برای اطاع از آخرین قیمت ها میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه فرمایید و ار محصولات ما دیدن فرمایید و پس از بازدید از محصولات و مطالعه مطالب مربوط به آن محصول با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای ثبت سفارش و خرید محصول راهنمایی نمایند.

خرید اینترنتی حوله های حمامی

خرید اینترنتی حوله های حمامی دارای مزایای بیشماری میباشد که در اینجا فقط به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

در خرید اینترنتی شما به تعداد بسیار زیادی طرح و رنگ دسترسی دارید که میتوانید کالای مورد نظر خود را با دستی باز انتخاب نمایید. این در صورتی است که در فضای حقیقی این قابلیت وجود ندارد.

در خرید اینترنتی شما میتوانید چند محصول را با هم مقایسه نمایید و بهترین و به صرفه ترین محصول را انتخاب نمایید.

مجموعهه امینی با توکل به پروزدگار بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است که بستری مناسب برای خرید شما عزیزان فراهم آورد تا خریدی آسان و مطمئن را در بستر اینترنت تجربه نمایید.