مرکز پخش و عرضه انواع سرویس حوله عروس و داماد

سرویس حوله عروس و داماد بدلیل استفاده برای تازه عروس و داماد ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار تولید شده است. برای تولید این محصول از دستگاه های بافندی و رنگرزی تمام اتوماتیک استفاده شده است که تاثیر بسزایی در کیفیت این محصول دارد. در بخش خیاطی این محصول نیز از ماهر ترین خیاط ها استفاده شده است تا محصولی با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

تولید انواع سرویس حوله عروس و داماد

برای تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. یکی از مواد اولیه این محصول نخ بکار رفته در این محصول میباشد. نخ استفاده شده در این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است که باعث استحکام این محصول و همچنین جذب بالای آب در این محصول میشود.

رنگ یکی دیگر از مهم ترین مواد اولیه ای میباشد که در این محصول به کار گرفته شده است. برای رنگرزی این سرویس عروس و داماد، رنگ های ری اکتیو انتخاب شده است که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان تغییر رنگ نمیدهند و این مدل رنگ یکی از بهترین رنگ های موجود در بازار میباشد.

برا بافندگی این محصول از دستگاه های به روز استفاده شده است که این امر باعث میشود حوله ها به هیچ عنوان پرز ندهد و حوله بسیار با دوام باشد.

دستگاه های رنگرزی این محصول نیز دستگاه های تمام اتوماتیک میباشد. با توجه به تنظیمات اپراور دستگاه و برنامه تعریف شده برای دستگاه های رنگرزی این دستگاهها به مرور زمان رنگ را با فشار آب داغ به حوله ها تزریق میکنند و این عمل باعث میشود که رنگ به حوله نفوذ کند.

مرکز پخش و عرضه انواع سرویس حوله عروس و داماد

پخش سرویس حوله عروس و داماد

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی شما عزیزان مهیا سازد تا بتوانید خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید.

برای سفارش محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه فرمایید و پس از بازدید از محصولات این مجموعه با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

این مجموعه تدابیری برای ارسال این محصول به سرتاسر ایران اندیشیده است که این کالا در اسرع وقت و بدون هیچ آسیبی دیدگی به دست شما عزیزان برسد.

رنگنبدی و طراحی این حوله ها به گونه ای میباشد که پاسخگوی سلیقه ی همی افراد جامعه در کلیه شهر ها را میباشد.

تاثیر قیمت در انواع طراحی سرویس حوله عروس و داماد

طراحی این محصول بدلیل استفاه برای عروس و داماد ها از به روز ترین طرح ها استفاده شده است. به همین منظور مجموعه امینی تلاش کرده است که از نرم افزار های به روز و از رنگبندی های جدید استفاده کند.

برای طراحی این محصول از نرم افزار های کامپیوتری استفاده میشود. پس از طراحی کلی این محصول نوبت به بافت این حوله میرسد. دستگاه های بافندگی با توجه به طرح از پیش تعیین شده حوله ها را میبافند.

دو نوع بافت در این حوله ها صورت میگیرد. در اولین روش ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس به قسمت بافندگی انتقال میدهند و سپس با توجه به طرح های از پیش تعیین شده دستگاه شروع به بافت این حوله ها میکند. در این روش حوله ها به صورت دو رنگی در می آید. در روش وم نخ های خام را به قسمت بافندگی انتقال میدهند و پس از بافت حوله ها، حوله ها را به قسمت رنگرزی میبرند و حوله ها رنگ میکنند. در این روش حوله ها تنها دارای یک رنگ خاص میباشند.

این محصول در دوازده زنگ متفاوت تولید میشود. در هر سرویس یک حوله پالتویی به رنگ روشن برای خانمها وجود دارد و یک حوله پالتویی در طیف رنگی همان رنگ و البته تیره تر برای آقایان قرار داده شده است.