حوله های پالتویی در رنگبندی و طراحی جذابی تولید میشود تا هر فرد با هر سن و سلیقه ای بتواند از این حوله ها استفاده کند. برای تولید این حوله ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است که در کیفیت این محصول تاثیر بسزایی دارد. این محصول در بسته بندی بسیار زیبا و محکم بسته بندی میشود که تا زمان رسیدن محصول به دست مشتری از محصول محافظت میکند.

خرید اینترنتی حوله های پالتویی

برای خرید اینترنتی حوله های پالتویی در ابتدا میبایست به سایز مناسب خود توجه داشته باشید. برای اطلاع دقیق از سایز خود میتوانید به مقاله سایز یندی حوله های پالتویی مراجعه نمایید.

در این مجموعه حوله های گالتویی بچگانه نیز عرضه میشود که برای هر سن و سالی نیز اندازه ی مشخصی از این محصول مورد استفاده قرار میگیرد. برای اطلاع بیشتر در این مورد نیز میتوانید به مطلب سایز بندی حوله های پالتویی کودک مراجعه نمایید. در این مقاله توضیحاتی درباره تولید این محصول نیز ارائه شده است.

مزیت های خرید اینترنتی این محصول این میباشد که شما میتوانید به راحتی به طرح ها و رنگ های مختلفی از این محصول دسترسی داشته باشید که این امر باعث میشود به راحنی و با دست باز خرید خود را انجام دهید.

تولید حوله های پالتویی

برای تولید این حوله ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. نخ های پنبه که یکی از بهترین نخ های موجود در بازار میباشد و از جذب آب و استحکام بالایی برخوردار است. استفاده از این نخ باعث میشود حوله بسیار نرم و لطیف باشد و هیچگونه بیماری پوستی و تنفسی نیز به همراه نداشته باشد.

رنگرزی این محصول با رنگ های مرغوب موجود در بازار همچون رنگ های ری اکتیو انجام میگردد که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است. این رنگ ها به مرور زمان و در اثر شستشو از بین نمیروند و هیچگونه پسابی نیز به همراه نخواهند داشت.

برای بسته بندی این محصول از جعبه های مقوایی محکم استفاده شده است که از حوله های پالتویی تا زمان رسیدن محصول به دست مشتری محافظت مینماید. این بسته بندی به گونه ای میباشد برای حمل و نقل بسیار مناسب میباشد و میتوان بدون هیچ آسیب دیدگی در تعداد بالا این محصول را منتقل نمود.

رنگبندی و طراحی حوله های پالتویی

این محصول در دوازده رنگ مختلف تولید میگردد. رنگ های روشن مناسب برای بانوان میباشد و رنگ های تیره نیز برای آقایان تولید میگردد. حوله ست عروس و داماد نیز زیر مجموعه این محصول میباشد که برای نو عروس و داماد ها استفاده میشود و در هر ست دارای دو حوله پالتویی با رنگ های مختلف میباشد.

برای طراحی این محصول از بروز ترین و جدید ترین طرح های موجود در بازار استفاده شده است که ایجاد این طرح ها با استفاده از دستگاه های بافندگی به روز میباشد و طریقه تولید این محصول نیز به این گونه میباشد که نقشه طرح مورد نظر را به دستگاه بافندگی وارد میکنند دستگاه نیز طبق الگو حوله ها را آماده میکند.

برای رنگرزی این محصول نیز از دستگاه های کاملا اتوماتیک استفاده شده است. این دستگاه ها قابلیت برنامه پذیری دارند و اپراتور بر اساس نوع حوله و رنگ برنامه دستگاه را وارد میکند و دستگاه نیز با بخار آب رنگ را به حوله تزریق میکند.

طریقه خرید از سایت

برای خرید اینترنتی محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن کنید و پس از مطالعه مطالب مربوط به هر محصول با همکاران ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای ثبت سفارش محصول راهنمایی کنند.

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی آسان برای شما خریدان محترم فراهم آورد.

برای ارسال محصول نیز تدابیری اندیشیده ایم تا در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی محصول به دست مشتریان برسد.