حوله های دست و صورت یکی از پر مصرف ترین حوله ها میباشد. این حوله ها بدلیل استفاده در کودکان از نخ های پنبه تولید شده است که بسیار نرم و لطیف میباشد. این محصول در رنگبندی و طراحی های کارتونی تولید شده است تا سلیقه ی هر کودکی را در بر بگیرد. این محصول کاملا بهداشتی تواید شده است و هیچگونه آلرژی تنفسی و بیماری پوستی را به همراه نخواهد داشت.

خرید حوله های دست و صورت کودک

حوله های دست و صورت کودک یکی از محصولاتی است که جوانب بهداشتی بسیار دقیق در تولید این محصول رعایت شده است. لازم بذکر است از حوله هایی که دارای رایحه معطر میباشد استفاده نکنید بدلیل اینکه موجب بیماری های تنفسی برای کودکان میشود.

این حوله ها در طرح های کارتونی مانند باب اسفنجی، بن تن و غیره تولید شده است. طراحی این حوله ها به گونه ای میباشد که هم دختران و هم پسر ها میتوانند از این حوله ها استفاده نماید.

برای خرید این محصول و اطلاع از آخرین مدل ها شما میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید.

سفارش ابنترنتی حوله های دست و صورت

در خرید اینترنتی این محصول شما میتوانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین محصول را متناسب با سلیقه ی خود انتخاب نمایید. این محصول در طرح های مختلفی تولید شده است که برای سفارش هر طرح میتوانید با هماهنگی با همکاران ما طرح مورد نظر را سفارش دهید.

این محصول در دوازده طرح تولید میشود. شما همچنین میتوانید در خرید های عمده طرح مورد نظر خود را در اختیار ما قرار دهید و حوله با طرح مورد نظر را تحویل بگیرید. برای طراحی این محصول از دستگاه های بافندگی استفاده شده است.

این محصول در رنگ بندی نیز تولید میشود که میتوانید در دوازده رنگ حوله خود را سفارش دهید.

تولید حوله های دست و صورت کودک

برای تولید این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است. خاصیت این نخ ها این میباشد که بسیار نرم و لطیف میباشد و در عین لطافت بسیار مستحکم و با دوام میباشد. این حوله های بدلیل تماس مستقیم با صورت کودکان از این نخ ها تولید شده است.

برای رنگرزی این حوله ها از دستگاه های کاملا اتوماتیک استفاده شده است. رنگ استفاده شده در این حوله ها از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و به مرور زمان و در اثر شستشو رنگ محصول از بین نمیرود.

برای بسته بنیدی این محصول نیز از پلاستیک های ضخیم استفاده شده است تا از این حوله ها تا زمان رسیدن محصول به دست مشتری محافظت نماید.

سفارش محصول از سایت

برای سفارش این محصول و بازدید از آخرین طرح ها میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و پس از مطالعه مطالب مربوط به این محصول با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما شما را برای خرید محصول و ثبت سفارش راهنمایی خواهند کرد.

این حوله ها در بسته بندی هایی قرار گرفته است که به راحتی میتوان به تعداد بسیار زیاد این محصول را ارسال نمود. برای ارسال محصول نیز تدابیری اندیشیده ایم که در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن محصول به دست شما مشتریان محترم برسد.

مجموعه امینی علاوه بر تولید حوله های دست و صورت محصولات دیگری هچون حوله های پالتویی، ست حوله عروس و داماد، حوله های دست و صورت و غیره نیز تولید و به فروش میرساند که برای اطلاع از این محصولات نیز میتوانید به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید.

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی محصول در اختیار شما خریداران گرامی قرار دهد. امید است قدمی در پیشرفت کشور عزیزمان ایران برداریم.