فروش انواع حوله پالتویی بچگانه به صورت عمده و تک در بسته بندی جذاب و زیبا عرضه میگردد . حوله های پالتویی با نام های دیگر از جمله حوله تن پوش و لباسی و… نیز عرضه میشوند که مرسوم ترین این نام ها حوله پالتویی میباشد . از مزایای استفاده این حوله ها احساس ارامش بعد از یک دوش ابگرم  میباشد . این حوله ها به دلیل استفاده برای کودکان در طرح شخصیت های کارتونی . عروسکی جذاب عرضه میشوند .

فروش حوله پالتویی بچگانه

فروش انواع حوله پالتویی بچگانه در رنگبندی های مختلف

برای حوله های پالتویی بچگانه عموما از رنگ های شاد و روشن استفاده میشود زیرا کودکان از نظر شخصیتی تمایل به رنگ های شاد و روشن مانند آبی و صورتی . بنفش . کرمی و… را دارند و این رنگبندی جذاب به خانواده هایی که مشکل حمام نرفتن  بچه هایشان را دارند کمک میکند تا فرزندان انها برای حمام رفتن ترغیب شوند . در کارخانه رنگرزی این حوله ها از مرغوب ترین رنگ ها استفاده شده است که از ثبات رنگی بالایی برخودار است و در اثر شستشو و به مرور زمان رنگ این حوله ها تغییر نمیکند.

رنگهایی مانند صورتی . قرمز و بنفش بیشتر برای حوله های دخترانه استفاده میشود و رنگ هایی مانند ابی . کرمی . سرمه ای نیز برای حوله های پسرانه استفاده میشود . رنگ های استفاده شده دراین حوله ها از رنگ های کاملا طبیعی میباشد و هیچ گونه ضرر و زیانی برای فرزندانتان را در بر نخواهدداشت.

فروش انواع حوله پالتویی بچگانهتاثیر قیمت در سایز بندی انواع حوله های پالتویی بچه گانه

سایز بندی حوله های پالتویی از سر شانه تا پایین محسوب میشود که با توجه به سن کودکان متغیر میباشد . حوله پالتویی بچگانه با سایز 60 مناسب برای کودکان سنین 2 الی 3 سال میباشد و در سایز 70 مناسب برای کودکان در سنین 3 الی 4 سال مورد استفاده قرار میگیرد و در سایز 80 برای سنین 4 الی 6 سال مورد استفاده قرار میگیرد وسایز 90 نیز برای سنین 6 الی 8 سال میباشد  و سایز 100 نیز برای سنین 8 الی 10 سال استفاده میشود و در سایز 110 نیز برای کودکان بین 10 الی 12 سال تولید میگردد.

در حوله های پالتویی بچه گانه هر چه سایز حوله بیشتر شود بالطبع قیمت حوله نیز افزایش میابد و قیمت تمام شده محصول بستگی به سایز حوله پالتویی دارد و هر چه سایز بزرگتر باشد قیمت آن نیز افزایش میابد.

حوله پالتویی بچگانه ارزان قیمت

برای خرید حوله پالتویی بچگانه ارزان قیمت باید ابتدا به نوع نخ مورد استفاده شده در این حوله ها توجه داشته باشیم و سپس به طرح استفاده شده در ان زیرا طرح های شلوغ گرانتر از طرح های ساده تر میباشد  و این امر تاثیر بسزایی در قیمت حوله پالتویی بچگانه دارد.

نکته قابل توجه دیگر رنگ استفاده شده در این حوله ها میباشد اگر از رنگ هایی با ماندگاری بالا استفاده شود که به مرور زمان از بین نرود و از ثبات رنگی بالایی برخوردار باشد قیمت تمام شده این حوله ها افزایش میابد از رنگ هایی با ثبات پایین نیز استفاده میشود که استفاده این حوله ها توصیه نمیشود زیرا به مرور زمان رنگ خود را از دست میدهند و صرفه اقتصادی نیز ندارند.

نوع بسته بندی نیز تاثیر بسزایی در قیمت حوله  های پالتویی دارد . اگر از بسته بندی های ساده استفاده شود قیمت به صورت قابل ملاحظه ای کاهش میابد ولی اگر از بسته بندی های محکم و دسته دار پلاستیکی اسفاده شود قیمت افزایش میابد.

یکی دیگر از راه های خرید ارزان حوله های پالتویی بچگانه خرید به صورت عمده میباشد که با توجه به توضیحات بالا و میزان سفارش مشتری قیمت محاسبه میشود.