خرید انواع حوله مسافرتی بصورت عمده و تک

حوله های دست و صورت در دوازده رنگبندی تولید میگردد که در ادامه به جزیات بیشتر درباره ی این موضوع خواهیم پرداخت. بدلیل اینکه این حوله ها مستقیما با دست و صورت در تماس میباشد از مواد اولیه مرغوب مانند نخ های پنبه تولید شده است که باعث میشود این محصول بسیار نرم و لطیف باشد. برای بسته بندی این محصول از بسته بندی های پلاستیکی ضخیم استفاده شده است که میتوان به راحتی در تعاد بسیار زیاد و بدون هیچ آسیب دیدگی این محصول را ارسال نمود.

تولید انواع حوله های دست و صورت

تولید این محصول در مراحل مختلفی انجام میشود و از برداشت محصول پنبه شرع میشود. پس از برداشت پنبه از مزارع آنها را به قسمت ریسندگی منتقل میکنند. پس از تبدیل این پنبه ها به نخ، آنها را به قسمت بافندگی منتقل میکنند و حوله ها را با استفاده از نخ پبنه آماده میشود.

استفاده از نخ پنبه علاوه بر استحکام بالای محصول باعث میشود محصول بسیار نرم و لطیف باشد و هیچگونه بیماری پوستی به همراه نخواهد داشت.

برای رنگرزی این محصول نیز از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و در اثر شستشو و به مرور زمان به هیچ عنوان رنگ محصول از بین نمیرود و هیچگونه پسابی نیز به همراه نخواهد داشت.

رنگبندی و طراحی حوله های دست و صورت

این محصول در دوازده رنگ مختلف تولید میگردد که برای هر سن و سلیقه ای مناسب میباشد. تنوع رنگی جذاب باعث شده است که این محصول از طرفداران زیادی برخوردار باشد.

برای تولید این محصول از رنگ هایی مانند طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گلبه ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای استفاده شده است.

طراحی این محصول بر اساس طرح های از پیش تعیین شده انتخاب میشود ولی شما خریداران محترم در خرید های عمده میتوانید محصول خود را به صورت کاملا سفارشی، سفارش دهید.

حوله های دست و صورت بدلیل استفاده زیاد در طول شبانه روز میتواند گزینه ی مناسبی برای درج تبلیغات باشد. برای اطلاع بیشتر از این موضوع میتوانید به مقاله مربوط به حوله های تبلیغاتی مراجعه نمایید.

قیمت حوله های دست و صورت

در ابتدا قبل از بررسی قیمت حوله های دست و صورت میبایست به چند نکته درباره ی این محصول توجه داشته باشیم.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم برای تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. نخ های پنبه و استفاده از رنگ های ری اکتیو باعث افزایش کیفیت این محصول میشود و محصولی عالی را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

برای اطلاع از قیمت این محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و پس از مطالعه مطالب مربوط به محصول با همکاران ما تماس بگیرید همکاران ما شما را برای خرید محصول راهنمایی خواهند کرد.

خرید اینترنتی حوله های دست و صورت

برای خرید اینترنتی محصول میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و از تمامی نمونه های این محصول دیدن نمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را برای خرید محصول راهنمایی نمایند.

مزیت خرید اینترنتی محصول این میباشد که شما مستقیما از تولید کننده خرید مینمایید و همین امر باعث میشود قیمت تمام شده ی محصول به شدت کاهش یابد.

در خرید اینترنتی شما میتوانید چند محصول مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و همان محصولی که مد نظرتان است را خریداری نمایید.

مجموعه امینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته است تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی محصول برای شما خریداران گرامی فراهم سازد. شما میتوانید با عقد قرار داد با این مجموعه از مزیای بیشمار این طرح بهره مند شوید.