فروش حوله های پالتویی با بهترین قیمت و ارسال به سراسر کشور

حوله های پالتویی یکی از پر مصرف ترین حوله ها میباشد و در شهر های مختلف از این محصول استفاده میشود. برای اطلاع بیشتر درباره ی قیمت این محصول و چگونگی سفارش محصول متن را تا آخر دنبال کنید. ویژگی های بارز این محصول کیفیت نخ و کیفیت رنگ این محصول میباشد که از بهترین و مرغوب ترین رنگ ها استفاده شده است. قیمت این محصول نیز بنا به کیفیت محصول و نوع سفارش مشتری قابل تغییر است.

خرید حوله های پالتویی با بهترین کیفیت رنگ

برای رنگرزی حوله های پالتویی از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که از مرغوب ترین رنگ ها میباشد. این رنگ ها به مرور زمان و در اثر شستشو از بین نمیروند و از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند.

برای رنگرزی این محصول از دوازده رنگ متفاوت استفاده شده است که این تنوع رنگ نیاز هر سلیقه ای را بر طرف میکند. رنگ های جذاب مردانه که بیشتر از رنگ های تیره انتخاب میشود و رنگ های روشن زنانه که رنگهای ملایم میباشد و مناسب سلیقه ی خانم هاست استفاده میشود. رنگ هایی که در این محصول استفاده میشود رنگهای طوسی ، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل به ی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای میباشد.

برای از بین نرفتن رنگ این حوله میبایست به روش صحیح شستشو شوند. شستشو در دمای 60 درجه و استفاده از پودرهای بدون رنگدانه های آبی رنگ میباشد.

فروش حوله های پالتویی با بهترین قیمت و ارسال به سراسر کشور

قیمت حوله های پالتویی با کیفیت

برای تولید حوله های پالتویی از نخ های پنبه استفاده میشود که از جذب آب فوق العاده بالا و از لطافت بالایی برخوردار هستند و هیچگونه بیماری پوستی به همراه نخواهند داشت.نخ استفاده شده در این حوله ها یکی از موثر ترین موارد در قیمت حوله های پالتویی میباشد.

بسته بندی حوله های پالتویی عامل دیگری است که در قیمت محصول تاثیر دارد. برای بسته بندی این حوله های پالتویی از جعبه های محکم پلاستیک و کارتونی استفاده میشود که برای جابجا کردن محصول بسیار مناسب میباشد و باعث میشود محصول صحیح و سالم به دست مشتری برسد.

مشتریان گرامی میتوانند تمامی مواردبالا را تغییر دهند و کالایی با قیمت پایین تر دریافت کنند. به همین منظور میتوانند حوله های پالتویی را در بسته بندی های پلاستیکی سفارش دهند. برای اطلاع بیشتر از این موضوع میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش حوله های پالتویی با بهترین قیمت و ارسال به سراسر کشور

فروش حوله های پالتویی طرح دار

حوله های پالتویی در طرح های متفاوتی تولید میشود که معمولا این طرح ها روی یقه های این حوله ها اعمال میگردد. برای ایجاد طرح روی حوله ها از دو روش استفاده میشود. در روش اول ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس به بخش بافندگی انتقال میدهند و طرح مربوط به حوله ها را به دستگاه بافندگی میدهند و حوله ها با طرح های خاص بافته میشوند. این کار باعث میشود حوله ها دارای طرح بندی در دو رنگ باشند. در روش دوح حوله ها را ابتدا در قسمت بافندگی میبافند و سپس به قسمت رنگرزی منتقل میکنند. که این امر باعث میشود حوله ها فقط دارای یک رنگ باشند.

در بخش محصولات سایت میتوانید از انواع طرح ها و رنگ های حوله های پالتویی دیدن فرمایید. برای سایز بندی این حوله ها نیز در دیگر مقالات به صورت مفصل توضیح داداه شده است که چگونه و با چه روشی سایز مناسب خود را بدست آورید.

یکی از بهترین و به صرفه ترین روشهای خرید خرید اینترنتی محصول میباشد و علی این امر این است که شما مستقیما از تولید کننده محصول کالای مورد نظر خود را خریداری مینمایید و دست دلال از معاملات کوتاه میشود. رسالت مجموعه امینی این است که بستری مناسب برای خریدی آسان و به صرفه برای مشتریان خود به وجود آورد.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و سفارش محصول و آگاهی از ارسال محصول میتوانید با همکاران از بخش تماس با ما تماس حاصل فرمایید.