فروش حوله پالتویی با قیمت مناسب

فروش انواع حوله های پالتویی با قیمت مناسب و در رنگ های مختلف با بهترین کیفیت رنگ که با پیشرفته ترین دستگاه های رنگرزی انجام میگردد. جنس نخ استفاده شده در این حوله ها پنبه میباشد که از نظر لطافت و نرمی بی نظیر است وبه پوست هیچ گونه آسیبی نمیرساند.

 انواع رنگبندی حوله های پالتویی

انواع حوله های پالتویی با توجه به در خواست وسلیقه ی مشتری تولید و توزیع میشوند . رنگبندی متفاوت دست مصرف کننده را برای انخاب باز میگزارد وبا توجه به هر سلیقه ای رنگبندی متفاوتی وجود دارد.حوله های پالتویی در رنگ های جذاب و متنوعی مانند طوسی . صورتی . آبی . زرشکی . آبی فیروزه ای و… تولید میگردد. حوله های پالتویی زنانه در رنگ های صورتی، قرمز، بنفش، نارنجی تولید میگردد وبرای اقایان نیز رنگ هایی از جمله ابی، قهوهای، صوسی، آبی و …. تولید میشود.

حوله های پالتویی در دوازده رنگ مختلف تولید میشود که جوابگوی هر سلیقه ای میباشد رنگبندی متفاوت باعث میشود شما در انتخاب خود راحتر باشید و هر نوع رنگی را با بهترین کیفیت انتخاب کنید.

کیفیت رنگ حوله های پالتویی

رنگ های استفاده شده در حوله های پالتویی از مرغوب ترین رنگ ها است و به هیچ عنوان با شستشو و به مرور زمان از بین نمیرود و از ثبات رنگی بالایی برخوردار میباشد که این یکی از ویژگی های خیلی مهم در انتخاب حوله با کیفیت میباشد.

رنگرزی حوله های پالتویی با بهترین تجهیزات و ماشین الات رنگرزی و با بالاترین استانداردها و با کادری مجرب انجام میشود که همین امر موجب بالا رفتن کیفیت رنگ محصول میشود که به دنبال آن رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت .

کیفیت رنگ باعث ماندگاری بیشر رنگ حوله میشود که این امر در مقرون به صرفه بودن محصول از نظر اقتصادی تاثیر بسزایی دارد.

جنس نخ و الیاف حوله های پالتویی

نوع نخ استفاده شده در این حوله ها از نخ اپن میباشد. که از مرغوبترین نخ های موجود در بازار میباشد که از استحکام و دوام قابل قبولی برخوردار است.

جنس نخ حوله ها از پنبه میباشد که مناسبترین نخ برای حوله میباشد و درای قدرت جذب آب فوق العاده میباشند که میتواند 25 برابر وزن خود آب جذب کند.

جنس نخ استفاده شده در این حوله ها باعث میشود تا هنگام به تن کردن این نوع حوله ها احساس طراوت و شادابی به انسان دست دهد .

نوع بسته بندی حوله های پالتویی

حوله های پالتویی در جعبه های دسته دار بسته بندی میشود که از نظر استحکام از کیفیت قابل قبولی برخوردار میباشد. بهترین گزینه برای بالارفتن عمر محصول قبل از استفاده کردن از محصول استفاده از بسته بندی مستحکم میباشد زیرا به دلیل جابجایی محصول قبل از مصرف ممکن است به محصول آسیبی وارد شود که استفاده از بسته بندی یا استحکام بالا باعث بالا رفتن عمر محصول میشود  و همچین باعث میشود تا محصول صحیح و سالم به دست مشتریان برسد.

لازم به ذکر است که بسته بندی با توجه به نیاز مشتریان قابل تغییر میباشد.

فروش حوله پالتویی

طرح های مختلف در حوله های پالتویی

طرح های مختلف در دوخت حوله انجام میشود که باتوجه به نیاز مشتری انجام میشود. طراحان ما با به روز ترین نرم افزارهای مجود طراحی حوله ها را انجام میدهند که از دقت و رزولیشن بالایی برخوردار است.

طراحان مجموعه امینی مارکت میتوانند باتوجه به نیاز شما طرح های مختلفی مانند تبلیغاتی . برند . سنتی و سازمانی  و… را با توجه به نیاز مشتیریان و سازمانها طراحی نموده که این امر کاملا با توجه به سفارشات مشتریان محترم انجام میگردد برای اطلاع بیشتر در این مورد میتوانید با مجموعه تولیدی امینی مارکت تماس بگیرید تا همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

فروش حوله پالتویی