قیمت حوله دست و صورت عمده و تک در انواع رنگبندی

حوله های دست و صورت بدلیل تماس مستقیم با صورت از مواد اولیه مرغوب مانند نخ های پنبه و رنگ ری اکتیو تولید میشود. خرید عمده حوله در رنگ های تیره باعث افزایش قیمت محصول میشود زیرا قیمت رنگ های تیره در بازار بیشتر از رنگ های روشن میباشد. سه عامل نخ پنبه، رنگ ری اکتیو و بسته بندی قیمت اصلی محصول را دارند که در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم.

تولید حوله دست و صورت

حوله های دست و صورت از بهترین مواد اولیه تولید میشود. برای بافت این حوله ها از نخ های پنبه استفاده میشود. نخ های پنبه علاوه بر استحکام و مقاومت بالا از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است و دارای جذب آب بالایی میباشد.

رنگرزی این حوله ها با بهترین رنگ های موجود در بازار یعنی رنگ های ری اکتیو انجام میشود. خاصیت این رنگ ها ثبات رنگی بالای آنها میباشد. این خاصیت باعث میشود که به مرور زمان رنگ محصول تغییر نکند و از بین نرود. برای رنگرزی این محصول از دستگاه های بافندگی تمام اتوماتیک استفاده میشود که قابل برنامه ریزی میباشد. اپراتور بر اساس جنس حوله ها به دستگاه برنامه میدهد و دستگاه رنگ را با بخار آب به حوله تزریق میکند.

در مرحله ی آخر نوبت به بسته بندی محصول است. برای بسته بندی این حوله ها از پلاستیک های ضخیم استفاده شده است که از ورود رطوبت به داخل محصول جلوگیری میکند و تا زمان رسیدن محصول به دست مشتری از محصول محافظت میکند.

این محصول در سایز بندی های مختلفی تولید شده است که میتوانید برای اطلاع از تمام سایز بندی های این محصول به قسمت محصولات سایت مراجعه فرمایید. حوله های دیگری نیز در سایز های بزرگتر از حوله های دستی تولید میشود که به اصطلاح به آنها حوله های استخری میگویند. برای اطلاع بیشتر از این محصول به مقاله خرید حوله های استخری مراجعه نمایید.

 

خرید اینرنتی حوله دست و صورت

در خرید اینترنتی شما مستقیما از تولید کننده محصول خریداری میکنید که باعث میشود محصول را با قیمت بسیار کم خریداری نمایید. این در صورتی است که در فضای حقیقی میبایست حوله را از عمده فروش خریداری نمایید که باعث افزایش قیمت محصول میشود.

در خرید های اینترنتی شما به تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی دسترسی دارید و میتوانید با دست باز خرید خود را انجام دهید. ولی در خارج از فضای مجازی شما به چند محصول خاص محدود میشود و میبایست از میان همان تعداد محدود جنس محصول خود را خریداری نمایید.

قیمت حوله دست و صورت

قیمت این حوله ها همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد به سه عامل اساسی بستگی دارد، نخ پنبه، رنگ محصول، بسته بندی حوله ها.

نخ های پنبه یکی از با کیفیت ترین نخ های موجود در بازار است. برای کاهش قیمت محصول میتوانید کالای مورد نظر خود را با نخ های با کیفیت پایین تر سفارش دهید که این کار باعث کاهش جشم گیر محصول میشود.

خرید عمده این محصول نیز باعث کاهش قیمت میشود و دلیلش این میباشد که وقتی شما خرید خود را به صورت عمده سفارش میدهید تولید کننده نیز مواد اولیه خود را به صورت عمده خریداری میکند و این عامل باعث کاهش چشم گیر قیمت محصول میشود.

برای اطلاع بیشتر از قیمت محصول و ثبت سفارش با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خرید از سایت

برای خرید محصول از سایت تنها کافیست به بخش محصولات سایت مراجعه کنید و از محصولات ما دیدن فرمایید. پس از انتخاب محصول و مطالعه مطالب مربوط به محصول میتوانید برای ثبت سفارش و خرید محصول با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

در این مجموعه حوله های دیگری مانند حوله های پالتویی، ست حوله عروس و داماد، حوله های حمامی نیز به فروش میرسد